Brembo rempomp 19mm ( radiaal )

markbenq

MF veteraan
27 jun 2005
2.127
0
Heerhugowaard
Brembo radiaale rempomp 19mm (19x20)

Richtprijs: 160 euro

Liefst ophalen in Heerhugowaard, maar verzenden kan ook K.K.

Ik heb evt ook nog een gloednieuwe banjo bout liggen (nwe 30euro), en heb evt. ook nog een stalen enkele remleiding liggen (120cm).




 
Laatst bewerkt:
Brembo radiaale rempomp 19mm (19x20)

Richtprijs: 160 euro

Liefst ophalen in Heerhugowaard, maar verzenden kan ook K.K.

Ik heb evt ook nog een gloednieuwe banjo bout liggen (nwe 30euro), en heb evt. ook nog een stalen enkele remleiding liggen (120cm).


[~[url="http://img232.imageshack.us/img232/8273/dscn5651.th.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.imageshack.us/img5/975/dscn5654.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
Fijne rempomp! Heb hem zelf ook :)

Ligt goed in de hand en remmen gaat erg hard, maar goed gedoseerd :P
 
Als je m eind maart nog hebt mss interesse... als ik dan ook een setje Billets heb (als dat doorgaat)
 
Laatst bewerkt:
Fijne rempomp! Heb hem zelf ook :)

Ligt goed in de hand en remmen gaat erg hard, maar goed gedoseerd :P


Nou dat doseren ging niet zo super op me enkele remklauw, daarom gaat ie weg :)

Laat hem hier nog een paar dagen staan, daarna zet ik hem op meerdere advertentie site's. :W
 
Als die 160 een richtprijs is, dan kan die vast wel voor 160 incl opsturen? ;)

als die banjobout een dubbele is kan die erbij voor 15, een enkele heb ik niks aan.
ik hoor het wel of je accoord gaat
 
heb evt. wel interesse, afhankelijk van de staat waarin hij is; de foto's zijn nogal donker.

Kun je nog iets melden over;
- ben je de eerste eigenaar / hoe oud istie ?
- zit er een remlichtschakelaar op ?

Thanks !
 
heb evt. wel interesse, afhankelijk van de staat waarin hij is; de foto's zijn nogal donker.

Kun je nog iets melden over;
- ben je de eerste eigenaar / hoe oud istie ?
- zit er een remlichtschakelaar op ?

Thanks !
Remlichtschakelaar zit in de banjobout.

Edit: en die kan je aansluiten op de standaard bekabeling ;)
 
Laatst bewerkt:
heb evt. wel interesse, afhankelijk van de staat waarin hij is; de foto's zijn nogal donker.

Kun je nog iets melden over;
- ben je de eerste eigenaar / hoe oud istie ?
- zit er een remlichtschakelaar op ?

Thanks !


Hey,

even over de verkoop:

Mauzer is als eerste, ik heb hem al een mailtje gestuurd maar nog niks terug gehad :? . en iemand anders heeft mij ook al een pm'tje gestuurd met intresse. Dus ik wacht nog heel even af...

Maargoed om nog even de vragen te beantwoorden;

Hij zat op me motor toen ik hem kocht, en in totaal is er ongeveer 15k mee gereden.

Remlichtschakelaar zit er niet op, dan heb je een speciale banjo bout nodig, ik heb er wel een maar daar zit i.p.v. een remlichtschakelaar een ontluchtingsnippel, deze is bedoeld voor beneden in de klauw :)
 
een 19mm op 1 enkele klauw? Wrom heb je niet gewoon even gevraags welke je nodig had? maximaal 16mm man, misschien nog wel iets kleiner ook...
 
Ja, ik heb een reactie teruggehad met de mededeling dat ie het geld zou storten en zijn adress gehad dus dat gaat goed komen :)

Dus bij deze mag dit topic dicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan