Splinternieuwe Universele Digital Gear Indicator

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaPsLoCkEr

Die hard MF'er
9 jan 2007
382
0
overijse
Nieuw nooit gebruikt. Weg wegens aankoop andere motor.
Werkt op alle motoren met elecktrische toerenteller.
Hangt ook een wielsensor op de DGI.

Komt met volledige DUIDELIJKE engelstalige handleiding.

Ik wacht op een goed bod :)
 
ik heb wel interesse. Hoe ziet die er uit? Hoe sluit ik hem aan? oh ja en je prijs? ;)

p.s. is die wel geschikt voor een 1000RR?
 
Laatst bewerkt:
Hey. Hij moet wel gaan op een 1000rr want die zal ook wel elecktronische toerenteller hebben :)

Je hebt gewoon een + en - draad, een draadje dat je op je teorenteller moet aansluiten en een programmeer draadje dat je achteraf op je min moet aansluiten. Dan heb je nog een wielsensor en een magneetje dat je op je achterwiel moet bevestigen. In de gebruiksaanwijzing staat piekfijn uitgelegd hoe je alles moet aansluiten.

wat dacht je van 60 euro incl verzendingskosten? Tenzij je ze wil komen halen (woon in België)

hier fotootje

 
Als Geert hem niet wil, wil ik hem wel voor
50 euro inclusief versturen (woon ook in België) :Y
kan je er een duidelijkere foto opzetten ?
 
Hey. Hij moet wel gaan op een 1000rr want die zal ook wel elecktronische toerenteller hebben :)

Je hebt gewoon een + en - draad, een draadje dat je op je teorenteller moet aansluiten en een programmeer draadje dat je achteraf op je min moet aansluiten. Dan heb je nog een wielsensor en een magneetje dat je op je achterwiel moet bevestigen. In de gebruiksaanwijzing staat piekfijn uitgelegd hoe je alles moet aansluiten.

wat dacht je van 60 euro incl verzendingskosten? Tenzij je ze wil komen halen (woon in België)

hier fotootje

[~[url="http://img201.imageshack.us/img201/4264/spa0052gw0.jpg"]afbeelding~][/URL]

zelfde stijl als de foto :9


wazig dus!
 
Laatst bewerkt:
Sheldon, Mail je me even

capslocker at hotmail dot com

Dan stuur ik je foto via mail.

antwoorde kan even duren. zit met griep
 
Nieuw nooit gebruikt. Weg wegens aankoop andere motor.
Werkt op alle motoren met elecktrische toerenteller.
Hangt ook een wielsensor op de DGI.

Komt met volledige DUIDELIJKE engelstalige handleiding.

Ik wacht op een goed bod :)

Hij werkt dus ook op een motor zonder elektronische toerenteller?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan