CB550 Onderdelen

Maurice

MF'er
3 nov 2004
80
0
Oudenburg
550 Motor in onderdelen

Setje carbs voor CB550 met chokekabel.
Goede staat, stond vroeger op mijn CB en draaide.

Setje donkerrode zijkappen 550 Four. Geen barsten, maar de lak heeft al wat gebruikssporen. VERKOCHT

Campbells 4 in 2 uitlaat. Mooie staat, moet wel even opgepoetst worden.

Alles mag los of in 1 koop weg. Ik woon in België, maar verzenden is geen probleem.
Alles gaat weg voor een leuk bod, ik heb het niet meer nodig en ligt hier toch maar.
 
Laatst bewerkt:
Foto kan ik regelen tegen dit weekend.
Een prijs had ik nog niet echt in gedachten. Hij is wel nog zeer mooi en ligt niet echt in de weg, dus voor 50€ gaat hij niet weg. Bied maar wat en we zien wel:)
 
Beter laat dan nooit :)
DSC00103.JPG


Foto van het uitlaatsysteem. Zoals je ziet nog erg mooi, enkel wat roest aan de ophangingspunten. Moet wel even opgeblonken worden. Er zitten ophangbeugels en kronen bij, maar die zijn in slechte staat.

DSC00104.JPG


Verder heb ik nog:

-een Nederlands werkplaatshandboek voor Honda CB400f/550k1/550f 25€
-setje carbs voor CB550 met chokekabel, compleet en in goede staat 60€
-2 nieuwe sets sproeiers voor CB's, maat 105 en maat 120 20€ per set
-550 motorblok, schakelas is gebroken
-Bijna alles van CB350

Prijzen zijn richtprijzen, bied maar wat :)
 
Laatst bewerkt:
Heb je nog ergens in een doosje met kleine troep ook nog een luchtfilterklemmetje voor een 550? Dat metalen veertje dat het papieren luchtfilter op z'n plaats duwt?
 
hmm ik denk het niet.
ik heb nog de originele luchtfilter die op de mijne stond, maar die veer zit er blijkbaar ook niet op.
 
kick!

uitlaat nog steeds te koop, wat kan ik hier ongeveer voor vragen? heb al enkele geïnteresseerden.

sinds kort ook een bijna volledige cb350 four in onderdelen te koop. geen papieren, blok zit los maar draait niet. zeg maar wat je kan gebruiken, moet niet veel kosten allemaal
 
hoi is het Nederlands werkplaatshandboek voor Honda CB400/500/550 four 25€
nog te koop ik heb een cb500 bj 1976 staat die er ook in
alvast bedangkt greetz steven
 
hallo steven,
ik heb het er net bijgehaald en blijkbaar is het enkel voor cb400f en cb550k1 en f
foutje van mijn kant:)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog 4 knipperlichten in redelijke staat voor CB350. Of ze op K3 passen weet ik niet. Als je mij laat weten wat voor aansluiting het is kan ik wel even kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan