BP Halfweg verzameltopic MFMM mei 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hedcandy

MF veteraan
17 aug 2006
21.375
1
Zondag 3 mei

Bij de BP in Halfweg verzamelen we weer om daarna door te rijden naar de Mega meeting.

Het zou leuk zijn als de groep van de Akermaat aansluit zodat we samen verder kunnen, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Tijstip van verzamelen en tanken: 8.45 uur
Vertrek: 9.00 uur


Wie rijden er mee:

  1. Hedcandy
  2. Rudeness
  3. TheFox
  4. Big Jim
  5. Marcel
  6. Vilthy
  7. Capa
  8. RAW81
  9. Dennis ovb
  10. Scarrr + chauf ;)
  11. Pendragon ovb
  12. Josefientje
  13. Tim1987
  14. Buzzin
  15. BikerFreggel
 
Laatst bewerkt:
Count me in *O*

Inderdaad even wat zien te fixen met de akermaat groep, die komen toch over rottepolderplein en dus zowat langs BP Halfweg, daar maar even in de groep gooien :Y
 
@sanne

[ list=1]
[ li] naam [ /li]
[ li] naam2 ~
[ /list]

zonder spaties, dus elke unit tussen li tags ;)
 
Laatst bewerkt:
naja zeg zet ik je in me lijstje en nog geen dag later knal je zelf een topic open -O-

nee maar goed
zoals in akermaat topic staat in de ochtend bekijken of overleggen we wel of we aansluiten en dan hoor je het nog wel misschien dat we eventueel telefonisch of via mail contact moeten houden erover :Y
 
naja zeg zet ik je in me lijstje en nog geen dag later knal je zelf een topic open -O-

nee maar goed
zoals in akermaat topic staat in de ochtend bekijken of overleggen we wel of we aansluiten en dan hoor je het nog wel misschien dat we eventueel telefonisch of via mail contact moeten houden erover :Y
Ja sorry, maar er werd in Haarlem topic gevraagd waarom ik niet mee zou verzamelen bij de BP, vandaar.. maar uh, zo erg is t toch niet? Zie je heus voor die tijd nog wel hoor! ;)

Enne, als er niet zoveel mensen hier verzamelen, dan komen wij wel naar de AKer, no probs ;)
 
akermaat topic klopt niet.
Ik meld me aan en ik word er niet eens opgezet.
Dus terecht dat je nog een topic opent.
Misschien een serieuzer topic ;)

Ik kan btw niet omdat ik naar bullay met mfh gaat.
 
Laatst bewerkt:
akermaat topic klopt niet.
Ik meld me aan en ik word er niet eens opgezet.
Dus terecht dat je nog een topic opent.
Misschien een serieuzer topic ;)

Ik kan btw niet omdat ik naar bullay met mfh gaat.


heb niet elke dag de tijd om iedereen erbij te zetten he :? :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan