Fatboy topic!!!!

6 jul 2006
1.334
0
Amstenrade
Hallo

Ik zie van allerlei forums hier maar nog geen (of ik heb het over hoofd gezien) forum over de fatboy!!

Gewoon beetje fotos uitwisselen, kletsen, technische dingen!!!!

Ik zal zelf beginnen met een vraagje:

ik heb een twin cam van 2003 (cabar.) en daar heb ik analoge olie temp meter in de olietank zitten, werkt perfect MAAR hoe heet mag die olie worden? Meter is in farenheit!

Groeten kay

p.s. fotos van mijn fatboy volgen, die staan op mijn eigen pc maar zit nu op mijn werk!
 
Hallo

Ik zie van allerlei forums hier maar nog geen (of ik heb het over hoofd gezien) forum over de fatboy!!

Gewoon beetje fotos uitwisselen, kletsen, technische dingen!!!!

Ik zal zelf beginnen met een vraagje:

ik heb een twin cam van 2003 (cabar.) en daar heb ik analoge olie temp meter in de olietank zitten, werkt perfect MAAR hoe heet mag die olie worden? Meter is in farenheit!

Groeten kay

p.s. fotos van mijn fatboy volgen, die staan op mijn eigen pc maar zit nu op mijn werk!

Ben benieuwd hoe jou functieomschrjving luid...:P
 
Mijn functieomschrijving? hahaha das een goeie, had ik toevallig van de week nog over met een collega want ik moest nieuwe visite kaartjes laten maken maar ik kwam er niet uit wat voor functie omschrijving ik erop moest zetten...

Manusjevanalles, denk ik!!! (inkoop, verkoop, planning, after sales, projectleider, etc)

dussssss...
 
Terug
Bovenaan Onderaan