BOS carbon - R1, 1999

cdebruyn-R1

Die hard MF'er
16 feb 2009
654
0
Oud-Beijerland
Aangezien ik "geslaagd" ben voor een highmount Two Brothers uitlaat gaat de carbon BOS demper de deur uit.

De demper heeft lichte kras schade = langs de deurpost geschaafd bij de vorige eigenaar.

img1369vu91.jpg


Kom maar op met een bod als je interesse hebt! :)
 
Ik heb momenteel geen close-up foto voor handen, maar die is natuurlijk wel te maken!

Wat voor prijs had je zelf in gedachten? Ik zag dat een gemiddelde BOS demper hier voor tussen de 150 & 200 EUR aangeboden wordt.... (correct me if I'm wrong) - dit bedrag staat dan wel voor een demper zonder "krasjes"
 
Ik heb momenteel geen close-up foto voor handen, maar die is natuurlijk wel te maken!

Wat voor prijs had je zelf in gedachten? Ik zag dat een gemiddelde BOS demper hier voor tussen de 150 & 200 EUR aangeboden wordt.... (correct me if I'm wrong) - dit bedrag staat dan wel voor een demper zonder "krasjes"
dat zijn idd de prijzen met krasje geld natuurijk korting.

zou graag een close upje willen en ben benieuwd of er een db killer bijzit en of ekeur.

qua prijs afhankelijk van de schade wou ik max 130 uitgeven

heb nu zelf ook een bos met schoonheidsfoutjes als ik deukjes en wil graag mijn fiets er tip top uit laten zien dus ben erg benieuwd naar de schade



owja last but not least bij mijn weten zijn alle bos dempers 60mm aansluitdiameter kan je mij dit nog even bevestigen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal vanavond even het e.e.a. uitzoeken en trachten een goeie close-up foto te maken!

Voor zover ik weet hebben de BOS dempers gewoon een E-keur - het is iig een originele BOS demper - de standaard maat is sowieso 60mm. en voor zover ik weet is hij nog helemaal standaard.

Er zit voor zover ik weet geen dB killer bij, maar het geluid is wel mooi en niet te hard! (ik vind 'm persoonlijk iets te zacht - vandaar ook mijn overstap)

De schade betreft echt alleen enkele krassen, waarvan ik denk dat een handig iemand ze nog wel weg kan poetsen ook!
 
wordt wel moeilijk voor je om 'm te komen beluisteren denk ik, of niet?
Je komt niet echt uit de omgeving R'dam geloof ik! :)
niet echt nee maar heb zelf dezelfde uitlaat aleen in alu, en die heeft cup en zac gereden met killer dus denk niet dat dat het probleem wordt.

mag aanemen dat je em evt wil verzenden ;)
 
vindt hem nog steeds intresant wil je mij mailen voor de afhandeling?

kan in je profiel geen meel vinden en pb kan ook niet.

maar houd er maar rekening mee dat ie verkocht is
 
Goeie morgen Rody,

goed te horen dat het nog steeds wat voor je is!
Aangezien ik nog niet zo handig ben op dit forum en jou mail adres ook niet kan vinden, doe ik het even zo - mail me maar even op onderstaand adres:

c.de. bruyn@hotmail. com (zonder spaties ;) )

Gr.
Chris
 
Terug
Bovenaan Onderaan