Ohlins stuurdemper,soloseat,Two brothers highmount R1 98-99

600SRAD

MF'er
17 mei 2004
230
0
H.I.Ambacht
Te koop wegens aanscahf R1 2004

- Ohlins stuurdemper verstelbaar in 23 standen.

- Soloseat kleur blauw

- Two Brothers Highmount ( met zelfgemaakte aanpassing waardoor de stepjes alsnog gemonteerd kunnen worden )

- K&N luchtfilter ( +- 600km mee gereden)

- origineel kuipruitje

- SBK carbon Loraine Remblokset voor ( link + rechts ) nieuw
full
 
Laatst bewerkt:
wat vraag je voor de uitlaat met bochten ?
ik neem aan dat die ook op een 2000 model past....

en ik zie de stepjes niet op de foto kan dat kloppen ?
 
Dit is op het moment ff de enige foto van de zijkant van de uitlaat,zal als ik hem er af ga halen nog wel een nieuwe maken.
full
 
wat vraag je voor de uitlaat met bochten ?
ik neem aan dat die ook op een 2000 model past....

en ik zie de stepjes niet op de foto kan dat kloppen ?

Nee klopt ik heb de stepjes er nooit opzitten,rij maar heel weinig met iemand achter op,ja volgens mij is 98-99-00 allemaal het zelfde en is alleen het model vanaf 2001 anders met die andere achterlichten ?
 
als de soloseat vanavond niet verkocht is, neem ik 'm graag van je over voor 90 EUR!
Tenzij ik eerste keus ben als ik 100 EUR bied natuurlijk! 8-)

Betreffende de demper; ik bedoelde eigenlijk je TwoBrothers (als zijnde uitlaatdemper ;) - heb je daar ook een richtprijsje voor?
 
Laatst bewerkt:
als de soloseat vanavond niet verkocht is, neem ik 'm graag van je over voor 90 EUR!
Tenzij ik eerste keus ben als ik 100 EUR bied natuurlijk! 8-)

Betreffende de demper; ik bedoelde eigenlijk je TwoBrothers (als zijnde uitlaatdemper ;) - heb je daar ook een richtprijsje voor?

Ja is goed,vor 100 euro mag je de soloseat wel hebben. En wat betreft de uitlaat,gezien de nieuwprijs toen van 430 euro zat ik zelf te denken aan ongeveer 250.
 
Waar zou de seat op te halen zijn?

En voor wat betreft de two brothers: die 250 EUR is dat dan voor de complete uitlaat?
(bocht + demper)
 
Laatst bewerkt:
Waar zou de seat op te halen zijn?

En voor wat betreft de two brothers: die 250 EUR is dat dan voor de complete uitlaat?
(bocht + demper)

Ja die 250 euro is gewoon compleet zoals je hem op de foto zie,dus de bocht naar boven en de demper.
De onderdelen zij af te halen in H.I.Ambacht of Zwijndrecht waar me motor staat,want moet het er nog afhalen.
 
@ 600SRAD; heb ik niet toevallig op je MP advertentie gereageerd??? Was namelijk ook in H-I Ambacht. (me = Christiaan de Bruyn)

De soloseat wil ik sowieso wel bij je afhalen - de uitlaat; doe je die dan weg incl. de stepjes die je zelf gemaakt heb?
 
Uitlaat,soloseat,stuurdemper en luchtfilter zijn verkocht !

Heb alleen nog een setje remblokken in de aanbieding .
 
boete omdat die niet leesbaar was of omdat nie nie legaal was ?

Ja allebei eigenlijk wel,hij was niet leesbaar en het is niet legaal,maar heb er twee jaar zo mee rond gereden. De eerste boete was 65 euro,de laatste 90 euro en als het nog een keer zou gebeuren zouden ze me kentekenbewijs is beslag nemen,dus heb hem maar weer terug gezet !
 
Terug
Bovenaan Onderaan