Nachtrit 20 juni 2009. MF-ers @night part3!! De kortste....

Xtra

KTM 1290 SA R
5 mei 2005
74.714
1.901
De kortste nacht, de langste nachtrit ;) met de meeste deelnemers ;)

Zoals iedereen weet is 21 juni de langste dag. Logisch dat de nacht ervoor en erna het kortst zijn. het gaat dus om de nacht van 20 - 21 juni
We gaan de tocht beginnen in schemerlicht én zo eindigen we ook!
Zet 'm vast in je agenda :Y

Voorgaande ritten:
Nachtrit 9 augustus 2008. MF-ers @night!!
Nachtrit 18 oktober 2008. MF-ers @night: editie 2!!
Filmpjes van 18 0kt 2008, met dank aan girlR1100S ;)
Kerstverlichting op de Lekdijk
Het volle pond


full


Ik loop al lang met dit idee, dus toch nu maar op het scherm / MF zetten *D
Alles ovb van een klein beetje fatsoenlijk weer natuurlijk ;)

We gaan de tocht dus beginnen in schemerlicht pas eindigen als het weer licht wordt
We verzamelen om 22:00 uur bij de Mac in Nieuwegein
Mc Donalds
Ravenswade 1
3439 LD Nieuwegein


Enkel te bereiken via de paralel rijbanen van de A12, hou rekening met de trajectcontroles daar ;)
Er komen mogelijkheden om te tanken onderweg, maar vertrek iig met een volle tank peut.

De route gaat er ongeveer zo uitzien:
full


We eindigen naar ik hoop rond 4:00 a 5:00 uur in dezelfde regio :P


Verder van belang:
Allemaal je eigen tempo rijden en op elkaar wachten.
Daar zal ik ook rekening mee houden op bepaalde punten, maar het zal rustig en donker zijn, dus makkelijk volgen 8-)
Rijd baksteensgewijs, en hou degene die achter je rijdt zichtbaar in je spiegel. In geval van calamiteiten stopt diegene die zijn achterligger niet meer in de spiegel ziet, en de voorligger stopt als zijn achterligger niet meer in de spiegel zichtbaar is. Let wel op overige verkeer en stop op een veilige plaats.
Ga niet met groot-licht rijden. Je voorgangers zullen daar veel last van hebben.

Een helder vizier is een aanrader :Y

Rijden in het donker is toch nét even wat anders dan met daglicht of kunstlicht.
De route is deels onverlicht en dat kost simpelweg wat meer inspanning en energie, dus zorg dat je ondanks de rare tijden toch redelijk uitgerust en fit bent.
Belangrijk is om het tempo aan te passen en waar mogelijk het licht van je voorganger te benutten, dus een veilige volgafstand, maar ook niet te veel.

De route bevat dijkjes, provinciale, boeren en dorpswegen. Klein stukje bos ook trouwens met de enige haarspeldbochten die ik in NL ken ;)
De wegen kunnen/zullen bevuild zijn door boeren of door gind uit de bermen. Hou daar rekening mee! Zeker op de wat kleinere boerenweggetjes.
Pas op onoverzichtelijke stukken je snelheid aan.

Ook komen we enkele wildroosters tegen. Recht erover, niets aan de hand :)



Beginnende rijders en mensen die van rustig rijden houden kunnen het best voorin rijden. Ik zal zelf voorin +- de max. snelheid aanhouden. jaja, :+
Achterin is het tempo behoorlijk hoger.
Probeer onderling zo min mogelijk of liefst niet in te halen.

Vooral in Arnhem staan een redelijk aantal roodlicht/snelheids camera's. Goed opletten dus ;)

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele schades. Iedereen rijdt mee op eigen verantwoordelijkheid.
Ik zorg wel samen met wat anderen dat alles zo goed en veilig mogelijk verloopt en dat er meerdere mensen zijn die de route kennen. Laten we er samen voor zorgen dat we allemaal een leuke rit hebben en heel weer thuiskomen.

