te koop 2 aprilia leonardo 125cc voor onderdelen

hakimon1dff

Rookie
14 feb 2009
26
0
gullegem belgie
ik heb 2 leonardo 125cc staan voor onderdelen contacteer mee als je vragen hebt
full
 
ik heb deze scooter compleet staan maar is vorig week stuk gegaan , ik denk dat die ketting is kapot is verder heb ik tweede staan maar totaal uit elkaar en die gebruikt ik als reserve voor ingeval van ,ik heb de papieren van deze scooter en inschrijving bewijs
op deze zit malossi kit vermoed ergens 160cc maar ik heb deze week besloten om mbk skycruiser 125cc i te kopen en vrijdag mag ik er al achter dus moet ik dringend plaats maken ik me tuin huis want ik heb geen garage
van mij mag alles weg voor 500 euro

als verder vragen hebt dit is me email

hakimon1dff@hotmail.fr
 
een scooter met een ketting is nieuw voor mij.... verder snap ik geen reet van je verhaal sorry...
 
Okay, je vermoed dat de nokkenasketting geknapt is van de beste en hebt een 2e compleet in onderdelen staan.
Je vraagt 500 euro voor beide?

Kan je met de reserve weer 1 goede lopende maken?
 
normaal gezien wel zou ik met me reserve stukken 1 weer goed maken maar spijtig genoeg geen tijd
ja 500 euro voor de 2

stuur me mail en ik laat je alles zien via foto of video hakimon1dff@hotmail.fr
 
aha als jij praat 4 takt ik begrijp beter he jij denk t ketting van is nokkeas hij os kapoet he is geen goeie prima ik bied 300 voor jou alle 2 als niet is hij zijn gestolen
 
Ik had er ook 2, een goeie om mee te rijden en een gammele voor de onderdelen. Jammer dat de goeie gejat werd.

Als van de goeie alleen de distributieketting geknapt is, is 500 euro niet gek. ALs je 'm zelf kan repareren althans. Fijne scootertjes, goede koeling, goede remmen, lekker ruim & best snel voor een 125je.

psychopatje: beetje flauw... Wil je een motorscooter met ketting? Google eens op GP800.

Succes met de verkoop!

Karl
 
Laatst bewerkt:
De Gilera GP 800 is verbazingwekkend, de meest krachtige scooter van deze tijd.

kzal bij skycruiser blijven , vrijdag heb ik die , nu even afwachten tot iemand die 2 leonardo wil zo dat ik plaats heb voor me nieuw skycruiser in me garage
maar je weet maar nooit geraak ik die niet kwijt en herstel ik me leonardo ha ha
zo heb ik dan 2 scooters hi hi
 
Laatst bewerkt:
Als je nou even dat kettinkje repareert ben je ze een stuk sneller kwijt lijkt me.
Misschien wel aan mij..?

Een niet rijdende leonardo zonder is niet bepaald een waardevol object, zat er wel een nederlands kenteken op? Zoniet dan wordt het helemaal een beetje jammer.
 
Laatst bewerkt:
Helaas, misschien een idee om het kettinkje uit je donor scooter te halen en in de "goeie" te stoppen?
Dan krijg je makkelijk (meer dan) je vraagprijs.
 
ja dat klopt zou wel leuk zijn om er meer uit te krijgen maar gewoon geen tijd om er aan te werk

en zeker nu ik nieuwe sky cruiser heb, ik zie zelf me leonardo al niet meer staan hi hi
 
Hm, gisteren een brief gehad dat mijn Leonardo (vorig jaar april gestolen) weer is teruggevonden! Als ze nou een beetje opschieten 'm aan mij terug te geven spreken wij mekaar binnenkort nog.

Groeten, Karl
 
Hoi Hakim,

Ik heb net de agent gesproken die mijn scooter heeft aangetroffen. Ik heb in ieder geval een hele kappenset en een hele slotenset nodig...

Wat ik precies nodig heb laat ik je nog wel weten. De politie is m'n scooter namelijk kwijt.... Ik word aanstaande dinsdag of woensdag teruggebeld...

Groeten, Karl
 
Hoi,

Nou, ik heb 'm terug. Hij start alleen niet, da's jammer. Als ik het motortje aan de praat krijg, ga ik 'm denk ik wel opknappen. Ik vraag me alleen af of mijn scooter het geld waard is om 500 euro tegenaan te gooien. Zodra ik meer weet stuur ik je een email.

Groeten, Karl
 
Kettinkje al gemaakt?
Heb opzich wel interesse (mocht je dat nog hebben staan) in een complete voorvork, dus met wiel en remmerij enzo.

Leuk prijsje graag ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan