TK: VIP tickets Motorbeurs Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fazerracer

Die hard MF'er
13 apr 2004
642
0
Strijen
Wie heeft er interesse in twee VIP-tickets voor de motorbeurs Utrecht 2009.

Hiermee krijg je met z'n tweeën gratis toegang tot de speciale VIP Preview-avond op woensdag 25 februari. Alleen hal 12 is geopend op deze avond. Voor drankjes en exclusieve hapjes wordt gezorgd. Tevens is een parkeerkaart inbegrepen. Een previewkaart kost € 49,95 (bron: Website MBU)

Stuur dan een e-mail met je bod naar:
stefan_elsing@hotmail.com

LET OP; 49,95 is de normale prijs, dit is niet wat ik er perse voor vraag, doe een bod en we komen er wel uit.
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er interessen in twee VIP-tickets voor de motorbeurs Utrecht 2009.

Hiermee krijg je met z'n tweeën gratis toegang tot de speciale VIP Preview-avond op woensdag 25 februari. Alleen hal 12 is geopend op deze avond. Voor drankjes en exclusieve hapjes wordt gezorgd. Tevens is een parkeerkaart inbegrepen. Een previewkaart kost € 49,95 (bron: Website MBU)

Stuur dan een e-mail met je bod naar:
stefan_elsing@hotmail.com

LET OP; 49,95 is de normale prijs, dit is niet wat ik er perse voor vraag, doe een bod en we komen er wel uit.
ook kaartjes gewonnen? :P
 
Wie heeft er interessen in twee VIP-tickets voor de motorbeurs Utrecht 2009.

Hiermee krijg je met z'n tweeën gratis toegang tot de speciale VIP Preview-avond op woensdag 25 februari. Alleen hal 12 is geopend op deze avond. Voor drankjes en exclusieve hapjes wordt gezorgd. Tevens is een parkeerkaart inbegrepen
. Een previewkaart kost € 49,95 (bron: Website MBU)

Stuur dan een e-mail met je bod naar:
stefan_elsing@hotmail.com

LET OP; 49,95 is de normale prijs, dit is niet wat ik er perse voor vraag, doe een bod en we komen er wel uit.

Ik heb wel interesse als je gratis bedoeld })
 
Was ook mijn eerste reactie, maar of hij ze nu op marktplaats zet of hier? Wat weten jullie nu, misschien kan hij het geld wel heel goed gebruiken.. Hij heeft ze gewonnen en mag er mee doen wat hij wil... Erover gaan klagen wát hij ermee doet, is eigenlijk even triest.. :)
 
LET OP; 49,95 is de normale prijs, dit is niet wat ik er perse voor vraag, doe een bod en we komen er wel uit.

:)
 
Was ook mijn eerste reactie, maar of hij ze nu op marktplaats zet of hier? Wat weten jullie nu, misschien kan hij het geld wel heel goed gebruiken.. Hij heeft ze gewonnen en mag er mee doen wat hij wil... Erover gaan klagen wát hij ermee doet, is eigenlijk even triest.. :)

Zo en die is lekker scherp zeg ik.... :}
 
Ja hoor mensen, wat een veroordelingen allemaal weer zeg. Ik heb het even aangekeken maar gezien de hoeveelheid negatieve berichten wil ik nu toch wel even iets kwijt. En ik weet nu al op dit moment dat ik deze tekst tik dat er een ellenlange discussie kan ontstaan maar toch.
Nu ben ik weer ‘slecht’ en dat doe je toch niet en noem het allemaal maar op.
Probeer je weer eens een ander te laten meeprofiteren krijg je dit weer. Is overigens niet de eerste keer dat mij zoiets overkomt hiero.

Wat is er mis met een beetje gezonde handelsgeest?
Er zijn misschien wel mensen die best een VIP kaartje willen kopen, nou dan kun je ze bij mij voor een gereduceerd prijsje kopen.
Hij blij, want hij profiteert van de lagere prijs en ik ook blij. Is toch niks mis mee?

Ik wil even een aantal kernpunten aan de kaak stellen.
1) Ik heb de kaartjes ook gewoon eerlijk gewonnen, dat is toch niet verboden.
2) Waarom moet een ander nu wel alles gratis krijgen en ik alsnog met niets in handen komen te staan. Daarom mijn voorstel om een bod te doen. Dan heb ik toch ook nog iets en een ander heeft goedkope kaartjes. Resultaat Twee winnaars.
3) Als er dan al zo gepredikt wordt dat een MF’er een andere MF’er wat gunt of moet gunnen, waarom gunt diegene mij dan ook niet iets. Als ik de kaartjes weer gratis weggeef heb ik namelijk helemaal niets, en ik was toch in de veronderstelling dat ik iets gewonnen had?? Het mes snijdt aan twee kanten.

Het komt erop neer dat je het e.e.a. ook wat positiever kan bekijken (Alhoewel ik het idee krijg dat bepaalde mensen dit tegenwoordig niet meer kunnen) en zeggen dat ik een andere (MF’er) een kans of in de gelegenheid stel om goedkoper de VIP-tickets te kopen.

Voor nu was dit even mijn reactie.
 
Was ook mijn eerste reactie, maar of hij ze nu op marktplaats zet of hier? Wat weten jullie nu, misschien kan hij het geld wel heel goed gebruiken.. Hij heeft ze gewonnen en mag er mee doen wat hij wil... Erover gaan klagen wát hij ermee doet, is eigenlijk even triest.. :)

Inderdaad, dat ook.
In de tijd dat ik het vorige bericht aan het tikken was is er dus toch ook eens een keer geen negatief bericht binnen gekomen.
 
Goed dat je die kaarten verkoopt slim zelfs ik had hetzelfde gedaan.

Ik zou waarschijnlijk gewoon een fair prijsje gevraagd hebben, niet zoveel mogelijk eruit vangen.. Maar ik heb ooit kaartjes voor Shakira gewonnen in 't Gelredome.. Kwam ik daar, was die keer dat ze niet op kwam dagen.. Naja, toen heb ik ze ook op marktplaats gezet hoor..
 
@Fazerracer:
Misschien dit ook in je startpost neerzetten?:

VIP previewavond, gratis WA verzekering en stunts op 25e editie MOTORbeurs Utrecht

(persbericht) MOTORbeurs Utrecht organiseert op woensdag 25 februari een speciale VIP previewavond. Voordat de beurs een dag daarna de deuren opent voor het grote publiek kunnen de bezoekers van de preview als eerste de nieuwe modellen van 2009 bewonderen en zich een echte VIP wanen.

Onder het genot van hapjes en drankjes zijn ze getuige van de officiële opening van MOTORbeurs Utrecht 2009 en kunnen ze zich in alle rust bij de importeurs in hal 12 laten informeren over de nieuwste motoren.
De avond duurt van 20.00 uur tot 22.30 uur en is slechts voor een beperkt aantal mensen toegankelijk. Kaartjes kosten 49,95 euro en zijn inclusief hapjes, drankjes en parkeren. De VIP previewavond is extra feestelijk in verband met het 25-jarig jubileum van de beurs, wat wordt gevierd met speciale beursaanbiedingen en een extra activiteitenhal. De publieksdagen van MOTORbeurs Utrecht zijn van donderdag 26 februari tot en met zondag 1 maart.
==========================================================


Wellicht heb ik wel interesse in 2 kaartjes, alleen hoor ik dat pas vanavond(wanneer mijn vrouw thuis is of die ook interesse heeft, etc.)

Ik mail je nog, of zet het hier neer, of mail mij: peter2671@gmail.com.
 
Laatst bewerkt:
@Fazerracer:

Wellicht heb ik wel interesse in 2 kaartjes, alleen hoor ik dat pas vanavond(wanneer mijn vrouw thuis is of die ook interesse heeft, etc.)

Ik mail je nog, of zet het hier neer, of mail mij: peter2671@gmail.com.

Ik zie je e-mail wel tegemoet en mocht je toch niet gaan of kunnen dan hoor ik dit uiteraard ook graag van je.
 
Helaas, ivm werktijden gaat het niet door.
Succes met de verkoop :Y
Next!

:)
 
@TS: Groot gelijk

Ik kom uit de Achterhoek en ga meer om een beetje onderdelen te scoren dan om nieuwe motoren te zien, "even" een avondje op en neer naar Utrecht kost me ook nog het nodige aan benzine. Dat kan op deze avond niet dus als ik ze gewonnen had had ik ze ook te koop aangeboden voor minimaal de prijs van 2 normale entree kaarten. Kan je toch gratis naar de motorbeurs en een ander is blij met de VIP avond.

Allemaal winnaars!

Ik zou waarschijnlijk gewoon een fair prijsje gevraagd hebben, niet zoveel mogelijk eruit vangen.. Maar ik heb ooit kaartjes voor Shakira gewonnen in 't Gelredome.. Kwam ik daar, was die keer dat ze niet op kwam dagen.. Naja, toen heb ik ze ook op marktplaats gezet hoor..

Dat doet de TS ook niet (zoveel mogelijk vangen), je mag bieden. Dus ik geef hem groot gelijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan