Pazzo hevels: Suzuki GSXR

Status
Niet open voor verdere reacties.

RuudRuud

MF veteraan
13 mei 2007
10.745
3
Tilburg
Te koop een setje zgan (max een maand of 10 oud) Pazzo hevels voor op een Suzuki GSXR 600/750 2006 - 2009 / GSXR 1000 2005-2006. (F35 / S35)

Het is de normale uitvoering die net een cm of 2 korter is dan origineel. Kleur zwart met blauwe verstellers.

Afbeelding van internet geplukt

pazzos010.jpg


Af te halen in Tilburg, verzenden geen probleem.

Nieuwprijs 109 euro per stuk....
 
Kan ik begrijpen ;)

Dan kun je denk ik beter gaan kijken naar een goedkoper setje. Aangezien rem/koppelingshevels weinig tot niet te lijden hebben is de afschrijving ook laag. Zelfs al zou je ze uit amerika halen ben je met invoer en verzenden 180 euro kwijt.

Er moeten dus 5 tientjes bij en je bent een setje Pazzo's rijker.
 
hoe moeten wij nou weten op wat voor hevel adapters deze pazzo's moeten passen..

als je een fotóke post van een R1...

heb eigk wel interesse als ik aan een radiale gixxer k7 rempomp ken komen.

weet dan alleen niet of de koppelingskant dan past :+
 
Bij Moore Speed Racing UK kan ik een nieuw setje krijgen voor GBP 144 + GBP 13 verzendkosten. Was net van plan te gaan bestellen. (Komt neer op zo'n EUR. 175,-)

Ik wil ze wel overnemen en wilde je mailen, maar je hebt geen mail in je profiel staan.

Mail me op rsv31@xs4all.nl. Kunnnen we kijken of we met de prijs er uit kunnen komen.
 
Laatst bewerkt:
zie net idd dat dat er geen mail instaan, excuus! Zoals vermeld passen ze op verschillende GSXR-modellen, de rest zou ik niet weten ;). Typenummer staat er ook bij vermeld!

da_rewd@hotmail.com
 
Foto komt eraan.

Twin Brother/RSV; jullie hebben beide een mail!

full



Remhevel.... Koppeling zit er nog op op dit moment omdat ik mijn dopsleutelset daar voor nodig heb. En die ligt natuurlijk weer ergens anders!
 
Laatst bewerkt:
Dat het object waar ze aan vast zaten niet meer in mijn bezit is binnenkort.... ;)

Ik ben in een vergevorderd stadium met een koper dus het moet gek lopen wil de koop niet doorgaan.
Ben zelf sindskort in het bezit van de shortie's, maar moet ze nog monteren en er nog mee rijden. Vroeg me af of ze jou tegenvielen en daarom de verkoop ingingen :)
 
Ze zijn verkocht. RSV31, veel plezier ermee!

Ghost60: ze bevielen prima, stukken mooier dan het haast lelijke originele gietwerk... Remmen deden ze ook iets fijner. Veel minder speling in de hevel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan