Compleet of onderdelen Suzuki GSX F 1100 (1993)

kaal

Rookie
18 jul 2008
5
0
Leeuwarden
edit: Reeds iets geregeld, onderstaande is momenteel niet meer geldig

Hallo,

helaas door onbekende schade in mijn motorblok start mijn motor niet meer en loopt er olie in de uitlaat. Na aanduwen start de motor wel, maar de straat komt vol met olie/benzine te liggen.

De onderdelen worden los verkocht, maar compleet mag natuurlijk ook. Stuur me een berichtje met het onderdeel en een bod. Ik woon zelf in Leeuwarden.

Info over de motor:
Merk/Type: Suzuki GSX F 1100
Bouwjaar: 1993
kleur: rood (bordeaux)
KM-stand: 25.000
Schade: schade in motorblok (start alleen door aan te duwen en er loopt olie in de uitlaat en er lekt tot olie+benzine onderuit de motor)
Verder wat kleine krassen rondom en een kleine scheur in het linker kuipdeel.
Onlangs nieuwe voorband, nieuwe bougies, nieuwe lucht en oliefilter er ingezet. Carburateur is eind 2008 nog gereinigd.

Hieronder zal ik bijhouden welke onderdelen al verkocht zijn:
-
 
Laatst bewerkt:
Andere post was puur voor de vindbaarheid... onderdelen, of motor compleet...

kan me voorstellen dat mensen niet gaan zoeken op onderdelen als ze compleet iets willen en andersom...
 
Gokje, waarschijnlijk is je benzinekraan stuk en is de inhoud van je tank je carter ingelopen. Olie verversen, nieuwe benzinekraan monteren en rijden met dat ding (en na een 100 km weer ff olie verversen om de laatste benzineresten eruit te krijgen.

Heb ik ook gehad bij m'n 1100F en daarna nog een 100.000 km met die fiets gereden :)
 
Laatst bewerkt:
Andere post was puur voor de vindbaarheid... onderdelen, of motor compleet...

kan me voorstellen dat mensen niet gaan zoeken op onderdelen als ze compleet iets willen en andersom...
Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics gaat aanmaken over hetzelfde onderwerp :N
 
kun jij mij het knopje van de dagteller verkopen ?
ik hoor het graag, stuur maar ff een mailtje
 
Laatst bewerkt:
ik heb volgens mij nog wel een knopje van de dagteller te liggen!

wat is de vraagprijs voor de motor kompleet?
 
Laatst bewerkt:
Spiegels en de km teller als je in onderdelen gaat verkopen graag....
 
Terug
Bovenaan Onderaan