Zelf wat drinken meenemen is aan te raden, afhankelijk van hoe vlot we rijden is het misschien nog mogelijk ergens een terrasje te pikken.
Laatste puntje van mijn kant, meer een vraag.
Begin aub niet met alcohol. Ik heb er niets over te zeggen, maar als er iets gebeurt en je hebt net aan een biertje gezeten.... :N

Belangrijkste is allemaal heelhuids weer thuiskomen na een gezellige rit.
We eindigen bij een 24uurs pomp aan de A2.
Koffie en tanken voor de reis naar huis allemaal.

Wie mag ik noteren? *O*
*D
Xtra
Achilleos
Nocer
yamapino
V FRed S
johancb550
JeGo
Svijf
Rene H.
Michel
ToSiE
Krimmie
Crazy Woman
Baas C
-Dré-
Grandia
YamahaBiker
girlR1100S
Kato
The Doctor off zzr
Nils89
DennyzfR6
SPutnick
Doorn
dannyschut
Coonie
WarrioR6
MZN
William37
Vale Tek
crazyarjan
Oh!
Dark_Falcon
jansen007
Superslurper
Testikels
Daphne!
patjeZXR
tuffer
Utrechtterror
Frank-R6
alexed9
morren
beach
elgringo
Michiel85
MotoGirl
Peter @ R1
CBRJonnie
m.doorman
kawasaki_boy
600RR
Wallie#2
Tygerman
Frits CBR1000F
JohnT
prepress035
Besmelah
Bill
S@ND3R
The Predator
Ringo2008
Aad900
Marcie Marc
utr





Wát een lijst!!!! *O*



OVB :/

Wiserider
Autoreply
Fuzy
melvinvx800
kawasaki_boy
DaDragon
elbaron
jochemW
Sander1989
blauwitje
Robbus
Mitch
sunny
Leroyvb
fzr 600rw
Alx76
BadEend
Warrie
TurboTanya(TT)



Laat ff horen als je van ovb af bent :)
 
Laatst bewerkt:
De rit staat ook in mijn agenda: ik ben er weer bij!!

Xtra: maak maar vast een deelnemerslijstje in de openingpost.
 
Dat gaat lekker, zal ff een lijstje maken idd
 
OVB van weet ik wat :P

Maar zet me maar op de lijst, stond nog niets in de agenda.
Dus kan er hoop ik vanuit gaan dat ik erbij ben *O*
 
zoiets lijkt me zeer leuk , maar waarom is dit altijd zo ver :/
(niemand die zich geroepen voelt om dit te organiseren tegen de belgische grens ? *D )
Gewoon komen ;)
Vorige keren kwamen ze ook vanuit Limburg en Groningen. Die hadden er geen spijt van *D
 
Ik heb al een aantal dingen in de planning staan, dus niks is zeker. Maar zet me er toch maar bij...desnoods OVB...vorige keer ook meegedaan. Was gaaf :} :}
 
Vanuit Geldrop :} :}

Omgeving Utrecht is nog wel te doen. En zeker na m'n ervaring van vorige keer :]
Uurtje snelweg is doodsaai, maarja...

Heb me vorige keer serieus moeten inhouden om 's nachts om 3 uur m'n R niet even vol open te schroeven })
 
Omgeving Utrecht is nog wel te doen. En zeker na m'n ervaring van vorige keer :]
Uurtje snelweg is doodsaai, maarja...

Heb me vorige keer serieus moeten inhouden om 's nachts om 3 uur m'n R niet even vol open te schroeven })
Leuk man. Neem maar veel mensen vanaf daar mee :P







Niet allemaal ovb hoor :N je hebt nog geen afspraken in juni. (had :+ )
 
*O* Nachtritje *O*

Ga echt proberen er deze keer wel bij te zijn!
zoals al eerder geschreven in dit topic, 3x is scheepsrecht dus het moet er nu van komen :+

Zet me er maar bij, nog wel ff OVB goede motor c.q. leenmotor
 
Terug
Bovenaan Onderaan