Kontje/Achterkuip zwart CBR600RR '03/'04

Status
Niet open voor verdere reacties.

snautse

MF veteraan
29 jan 2007
1.343
23
Well
Ik heb te koop:

Een setje spiegels met krassen: Verkocht
full
 
Laatst bewerkt:
Dynamodeksel met klein krasje: verkocht

full
 
Laatst bewerkt:
Achterkuip met klein krasje: 125euro>100euro
full
 
Laatst bewerkt:
Op verzoek: 'Cbr600rr '03/'04> Spiegels-Koppelingsdeksel-Achterkuip' > 'CBR600RR '03/'04> Spiegels-Dynamodeksel-Achterkuip' :)
 
Heey snautse wats gebeurd :?

Heb je geen zitjes bij het kontje :9~ ,en wat moet dat dan kosten :+ kan ik eens kijken of ik nog wat centjes in een ouwe sok heb zitten :W
 
Heey snautse wats gebeurd :?

Heb je geen zitjes bij het kontje :9~ ,en wat moet dat dan kosten :+ kan ik eens kijken of ik nog wat centjes in een ouwe sok heb zitten :W

Heej limbo, tja fiets is omgevallen, wilde um van de achterbok halen, en de jiffy stond niet helemaal uit,,, dus knal. Maar fiets is weer helemaal nieuw.
Het kontje is helaas zonder zitje, want die is niet vervangen. Hoor wel of je wat met het kontje alleen kunt doen, prijs komen we wel uit.
:W Greetz snautse
 
Heej limbo, tja fiets is omgevallen, wilde um van de achterbok halen, en de jiffy stond niet helemaal uit,,, dus knal. Maar fiets is weer helemaal nieuw.
Het kontje is helaas zonder zitje, want die is niet vervangen. Hoor wel of je wat met het kontje alleen kunt doen, prijs komen we wel uit.
:W Greetz snautse

Das minder :o :(

Neem aan dat het alleen maar krasjes zijn,er niets is afgebroken van het zitje.
Zoals je weet ben ik een keer bezeikt met zoiets :( maar ik geloof je op je woord :}
Anders stuur je maar effe een pbtje,dan zie ik het wel :W
 
Laatst bewerkt:
Das minder :o :(

Neem aan dat het alleen maar krasjes zijn,er niets is afgebroken van het zitje.
Zoals je weet ben ik een keer bezeikt met zoiets :( maar ik geloof je op je woord :}
Anders stuur je maar effe een pbtje,dan zie ik het wel :W

Het krasje wat je op de foto ziet in OP bij mijn vinger, is de enige "schade" van
het kontje, verder is ie gaaf, en nee zekerrrrr niks afgebroken. Ik probeer alles zo eerlijk
mogelijk aan te bieden, en ja er zijn van die sukkels die voor een paar tientjes
de mensen beduvelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan