GSX EF 'Ze German Fighter'

ik wil geen subframe. Er komt toch niemand achterop en ook geen bagage, dus dat moet wel zonder kunnen.
 
ik wil geen subframe. Er komt toch niemand achterop en ook geen bagage, dus dat moet wel zonder kunnen.

Oh jawel hoor zolang je geen hobbels tegenkomt geen probleem :? anders is wat extra bescherming op heuphoogte geen overbodige luxe :X

Als je van plan bent om alleen de horizontale delen van het frame te gebruiken zou ik me eens orienteren op xtremebikez of een goede verzekering afsluiten :W
 
ik wil geen subframe. Er komt toch niemand achterop en ook geen bagage, dus dat moet wel zonder kunnen.

met de vorige eens,
als je geen extra buizen wilt lassen, las dan op zijn minst een volle driehoek ertegen om toch wat extra krachten te kunnen opvangen..
 
Wraith_final1.jpg

geen (zichtbaar) subframe *O*

tis dus mogelijk, is van Spikesgixxer! heeft wel een project-topic. staat vast wel hoe die het gedaan heeft ;) en anders vraag het hem :)
 
dat is appels met peren vergelijken :Y :Y

de gsxr van Spike heeft een extra steun om het frame [ vierkant ]


is met de gsx niet mogelijk
 
ik vindt het eerlijk gezegd mooier MET subframe.....

ook al is het wel stevig het oogt fragiel.....
 
Ik heb mijn subframe ook aangepast. De onderste twee steunen zijn vervangen door één steun. De nieuwe steun heeft een andere hoek en is korter. Doordat deze meer naar binnen is gemonteerd is hij minder goed zichtbaar.
Ik mijn topic heb ik meer foto's en omschrijvingen staan.
Mijn R-RAT

Misschien brengt je dit op ideeën.

DSCN2928.jpg

DSCN2933.jpg
 
de groene lijnen waren me nog niet eens opgevallen.

maar ikzelf vind het eerlijk gezegd een 'must' dat de onderkant van de tank strookt met de onderkant van het zitje. hoeft niet op één lijn te liggen, maar wel parallel...
(de oranje lijnen dus)

en de bovenkant van het zitje strookt dan ook nog eens met een andere lijn van de tank.(de blauwe dus)

mooi meegenomen is dan nog een derde parallel lijn is met de knie-uitsparingen...
(de groene dus)
full
 
Laatst bewerkt:
Genoeg lijnenspel. Nieuwe foto's!

Kontje staat iets stijler. Subframe heeft diagonale versteviging. Kabelboom heb ik er maar even afgetrokken. Daar ga ik morgen maar eens mee beginnen om weer netjes te maken.

Voorlopig hou ik nog even de ronde koplamp. Op de rood geshopte plaatjes hierboven staat het niet eens zo slecht eigenlijk...

large

large

large

large

large
 
Laatst bewerkt:
ik heb mij echt vergist! ik had gedacht dat ik het niet zo mooi zou vinden... maar ik ken mijzelf dus nog niet helemaal! echt supergaaf!
:W
 
maar nu... waar laat ik de uitlaatdemper... Onder de kont? Onder het blok? naast de kont?

vragen.. vragen.. :9
 
dat probleem heb ik ook! aan de ene kant zijn 2 flinke dempers aan beide kanten schuin naast het wiel mooi (als een RSV mille of tuono) maar twee kleintjes onder het zadel zullen ook niet gek staan. 2 superpole GP dempers van een R1, is mooi, we lerg duur... maar wat het misschien goedkoper maakt ik dat je niet zo'n lange uitlaatbuis nodig hebt...
 
hij word echt super :9~ die koplamp staat hem ook echt goed zo strak tussen die dikke vorkpoten :9
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor.
Al zou ik persoonlijk het subframe iets sterker maken(maar wie ben ik :+ )

Ik zou gewoon 1 of 2 dempers naast het wiel, dus niet onder de kont.
9 van de 10 keer vind ik een underseat uitlaat niet mooi.
De uitlaatpijp moet vaak erg lomp lopen richting kont en het maakt de achterkant ook lomp.
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook geen 2meter pijpleiding vol in beeld hebben. Onder (of net eronder vandaan) het blok zal wel het mooiste staan.
 
Pfff... Johnnn.... In eerste instantie was ik niet zo weg van je 'german' bips maar ik zal mijn mening toch wat moeten bijstellen :) !

Je idee is ontzettend gaaf en ik weet zeker dat je er ook echt wat moois van gaat maken!!! :) Succes man!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan