Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey allemaal,

Ik zag vandaag een rode Z in HazaerswoudeCity, iemand van hier??

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar dat kleinere tandwiel en die iets dikkere voorvorkolie voor de 750, ik wilde dus dat kleinere tandwiel bestellen maar dat was niet leverbaar voor de 750!!?? Ik ben ff kwijt welk magazine het was maar daar hadden ze een kleiner tandwiel op de 750 gezet, iemand een idee?
 
Joehoe Zetters!

Kan ik nog iemand gelukkig maken met wat standaard 2008/2009 Z750 spulletjes?

Nog iemand geïnteresseerd in een standaard 2007> uitlaat (1200km mee gereden)
en standaard kentekenplaat houder met de nieuwe witte knippers. Ook heb ook nog de standaard witte knippers voor. Allemaal nooit gebruikt.
 
Hey allemaal,

Ik zag vandaag een rode Z in HazaerswoudeCity, iemand van hier??

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar dat kleinere tandwiel en die iets dikkere voorvorkolie voor de 750, ik wilde dus dat kleinere tandwiel bestellen maar dat was niet leverbaar voor de 750!!?? Ik ben ff kwijt welk magazine het was maar daar hadden ze een kleiner tandwiel op de 750 gezet, iemand een idee?

ik krijg dinsdag mijn tandwiel binnen, besteld bij motostorebarendrecht.
als die er op zit zal ik me wel even laten horen.
al wel de dikkere olie in de voorpoten gedaan en een klein rondje gereden, en de eerste indruk was positief. maar ik heb hem achter ook verhoogd en een ander stuur gemonteerd, dus dat voeld ook al heel anders.
het motorblad waar dat artikel instond was de motoplus nr 2 van dit jaar.
 
vadaag achter deze ferrari gereden, en potvolkoffie wat maakt dat ding een prachtig!!! geluid!
Bij het trg schaken kreeg ik kippenvel :D
(mijn standaard uitlaatje was helemaal van streek en durfde niet trg blaffen :') )


Voor de eerste keer liep een auto uit op een rechtstuk, maar gas stond ook niet vol open :) ( moet die kerl toch ook iets gunnen)
Wel koud hoor buiten!
Ferrari_355_F1_Berlinetta_h.jpg


444534.jpg
 
Laatst bewerkt:
De kentekenhouder is zelf gemaakt, met deze zelfgemaakte gp-pijp is het kenteken stukje beter leesbaar.

ps: Ik ga binnenkort wel de akra inkorten
full
 
Laatst bewerkt:
goedenavond,

Tijd niet geweest hier, kan de snelheid van dit topic niet bijhouden hoor.

Antwoord op mijn vraag zal dus ook echt wel ergens in een z-topic te vinden zijn, maar tis me een beetje onoverzichtelijk. Lijkt af en toe een chatbox ;) maar no hard feelings, op een of andere manier is dit topic wel lekker voor je banaanscore.

Voor ik mijn vraag vergeet:
Zijn er zetters met michelin pilot road-sloffen? Een bandenboer zei mij een keer dat dit geen geschikte banden waren voor de Z (ik heb een zwarte Z750 - eind 2003)

Liefste wil ik wel pilot power, maar die slijten me te snel. Noodgedwongen rijd ik 365 dagen per jaar op de Z :Y , maar als het weer mooi wordt, wil ik ook de bochten wel scherp eten. Op mijn XJR vond ik de pilot roads wel een heerlijke band en de Bridgestones waar ik nu op rijd, krijg ik maar geen vertrouwen in.

pilot road te doen? of evt. icm mpp- voorband?

Zijn er nog ergens bandenacties in ZuidHolland op het moment?
 
Laatst bewerkt:
Foto-JJ83K47D.jpg


Ik kan deze in Italie bestellen voor €420,-. Das dan inclusief verzenden en de rest.
De Arrow GP uitlaat hebben we het over he :P

Wat denken jullie, goede prijs??


Nu ga ik toch wel twijfelen! Paar tientjes duurder:

Leo Vince GP Pro voor op de Z750

big_Kawasaki_Z750_1957_2.jpg

big_Kawasaki_Z750_1957_1.jpg
 
Waren er nou ook nog verschillen in pilotten road?

gewone, 2, 2ct? De gewone moeten toch wel gewoon voldoen, neem ik aan.


Bedankt voor de snelle reactie (dat is dan wel weer het voordeel van zo'n snel topic 8-) )
 
Yooo Z-People

Gisteren van 11 tot 17h op de Z gezeten... en gereden... als ik sommige vrienden hoor zeggen dat een moto een te dure hobby is voor de weinig mooie dagen in belgië / nederland... wel... zo één simpel ritje maakt dat allemaal weer goed hè!! *D 8-)

Vandaag ineens nieuw voetmateriaal gekocht en afspraak gemaakt voor de plaatsing van de powercomm. en K&N luchtfilter. *O*

2009_Alpinestars_S--MX_5_Vented_Boot_Black.jpg


Wat banden betreft ik wou voor de pilotpower gaan maar omdat ik een serieuze motortoer ga doen zullen het toch de pilotroads worden... middengebied gaat toch stuk langer mee zeggen ze.

Greeeetz!
B
 
Yooo Z-People

Gisteren van 11 tot 17h op de Z gezeten... en gereden... als ik sommige vrienden hoor zeggen dat een moto een te dure hobby is voor de weinig mooie dagen in belgië / nederland... wel... zo één simpel ritje maakt dat allemaal weer goed hè!! *D 8-)

Vandaag ineens nieuw voetmateriaal gekocht en afspraak gemaakt voor de plaatsing van de powercomm. en K&N luchtfilter. *O*

[afbeelding]

Wat banden betreft ik wou voor de pilotpower gaan maar omdat ik een serieuze motortoer ga doen zullen het toch de pilotroads worden... middengebied gaat toch stuk langer mee zeggen ze.

Greeeetz!
B

juiste keuze voor je 'botten'

hebikook :P

k*t ik heb SMX-R


full
 
Laatst bewerkt:
juiste keuze voor je 'botten'

hebikook :P

k*t ik heb SMX-R


[afbeelding]

:) hehe nice, die R is nog wat sportiever *en duurder ;) als ik me niet vergis.

Heb er verschillende geprobeerd en deze zaten echt goed, ben alleen benieuwd hoe gaat zijn om ermee te rijden, hiervoor had ik lage botten, daar kon ik mijn enkel nog vrij goed in bewegen. we shall see
 
Laatst bewerkt:
:) hehe nice, die R is nog wat sportiever *en duurder ;) als ik me niet vergis.

...

Ik heb deze botten (jaja Sonic :P ) gekocht omdat ze waterdicht waren en omdat ik ze mooier vond dan bv Spidi.
Duurder......op het totaalbedrag wat ik neer moest leggen,maakt het weinig meer uit die paar tientjes
 
Waren er nou ook nog verschillen in pilotten road?

gewone, 2, 2ct? De gewone moeten toch wel gewoon voldoen, neem ik aan.


Bedankt voor de snelle reactie (dat is dan wel weer het voordeel van zo'n snel topic 8-) )


Louns,ga eens op www.mopedreifen.de kijken. Goede en snelle service. :Y

En goedkoop. *O* *O* :)
 
Halloo :W

Ik heb gezocht en gezocht en gezocht, maar kon het volgende toch niet echt vinden in een topic. Dus vraag ik het maar aan jullie, de experts O-)

Ofcourse, zit ik eraan te denken om een Z750/Z1000 aan te schaffen. Hij moet alleen wel een beetje comfortabel zijn op de langere afstanden. Als alles gaat lopen zoals het er nu uit ziet, moet ik er grof 180km per dag op gaan maken.
Zijn er mensen hier die hun Z ook voor woon-werk verkeer gebruiken? Zo ja, hoe bevalt dat dan? Zo ja, hebben jullie aanpassingen op de motor gemaakt? Welke dan? :)
Ik rij dagelijks op de Z (oke, afgelopen periode even minder, maar toch...) Alleen niet zoveel als jij. Kan me voorstellen dat je in winderige of koude periodes wat moeite mee krijgt omdat het een naked is. Qua rijden en zithouding moet het te doen zijn.
 
Hey allemaal,

Ik zag vandaag een rode Z in HazaerswoudeCity, iemand van hier??

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar dat kleinere tandwiel en die iets dikkere voorvorkolie voor de 750, ik wilde dus dat kleinere tandwiel bestellen maar dat was niet leverbaar voor de 750!!?? Ik ben ff kwijt welk magazine het was maar daar hadden ze een kleiner tandwiel op de 750 gezet, iemand een idee?
In plaats van een kleiner voortandwiel kun je beter achter iets groter gaan. Geeft minder vermogenverlies....
Alleen wel opletten dat je ketting dan niet te kort wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan