Topkoffer onderweg verloren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lady N

MF veteraan
4 jun 2006
5.333
81
Zuid-Holland
Heeft misschien iemand mijn topkoffer gevonden?

Ik ben 'm vanmorgen op de Oude Spoorbaan in Leiderdorp, net voor de rotonde bij Leiderdorp Leyhof (richting Rijpwetering) verloren. Ik had 'm niet goed vastgezet.

Het is een standaard zwarte Givi-topkoffer met rode reflectie.
 
Marktplaats ?? Weet niet hoor zomaar een idee dat je m daar wel eens vinden kan , wel lullig trouwens. Maar je vergissen is nog steeds menselijk :Y
 
Als je zo exact weet waar je hem bent verloren, waarom heb je hem dan niet gelijk weer meegenomen?

Omdat ik daar over een oneffen stuk weg reed, maar er later pas achter kwam dat ik de koffer kwijt was. Ben een aantal keer teruggeweest om te zoeken (met hulp), maar daar lag 'ie niet meer. Kan me niet voorstellen dat ik 'm ergens anders ben verloren.
 
Omdat ik daar over een oneffen stuk weg reed, maar er later pas achter kwam dat ik de koffer kwijt was. Ben een aantal keer teruggeweest om te zoeken (met hulp), maar daar lag 'ie niet meer. Kan me niet voorstellen dat ik 'm ergens anders ben verloren.

Okee, blijft lullig voor je. Hopen dat iemand van hier de eerlijke vinder is.
 
Omdat ik daar over een oneffen stuk weg reed, maar er later pas achter kwam dat ik de koffer kwijt was. Ben een aantal keer teruggeweest om te zoeken (met hulp), maar daar lag 'ie niet meer. Kan me niet voorstellen dat ik 'm ergens anders ben verloren.
al bij de politie gevraagd in die plaats?
 
ben ook al eens een koffer verloren en gelukkig kreeg ik de koffer weer terug.
Sinds die tijd heb ik een sticker met de naam in de koffers geplakt, zodat als ik er weer een koffer verlies men kan zien van wie de koffer is

EgbertO
 
ben ook al eens een koffer verloren en gelukkig kreeg ik de koffer weer terug.
Sinds die tijd heb ik een sticker met de naam in de koffers geplakt, zodat als ik er weer een koffer verlies men kan zien van wie de koffer is

EgbertO


Misschien in dit geval iets met een kalf en een put.....

OT: Succes met je zoektocht!
 
Heb hem niet gevonden, ook niet kunnen vinden, maar wil even dit ei kwijt.

Eigenlijk iets offtopic, maar ik ben ook een keer een topkoffer verloren, was slechts een aantal uren oud. Na over een boomwortel onder het asfalt te zijn gereden. Koffer kwam op de andere weghelft terecht, aangereden door een auto, schade, etc...

Bleek de topkoffer met bodemplaat en al te zijn losgekomen, oftewel, niet goed gemonteerd door de dealer, prutsers. Gelukkig geen persoonlijke ongelukken en alleen het onderbumpertje van de tegenligger beschadigd, relaxte vent ook, maar ik schrok wel.

En dan te bedenken dat ik met die topkoffer van Mijdrecht naar Barneveld ben gereden, door de stad, over de snelweg. Achteraf gezien maar goed dat hij 's avonds eraf is gestuiterd en niet toen onderweg. Of erger nog, de dag erop, met laptop en al op weg naar m'n werk :(
 
Laatst bewerkt:
heb vandaag een nieuwe broodtrommel gekregen van mijn vrouw
vond hem al aan de grote kant.





sorry grapje.
 
Heb hem niet gevonden, ook niet kunnen vinden, maar wil even dit ei kwijt.

Eigenlijk iets offtopic, maar ik ben ook een keer een topkoffer verloren, was slechts een aantal uren oud. Na over een boomwortel onder het asfalt te zijn gereden. Koffer kwam op de andere weghelft terecht, aangereden door een auto, schade, etc...

Bleek de topkoffer met bodemplaat en al te zijn losgekomen, oftewel, niet goed gemonteerd door de dealer, prutsers. Gelukkig geen persoonlijke ongelukken en alleen het onderbumpertje van de tegenligger beschadigd, relaxte vent ook, maar ik schrok wel.

En dan te bedenken dat ik met die topkoffer van Mijdrecht naar Barneveld ben gereden, door de stad, over de snelweg. Achteraf gezien maar goed dat hij 's avonds eraf is gestuiterd en niet toen onderweg. Of erger nog, de dag erop, met laptop en al op weg naar m'n werk :(



Of erger nog, de dag erop, met laptop en al op weg naar m'n werk :(~[/quote]

Ahh.......u werkt bij de AIVD. _O- _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Met wie niet? Met TS of met mij? Met mij valt het mee, mijn vervangende koffer zit er alweer ruim een jaar op ;) Hoe het met Dame N zit weet ik niet.
 
bedoel Lady N- zij snapt wel wat ik bedoel


@ evdkieft: gelukkig dat die van jou er probleemloos op zit!
ik heb er net eentje opzitten (maar hutkoffer), hoop niet dat dit mij ook gaat overkomen....!
 
vraag me af of je die koffer nog terugwil alstie een paar x gestuiterd is (en optioneel overreden door een colonne vrachtauto's..)

Evenzogoed succes ermee!

Karl
 
@lady N
Ben toch wel benieuwd wat jouw ervaringen zijn met topkoffers tot nu toe :+

@@nne
Ik ga er vanuit dat die van jou lekker blijft zitten, bij mij was het echt een duidelijk montageprobleem. Als ze goed zitten, zitten ze goed. Mijne is ook maat hutkoffer ;) Twee helmen passen erin.
 
@lady N
Ben toch wel benieuwd wat jouw ervaringen zijn met topkoffers tot nu toe :+

slecht :(

dit is de tweede binnen een jaar die ik gesloopt heb. de bodemplaat daarentegen is niet kapot te krijgen.

voorlopig voor mij geen topkoffer meer.

heb gisteren marktplaats en speurders al afgezocht. bedankt voor de tips!
 
slecht :(

dit is de tweede binnen een jaar die ik gesloopt heb. de bodemplaat daarentegen is niet kapot te krijgen.

voorlopig voor mij geen topkoffer meer.

heb gisteren marktplaats en speurders al afgezocht. bedankt voor de tips!




full
 
Laatst bewerkt:
Wie gaat er dan ook met een topkoffer rijden :+
Je rijdt voor lul :W *O* :j

Tanktas is betere optie, maar alleen in noodgevallen....
Wat doe je uberhaupt in die koffer????????????????????????
 
@Sjakie
Praktisch rijden is voor mij belangrijker dan image. Ik snap dat sommige mensen een andere mening zijn toebedeeld ;) Mijn laptop past niet in een tanktas, zijkoffers heb ik geen zin in en een rugtas zit niet lekker. Waar zou jij je laptop in stoppen? Kom maar kom maar kom maar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan