welke HD

Hoi,

Er zijn eind deze maand "Open House" dagen (28&29maart) bij de Authorized HD Dealers, misschien is er ééntje in jou buurt dan kun je meestal op alle nieuwe modellen even een demorit maken , dus van Sportster, Buel, V-Rod tot Road King.

Dit is toch de enige manier om gelijk alle types eens ff te testen qua eigenschappen en looks.

succes ermee
 
Weet ik.Maar eigenlijk,heeeel diep van binnen wil hij een shovel. :z ;)


uiteraard,

als je het goed bekijkt is hd de omgekeerde wereld
willen de plasticrijders elke jaar het nieuwste model,
de meeste hd rijder hebben het liefst een zo oud mogelijke.

ik zou een moord doen voor een knuckle of pan,
voor een lib. ook nog wel trouwens.

maar als ik moet kiezen tussen een evo of een shovel dan is het duidelijk wat ik kies.
 
nou das toch mooi dat smaken verschillen.. ik heb een twin cam van 2003 cabarateur.. ik zou geen twin cam willen met injectie bijvoorbeeld..... is maar mooi dat we niet allemaal die tweede wereld oorlog lib. willen daar zijn er nu al zo weinig van ;-)

groetjes
 
als je echt liefhebber was wist je wel beter....


dat een revo geen Porsche blok is.....

het is ontwikkeld in samenwerking met porsche...... dat maakt het nog geen porsche...


Overigens heeft Murph wel gelijk, en vind ik de Shovel het laatste echt karaktervolle en mooie HD blok... let wil dit is mijn smaak.

EN ja ik heb een evo sporty. fijn fietsje.... maar zou veeeel liever een Schovel hebben...... had niet eens veel gescheelt. helaas financieel helemaal aan de grond..... (prioriteiten stellen)

maar een shovel komt er nog wel!
 
En wie denk je dat er (ook) in de ontwikkeling van de Evo hebben gezeten?



















..... idd, unsere Freunden von Porsche, dus niets nieuws onder de horizon.
 
@ murph: jouw naam ben ik al vaker tegen gekomen op het forum en in 99 van de 100 gevallen: alleen maar dom commentaar dus sorry ik lees er gewoon overheen!!!!! daarbij is een revo geen echt HD blok maar porsche dus die tel ik helemaal niet mee... ondanks dat ik een echt harley liefhebber ben!!!!

Groeten!!!!

Klinkt mij heel even in de oren als een politieagent.... _O- _O-

Repsol, weinig kennis van zaken....Meneer Murph, heeft idd een eigen kijk en een gefundeerde eigen mening! Bespeur dat je eigen mening als dom commentaar betiteld, dat zegt dat veel meer van jou dan van Murph.
Denk dat je nog heel wat mag rijden en sleutelen wil je in de schaduw van Murph komen te staan :Y :Y

O ja, ik rij ook met een Evo-blok uit 1986 en droom ook van 'n Panhead, maar ik hou het bij dromen, zo blijft het een mooie droom en wordt het geen nachtmerry voor mij. -O-
 
Dus niet alleen tussen ss (en alle anderen) en hd zit wrevel, ook tussen rode en zwarte fietsen, wel of geen leren pak, kleur helm en zelf HD onderling is afzeiken geblazen! Wat een stel stumperds hier op het forum, TS meld een probleem of vraag en na enkele goede adviezen begint het net als in elk ander topic weer met elkaar afzeiken. Laat elkaar nu eens in zijn/haar waarde. Het lijkt erop, dat sommige van jullie niet van z'n eigen fiets kan genieten zonder die van een ander af te zeiken. Waar je ook op rijdt, het is nooit goed in de ogen van iedereen, maar je moet toch rijden wat je zelf wilt.

Ik vraag wat advies en zelfs de hd kenners rollen over elkaar heen.....Wellicht heb ik niet genoeg verstand van de techniek van de motoren en ben ik een loser als ik een splinternieuwe hd koop, maar ik ben er gelukkig mee, dus laat me lekker. Ik vind een hd een supermooie fiets met een werelds geluid, en niet onbelangrijk, ik wil er al een sinds ik klein ben. Welk blok er onder hangt, zal mij me reet roesten, als ie het niet doet, ga ik naar de dealer aangezien ik geen sleutelaar ben. Ik weet, dat sommige me nu geen echte hd rijder vinden, jammer dan, ik rijd voor mezelf niet voor een ander.

Thanks voor de nuttige adviezen, ga zeker even op de Open House Dagen kijken!
 
Dus niet alleen tussen ss (en alle anderen) en hd zit wrevel, ook tussen rode en zwarte fietsen, wel of geen leren pak, kleur helm en zelf HD onderling is afzeiken geblazen! Wat een stel stumperds hier op het forum, TS meld een probleem of vraag en na enkele goede adviezen begint het net als in elk ander topic weer met elkaar afzeiken. Laat elkaar nu eens in zijn/haar waarde. Het lijkt erop, dat sommige van jullie niet van z'n eigen fiets kan genieten zonder die van een ander af te zeiken. Waar je ook op rijdt, het is nooit goed in de ogen van iedereen, maar je moet toch rijden wat je zelf wilt.

Ik vraag wat advies en zelfs de hd kenners rollen over elkaar heen.....Wellicht heb ik niet genoeg verstand van de techniek van de motoren en ben ik een loser als ik een splinternieuwe hd koop, maar ik ben er gelukkig mee, dus laat me lekker. Ik vind een hd een supermooie fiets met een werelds geluid, en niet onbelangrijk, ik wil er al een sinds ik klein ben. Welk blok er onder hangt, zal mij me reet roesten, als ie het niet doet, ga ik naar de dealer aangezien ik geen sleutelaar ben. Ik weet, dat sommige me nu geen echte hd rijder vinden, jammer dan, ik rijd voor mezelf niet voor een ander.

Thanks voor de nuttige adviezen, ga zeker even op de Open House Dagen kijken!



Tip van de week.Koop een street bob.kost iets van 14 of 15 miles.Die moet je kopen.Dat is de beste.Ook de goedkoopste Bigtwin.
Zo. :?
 
Dus niet alleen tussen ss (en alle anderen) en hd zit wrevel, ook tussen rode en zwarte fietsen, wel of geen leren pak, kleur helm en zelf HD onderling is afzeiken geblazen! Wat een stel stumperds hier op het forum, TS meld een probleem of vraag en na enkele goede adviezen begint het net als in elk ander topic weer met elkaar afzeiken. Laat elkaar nu eens in zijn/haar waarde. Het lijkt erop, dat sommige van jullie niet van z'n eigen fiets kan genieten zonder die van een ander af te zeiken. Waar je ook op rijdt, het is nooit goed in de ogen van iedereen, maar je moet toch rijden wat je zelf wilt.

Ik vraag wat advies en zelfs de hd kenners rollen over elkaar heen.....Wellicht heb ik niet genoeg verstand van de techniek van de motoren en ben ik een loser als ik een splinternieuwe hd koop, maar ik ben er gelukkig mee, dus laat me lekker. Ik vind een hd een supermooie fiets met een werelds geluid, en niet onbelangrijk, ik wil er al een sinds ik klein ben. Welk blok er onder hangt, zal mij me reet roesten, als ie het niet doet, ga ik naar de dealer aangezien ik geen sleutelaar ben. Ik weet, dat sommige me nu geen echte hd rijder vinden, jammer dan, ik rijd voor mezelf niet voor een ander.

Thanks voor de nuttige adviezen, ga zeker even op de Open House Dagen kijken!

Zo is het maar net !
 
Dus niet alleen tussen ss (en alle anderen) en hd zit wrevel, ook tussen rode en zwarte fietsen, wel of geen leren pak, kleur helm en zelf HD onderling is afzeiken geblazen! Wat een stel stumperds hier op het forum, TS meld een probleem of vraag en na enkele goede adviezen begint het net als in elk ander topic weer met elkaar afzeiken. Laat elkaar nu eens in zijn/haar waarde. Het lijkt erop, dat sommige van jullie niet van z'n eigen fiets kan genieten zonder die van een ander af te zeiken. Waar je ook op rijdt, het is nooit goed in de ogen van iedereen, maar je moet toch rijden wat je zelf wilt.

Ik vraag wat advies en zelfs de hd kenners rollen over elkaar heen.....Wellicht heb ik niet genoeg verstand van de techniek van de motoren en ben ik een loser als ik een splinternieuwe hd koop, maar ik ben er gelukkig mee, dus laat me lekker. Ik vind een hd een supermooie fiets met een werelds geluid, en niet onbelangrijk, ik wil er al een sinds ik klein ben. Welk blok er onder hangt, zal mij me reet roesten, als ie het niet doet, ga ik naar de dealer aangezien ik geen sleutelaar ben. Ik weet, dat sommige me nu geen echte hd rijder vinden, jammer dan, ik rijd voor mezelf niet voor een ander.

Thanks voor de nuttige adviezen, ga zeker even op de Open House Dagen kijken!


Zeikerd
 
aan alle antieke knarren hier

hd is geen hd niet meer sinds 1965 toen de amf groep harley davidson overkocht
om nog maar te zwijgen van de porche samenwerking van 1970

droom maar verder in jullie sprookjeswereld :p
 
aan alle antieke knarren hier

hd is geen hd niet meer sinds 1965 toen de amf groep harley davidson overkocht
om nog maar te zwijgen van de porche samenwerking van 1970

droom maar verder in jullie sprookjeswereld :p


daarom kochten ze de boel ook terug in 81.
heeft ze wel mooi bespaard van een faillissement destijds.
zonder de AMF periode waser waarschijnlijk geen HD meer en al zeker geen V-rod
welke dan weer mede door de duitsers is ontwikkeld.

:)
 
Repsol, weinig kennis van zaken....Meneer Murph, heeft idd een eigen kijk en een gefundeerde eigen mening! Bespeur dat je eigen mening als dom commentaar betiteld, dat zegt dat veel meer van jou dan van Murph.
Denk dat je nog heel wat mag rijden en sleutelen wil je in de schaduw van Murph komen te staan

kissing-ass.jpg
 
droom maar verder in jullie sprookjeswereld :p

Ben jij wel eens in een grote pot azijn geflikkeerd of zo.

Welke sprookjeswereld? Rij zelf op een evo softail. de hele tijd met een smile op m'n bek. In en om m'n club rijden ze met alle soorten Harley's van alle jaren, in alle uitvoeringen, nieuw en oud, standaard, verbouwd en zelfbouw. Ook jappen, engelse en italiaanse fietsen worden gereden. Iedereen rijd wat die zelf wil en/of kan betalen.
En dat er lekker gezeken wordt tussen de merken en types hoort erbij en dat maakt het juist leuk.

Zal mij een worst wezen van wie Harley Davidson is en met wie ze samen dingen maken.

Ik rij lekker op mijn ding, waar iedereen alles over mag zeggen, als die maar wel weet waar die over lult.

Dus ik weet niet over welke sprookjeswereld jij het hebt.

Wil je trouwens ook nog even zeggen waarom een harley zoals Murph heeft de slechte naam van harley veroorzaakt (ander topic). ben daar wel benieuwd naar.
 
Ben jij wel eens in een grote pot azijn geflikkeerd of zo.

Welke sprookjeswereld? Rij zelf op een evo softail. de hele tijd met een smile op m'n bek. In en om m'n club rijden ze met alle soorten Harley's van alle jaren, in alle uitvoeringen, nieuw en oud, standaard, verbouwd en zelfbouw. Ook jappen, engelse en italiaanse fietsen worden gereden. Iedereen rijd wat die zelf wil en/of kan betalen.
En dat er lekker gezeken wordt tussen de merken en types hoort erbij en dat maakt het juist leuk.

Zal mij een worst wezen van wie Harley Davidson is en met wie ze samen dingen maken.

Ik rij lekker op mijn ding, waar iedereen alles over mag zeggen, als die maar wel weet waar die over lult.

Dus ik weet niet over welke sprookjeswereld jij het hebt.

Wil je trouwens ook nog even zeggen waarom een harley zoals Murph heeft de slechte naam van harley veroorzaakt (ander topic). ben daar wel benieuwd naar.

Volgens mij zei ik hetzelfde, maar ik was een zeikerd? |(
 
aan alle antieke knarren hier

hd is geen hd niet meer sinds 1965 toen de amf groep harley davidson overkocht
om nog maar te zwijgen van de porche samenwerking van 1970

droom maar verder in jullie sprookjeswereld :p


Droom zelden.Wel laatst een gruwelijke nachtmerrie gehad.Ik zat op een Vrot en.......het was vreselijk ....... '(
 
@ bugeater: thanks voor de foto van swagman... sprekend... is dat trouwens de tweeling broer van hondahielke?? das ook zo een konten kusser... volgens mij is muphie heilg bij hun hahahah

Ach what the fuck, wij weten wel beter!!!

respect voor: bugeater, renbab, bonko en een beetje voor 2712

groetjes kay
 
Ben jij wel eens in een grote pot azijn geflikkeerd of zo.

Welke sprookjeswereld? Rij zelf op een evo softail. de hele tijd met een smile op m'n bek. In en om m'n club rijden ze met alle soorten Harley's van alle jaren, in alle uitvoeringen, nieuw en oud, standaard, verbouwd en zelfbouw. Ook jappen, engelse en italiaanse fietsen worden gereden. Iedereen rijd wat die zelf wil en/of kan betalen.
En dat er lekker gezeken wordt tussen de merken en types hoort erbij en dat maakt het juist leuk.

Zal mij een worst wezen van wie Harley Davidson is en met wie ze samen dingen maken.

Ik rij lekker op mijn ding, waar iedereen alles over mag zeggen, als die maar wel weet waar die over lult.

Dus ik weet niet over welke sprookjeswereld jij het hebt.

Wil je trouwens ook nog even zeggen waarom een harley zoals Murph heeft de slechte naam van harley veroorzaakt (ander topic). ben daar wel benieuwd naar.

Ik weet niet of jij wel gelezen hebt wat ik voorgaande poste? het is nu net omdat ik dat gezeik over echt harley neppe harley wel wat gehad heb dat ik dat poste. maar dat had jij niet door?
 
Het gaat hier inderdaad nergens meer over. Er wordt gewoon naast elkaar gepraat.
 
@ bugeater: thanks voor de foto van swagman... sprekend... is dat trouwens de tweeling broer van hondahielke?? das ook zo een konten kusser... volgens mij is muphie heilg bij hun hahahah

Ach what the fuck, wij weten wel beter!!!

respect voor: bugeater, renbab, bonko en een beetje voor 2712

groetjes kay


Ik geen respect?
fuk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan