aandachtspunten aanschaf yamaha wildstar xv1600

of deze zijn modificaties heeft gehad.(versnellingsbak)
te zien aan de centerpuntjes bij het framenummer.
er is overigens geen model 2004.
ze zijn gemaakt tot 2003.
het is vast een overjarig model.

http://golf.messageboard.nl/3212/index.php oude forum
Welkom bij WildStarFan Holland - Home nieuwe forum
 
Oke, bedankt voor de info.

Ik zit in dubio tussen twee uitersten:

1. yamaha wildstar of een midnightstar

of

2. een yamaha r1
 
Kijk een wildstar of een midnightstar zijn nog redelijk vergelijkbaar, en dan zou ik persoonlijk voor de wildstar gaan. Met een midnightstar heb je namelijk of 1900cc of 1300cc, en de wildstar zit er mooi tussenin. Ook zijn er al heel veel producten verkrijgbaar voor het customizen van de wildstar, dus dan kun je je lekker uitleven. Ik snap alleen niet hoe het mogelijk is dat je twijfelt tussen een wildstar, een midnightstar en zo'n tüpperwarebak. Ik denk wel dat je moet rekenen dat een R1 dodelijker is, duurder in de boetes want normaal rijden op zo'n ding kan echt nie, niemand kan zich daar op inhouden.
 
Ga rijden, zeker 30 minuten liefst langer.
Luister of je rare geluiden hoord bij warme motor, vooral Wildstar. Ze zijn luchtgekoeld en hebben veel meer bijgeluiden dan je verwacht. Zeker met een scherm erop hoor je ze goed.
Als het niet bevalt dan kun je nog later beslissen.

Ze zijn alle 3 oerdegelijk en er kan bijna niets kapot.
Let wel op defecte hydro stoters, die tikken behoorlijk.

Verder testrijden, dan kun je beter beslissen.

Wim
(ja ik heb een W*)
 
of deze zijn modificaties heeft gehad.(versnellingsbak)
te zien aan de centerpuntjes bij het framenummer.
er is overigens geen model 2004.
ze zijn gemaakt tot 2003.
het is vast een overjarig model.

http://golf.messageboard.nl/3212/index.php oude forum
Welkom bij WildStarFan Holland - Home nieuwe forum


wat houden die modificaties precies in van de versnellingbak, lees dit vaak wat was er mee aan de hand
 
een andere as en veerringetje zodat de tandwielen op hun plek blijven. Schijnbaar schoot het ringetje los

WIm
 
Om even terug te komen op wat je zei over 1300 of 1900, wildstar ligt er mooi tussenin met 1600. ik heb een wildstar, en me pa heeft een midnight star 1900. als je een R1 leuk vindt wil je wel wat trekvermogen lijkt me. Neem dan die midnightstar en niet de wildstar, die is namelijk begrenst op 4400 touren en trekt veel minder hard dan de midnightstar.
of heb je er ondertussen al een gekocht :-p
 
Sorry voor de late reactie (zit namelijk in dienst en kan niet altijd reageren).

heb eindelijk een beetje tijd om mijn keuze voort te zetten, ik ga waarschijnlijk toch voor de wildstar.

Ik laat het weten zodra ik op het zadel zit :9

Bedankt voor jullie tips!! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan