ST1100, ABS-TCS
quote:Mr. Charming schreef op 27 februari 2009 @ 12:27:
Ik ben gisteren geweest en heb ze laten aanmeten bij alpine.
Reden was dat ik een combinatie nodig had voor zowel motor als schieten.
Alpine kon dit bieden en kreeg de afwijkende dempers er bij. Dus standaard rood en voor het schieten aan te vullen met wit.
Heb prijzen gezien vanaf € 69 t/m € 89.
Het was wel bij de grote merken behoorlijk druk, heeft mij alles bij elkaar een uur gekost.
Groet,
Pieter

quote:velocemente schreef op 27 februari 2009 @ 17:05:
Ik heb ze nu ook! Aan laten meten bij Alpine. Voor zover ik weet het betere merk! Je krijgt effe wat funky spul in je oren zodat ze je je maat weten en het enige wat je daarna hoeft te doen is afrekenen. Doppen worden vervolgens opgestuurd! Super!
Duurde in totaal 10 minuten en stond weer buiten(de stand)!
Overigens ook leuk dametje bij Alpine!
quote:
quote:
quote:deebee4 schreef op 27 februari 2009 @ 17:17:
Aangemeten oorbeschermers zijn goed zolang je oor niet verandert. Net zoals de zichtbare rest van het gezicht verandert ook de binnenkant van je oor in de loop der jaren. Al dan niet in je voordeel![]()
Ik zweer bij kwaliteitsschuimpies uit de USA (net snoepjes), die van zichzelf goed afsluiten en waarvan je geen pijn in je buik krijgt wanneer je er een kwijt bent geraakt. En ze kosten slechts een fractie van die op maat gemaakte en je kunt er altijd een paar onder je zadel bewaren.

quote:Bikermouse schreef op 27 februari 2009 @ 18:36:
[...]
[...]
![]()
![]()
Ik heb ze ook via mijn baas - heb 2 setjes nu - 1 thuis voor de motor en 1 op mijn werk![]()
Deed ze bij motorrijden alleen in op de snelweg maar kreeg bij de medische keuring van het werk te horen dat ik ze altijd in moet doen met rijden
VFR Rules !!!!
quote:EchoDelta schreef op 27 februari 2009 @ 18:48:
Heb ze twee jaar geleden op MBU laten aanmeten op de EARMO-stand. Draag ze nu nog elke dag, een absolute aanrader.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1