prijs vulcan 1700

1500vulcano

Die hard MF'er
14 dec 2005
553
15
Etten-Leur
Weet er al iemand de prijzen van de vulcans 1700 ????

Ik kan ze nog nergens vinden, of zijn ze nog niet bekend.?





:} :} :} :} :}

mvg ,1500vulcano
 
jah direct omgerekend wel, maar in Nederland flikkeren ze er eerst nog 10 verschillende soorten belasting overheen, en dan betaal je denk ik ook wel zo'n 17 a 18 duizend euri's
 
Hoi.
De 1700 classic kost € 13.698. En de tourer kost € 16.698,- voor de two-tone en
€ 16.498 voor de zwarte. Zie de site van motorshop de mammoet voor meer.

Gr.Bob
 
Hoi.
De 1700 classic kost € 13.698. En de tourer kost € 16.698,- voor de two-tone en
€ 16.498 voor de zwarte. Zie de site van motorshop de mammoet voor meer.

Gr.Bob

stom daar had ik nog niet gekeken
ik wilde toch voor de Voyager maar ja 20.000€ toch een lieve duit ;( ;( ;(
 
Dat is dan ook maar een piepklein vrouwenbrommertje, die 1700 is bijna 1000 cc zwaarder en zal dan ook meer rijplezier verschaffen dan zo een brommer waar het logo dat erop staat meer waard is dan al de rest.


Is inderdaad klein zo'n sportster.Maar wel een Harley natuurlijk.

Zo'n kawasaki is een mislukt Harley-aftreksel gemaakt van gerecycelde colaflessen waar ze een ridicule naam als Vulcan aankletsen om maar te verbloemen dat het om een Kawasaki gaat.

Ziet er toch niet uit man.
Veel verchroomd plastic,kutgeluid,gewoon een hok.
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad klein zo'n sportster.Maar wel een Harley natuurlijk.

Zo'n kawasaki is een mislukt Harley-aftreksel gemaakt van gerecycelde colaflessen waar ze een ridicule naam als Vulcan aankletsen om maar te verbloemen dat het om een Kawasaki gaat.

Ziet er toch niet uit man.
Veel verchroomd plastic,kutgeluid,gewoon een hok.


Kijk, de waarheid is hard. Toch een hoop geld voor een zooitje plastic.
 
Dat is dan ook maar een piepklein vrouwenbrommertje, die 1700 is bijna 1000 cc zwaarder en zal dan ook meer rijplezier verschaffen dan zo een brommer waar het logo dat erop staat meer waard is dan al de rest.

dan neem je de 1200 heb je wel iets met klasse en geluid en je krijgt er later nog iets voor terug als je er vanaf wilt
 
Is inderdaad klein zo'n sportster.Maar wel een Harley natuurlijk.

Zo'n kawasaki is een mislukt Harley-aftreksel gemaakt van gerecycelde colaflessen waar ze een ridicule naam als Vulcan aankletsen om maar te verbloemen dat het om een Kawasaki gaat.

Ziet er toch niet uit man.
Veel verchroomd plastic,kutgeluid,gewoon een hok.

Heeft er nog niemand bij stilgestaan dat Harley deze crisis nooit kan overleven omdat de mensen geen 22000 euro meer veil hebben voor een luxeprokukt dat Harley is? Warren Buffet heeft er ook al geld moeten inpompen om dat bedrijfje nog levende te houden voor de komende paar maanden.
En waar gaan we dan heen om die krellen te onderhouden? ik denk dat toeleveringsbedrijven dan gouden zaken gaan doen om de vraag naar onderdelen te kunnen bijhouden voor die dingen.
Als Harley dit of volgend jaar failliet is gaan we nog mooie toestanden meemaken denk ik, weer een overroepen icoon dat verdwijnt LOL :Y
 
Heeft er nog niemand bij stilgestaan dat Harley deze crisis nooit kan overleven omdat de mensen geen 22000 euro meer veil hebben voor een luxeprokukt dat Harley is? Warren Buffet heeft er ook al geld moeten inpompen om dat bedrijfje nog levende te houden voor de komende paar maanden.
En waar gaan we dan heen om die krellen te onderhouden? ik denk dat toeleveringsbedrijven dan gouden zaken gaan doen om de vraag naar onderdelen te kunnen bijhouden voor die dingen.
Als Harley dit of volgend jaar failliet is gaan we nog mooie toestanden meemaken denk ik, weer een overroepen icoon dat verdwijnt LOL :Y

Dat Harley faiiliet gaat zal wel meevallen.Zal me verder ook een worst wezen.
Blijft natuurlijk dat jij nog steeds op een Kawasaki rijdt .

Gemaakt om op een Harley te lijken.Best wel triest.Afgeven op iets wat je eigenlijk ambieert.Waarom zou je anders in godsnaam rijden op een fiets die maar een doel heeft nl. om op een Harley te lijken.
 
Laatst bewerkt:
Harley heeft voor hetere vuren gestaan.
Ook toen het nog geen hype was om een harley onder je kont te hebben hadden ze zeker bestaansrecht.

Inkrimpen zullen ze zeker moeten denk ik, maar overleven doen ze het wel..
weer een overroepen icoon dat verdwijnt
Ik denk dat Harley davidson een enorme stempel op de motorwereld kwa image, design, enz heeft gedrukt. Ik denk niet dat je kan praten van een overroepen icoon??
 
En stel dat Harley failliet gaat, wat ik niet denk, er is geen ander merk te noemen met zoveel andere leveranciers die alle spullen in en om je harley kunnen leveren, zelfs voor harley's van 50 jaar.
 
Weet er al iemand de prijzen van de vulcans 1700 ????

Ik kan ze nog nergens vinden, of zijn ze nog niet bekend.?





:} :} :} :} :}

mvg ,1500vulcano
In Belgie gaat de voyager voor 16250€ de deur uit, een meer dan schappelijke prijs toch :P
Is inderdaad klein zo'n sportster.Maar wel een Harley natuurlijk.

Zo'n kawasaki is een mislukt Harley-aftreksel gemaakt van gerecycelde colaflessen waar ze een ridicule naam als Vulcan aankletsen om maar te verbloemen dat het om een Kawasaki gaat.

Ziet er toch niet uit man.
Veel verchroomd plastic,kutgeluid,gewoon een hok.
Tja, 60% van de onderdelen van de motor bij een Harley are made in China bij de laatste reeksen, daarom ook dat je voor originele Harley sound een upgrade pakket kunt bestellen aan een uiterst duur prijsje. Betalen doe je voor het naamplaatje HD, that's all folks.


Kijk, de waarheid is hard. Toch een hoop geld voor een zooitje plastic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan