Takkoni uitlaten Is het wat?

xtremeviper

MF'er
29 okt 2008
173
0
Eersel
heey mede motormuizen,

ik zag op optitune.nl die takkoni uitlaten staan
nieuwe demper al vanaf 140 euro ofzo
met e-keur en db killers erbij.
nou is de vraag natuurlijk...
is het wat of is het poppenplastic spul- type blikje bier..
heeft iemand er ervaring mee???
groetjes Nick
 
Ik heb ze ook zien staan, iemand een idee, ze zien er wel goed uit anders...

takkoni_auspuff.jpg
 
goede middag ik heb ze ook zien staan en heb ze besteld voor twee weken geleden, maar helaas nog niet binnen.
ik heb filmpjes op gezocht op you tube en het klonk wel leuk.
ik zal jullie op de hoogte houden als ik meer informatie heb
 
Omschrijving van de site:

Omschrijving:
MegaMoto levert Takkoni sportdempers mét E-keur en verwijderbare DB-killer voor een mooi sportief geluid.
Leverbaar vanaf 199 euro per demper, zie prijslijst hieronder.
Veilig te gebruiken met circuitdagen en het rijden in Duitsland.
Een modern en strak design maken het plaatje compleet.
De dempers worden geleverd geheel passend op de aangegeven types motoren, dus als er een verbindingspijp nodig is dan zit die sommige modellen van Suzuki is het nodig om de originele demper(s) er af te zagen, beschrijving zit er bij.
Houdt rekening met een levertijd van 2 weken, de verzendkosten zijn 7 euro.
Kijk hieronder of deze mooie demper ook leverbaar is voor jouw motor!!


Dat is lekker, moet je de orginele dempers eraf gaan zagen.........
 
goede middag ik heb net de dempers bij een ander besteld optitune.nl.
hij had er over dat het ongeveer een week duurde voor dat ie binnen was.
bij megamoto hadden ze problemen met bestellen bij takkoni. hij zat al weken te wachten maar
ze komen niet en hij is nu gestopt met het leveren van takkoni.
nu hopen dat het bij optitune.nl beter gaat
 
goede avond ik heb de demper maandag bij optitune.nl besteld. De demper was donderdag al bij mij thuis maar ik was er helaas niet thuis maar was vandaag wel thuis. Ik heb hem er net onders gezet het viel mee om hem er onder te zetten. Ik had alleen een probleen om de demper aan het voeten steun vasr te zetten de beugel was krom droor een schuiver van de vorige eigenaar. Morgen even uit testen is nu iets te laat. Ik heb ook nog ee bos demper liggen die op een kawa zx6r van 1997 past en die past er ook op, ik heb zelf een suzuki gsx600f van 1990.
 
Ja, maar dat is helaas het geval met alle slipon dempers voor de Sv......Ongeacht welk merk.....
Dus daar kan ik helaas niet om heen (zonder een systeem met bochten te kopen...)

best handig, dat zagen lukt de meeste mensen vast wel, maar die haakjes waar je je veertjes aan vastzet zal denk ik wat vervelender worden.
of zitten ze met een uitlaatklem vast?
 
die voor een gsx 600f zitten er 3 inbus bouten bij. Ik heb vandaag even de demper getest en er zit een mooi geluid in. De demper ziet en voelt degelijk en wat ik kon zien is het geen gammel blikken ding. Ik heb er zo'n 100km mee gereden en ben zeer tevreden over
 
er zit een mooi geluid in vooral zonder de db killer. Ik heb ook een bos race demper geprobeerd maar die maakte minder geluid. Ik vind dat er een mooi geluid in zit en hij rijd een stuk beter met die demper
 
die van mij heb ik er af gezaagd van af onder het blok en de dempers zijn erg beschadig door schuivers van de vorige eigenaar. En ik zelf heb er toen in elke demper aan de achterkan 6 gaten van 10 mm in geboord. Die kunnen eventeweel weer dicht gemaakt worden door een plaatje er over heen te lassen
 
Terug
Bovenaan Onderaan