Yoshimura race-uitlaatsysteem GSX-R 600/750 K6-K9

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZuperZlet

MF veteraan
1 sep 2007
1.346
0
Hierbij een mooi yoshimura tri-oval uitlaatsysteem voor de gsxr. Yoshimura japan, de échte shit dus *D

Uitlaat ziet er helemaal prima uit.

bikepics-1553714-800.jpg


Vr. prijs: 800 750 euro.
 
Laatst bewerkt:
Is dit met e-keur en kunnen de passagiersteps nog gemonteerd worden?

Nee, het is echt de race-uitlaat, dus geen e-keur. Alleen de slip-ons hebben een e-keur, de systemen uit de kitparts niet. Passagier voetsteunen passen ook niet meer, maar daar kun je wel een andere uitlaatsteun voor maken. Kan ik evt. ook nog wel regelen.
 
Heb je misschien een foto van de zijkant van de motor, waarbij beide wielen op de grond staan? Ik ben benieuwd hoe "schuin" de uitlaatdemper dan komt te staan.

Het lijkt me dat hij nogal laag hangt dan.

Het is een mooi systeempje. Evt met andere slipon en e-keur ook knallen in duitsland :P
 
Heb je misschien een foto van de zijkant van de motor, waarbij beide wielen op de grond staan? Ik ben benieuwd hoe "schuin" de uitlaatdemper dan komt te staan.

Het lijkt me dat hij nogal laag hangt dan.

Het is een mooi systeempje. Evt met andere slipon en e-keur ook knallen in duitsland :P

Nee sorry, heb ik niet. Uitlaat hangt er ook niet meer onder op het moment, dus kan er ook geen maken.

Ik vind hem in ieder geval niet laag hangen, hij volgt mooi de lijn van de kont. Anders moet je je monitor wat kantelen :+
 
Nee sorry, heb ik niet. Uitlaat hangt er ook niet meer onder op het moment, dus kan er ook geen maken.

Ik vind hem in ieder geval niet laag hangen, hij volgt mooi de lijn van de kont. Anders moet je je monitor wat kantelen :+

Ahh, oke. Ik ben zelf op zoek naar een yoshi of akra demper die net iets schuiner staat.

Ik vind bijvoorbeeld de bos uitlaat te laag hangen. Dat leek bij deze uitlaat ook het geval. Vandaar de vraag. Verder is het idd een heel mooi systeempje.

suc6 met de verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan