Zijn hier nog bobberrijders?

TommyG

MF veteraan
15 feb 2003
2.434
0
Hallo,

Rijden er hier nog mensen op bobbers en zoja, waarop rij je?

Piccie en misschien eens leuk om ergens bij elkaar te komen.
 
ik denk dat dit een bobber is, deze heb ik gehad een sr500, ben nu met een xs650 bezig het is de bedoeling om deze hetzelfde te maken als de sr
groet jol
full
 
Gaat inderdaad aardig richting de bobber maar spatbord voor moet dan verdwijnen en achter mag de helft er nog af. Hoewel dat van dat voorspatbord in Nederland nu niet zo praktisch is;)
 
heb je zelf geen piccie's ?
kunnen we dat ook eens zien

Ik heb nog wel een berg pics hoor maar daar is al een ander topic over. Mijn eigen fiets is nog in aanbouw. Ik hoop um over 1 a 2 weken klaar te hebben.

En met een CB650 blok eronder, dat Harley blok is nu niet echt noodzaak. In de states maken ze tegenwoordig heel veel bobbers op de leest van Honda;)
 
Ik heb nog wel een berg pics hoor maar daar is al een ander topic over. Mijn eigen fiets is nog in aanbouw. Ik hoop um over 1 a 2 weken klaar te hebben.

En met een CB650 blok eronder, dat Harley blok is nu niet echt noodzaak. In de states maken ze tegenwoordig heel veel bobbers op de leest van Honda;)

Dat zijn dus geen bobbers.
 
Er is niks mis met het gebruiken van de juiste termen :W

De "echte" bobbers waren allemaal liberators. Denk dus niet dat er dan veel motoren de naam bobber mogen dragen vandaag de dag.

Doe niet zo moeilijk man en laat je negativiteit eens varen dan kun je gewoon gezellig meelullen. Dit is echt mieren@#kerig gel*l wat je uitkraamt.
 
Van het weekend weer lekker gereden, maar de Pan schiet niet op en heeft nog niet gelopen...
Is jouw huis inmiddels klaar?

huis zelfde verhaal als jouw pan.....

maar alles wat noodzakelijk is voor wonen is ruim gereed.... was al heel erg groot huis voor tween... woon er nu alleen...
voorlopig geen financien voor meer verbouwen...

maar wel meer tijd voor de motoren.....
 
De "echte" bobbers waren allemaal liberators. Denk dus niet dat er dan veel motoren de naam bobber mogen dragen vandaag de dag.

Doe niet zo moeilijk man en laat je negativiteit eens varen dan kun je gewoon gezellig meelullen. Dit is echt mieren@#kerig gel*l wat je uitkraamt.


Ik vond de knuckles en 1200 zijkleppers ook best echte bobbertjes.
 
Al met al 17 posts en maar 1 met een echt antwoord op de vraag van het topic. Goed bezig mannen, ik weet meteen weer waarom ik hier al dik een jaar niet meer kwam!!!
 
De "echte" bobbers waren allemaal liberators. Denk dus niet dat er dan veel motoren de naam bobber mogen dragen vandaag de dag.

Doe niet zo moeilijk man en laat je negativiteit eens varen dan kun je gewoon gezellig meelullen. Dit is echt mieren@#kerig gel*l wat je uitkraamt.


En pans, knuckles of Indians mogen ook, maar inderdaad, dat is het enige wat ik wilde zeggen. Volgens mij zijn we het dus met elkaar eens.

Als ik daar een opmerking over maak dan is dat niet uit negativiteit, maar als ik een japanse motor met achtervering, voorspatbord, knipperlichten en hydraulische schijfremmen zoals die SR van hierboven zie, dan kan ik daar met de beste wil van de wereld geen bobber in zien. Sorry.

Maar ja, als je daar dan wat van zegt, dan voelen hele volksstammen zich meteen persoonlijk aangevallen...
 
En pans, knuckles of Indians mogen ook, maar inderdaad, dat is het enige wat ik wilde zeggen. Volgens mij zijn we het dus met elkaar eens.

Als ik daar een opmerking over maak dan is dat niet uit negativiteit, maar als ik een japanse motor met achtervering, voorspatbord, knipperlichten en hydraulische schijfremmen zoals die SR van hierboven zie, dan kan ik daar met de beste wil van de wereld geen bobber in zien. Sorry.

Maar ja, als je daar dan wat van zegt, dan voelen hele volksstammen zich meteen persoonlijk aangevallen...


amen.
 
huis zelfde verhaal als jouw pan.....

maar alles wat noodzakelijk is voor wonen is ruim gereed.... was al heel erg groot huis voor tween... woon er nu alleen...
voorlopig geen financien voor meer verbouwen...

maar wel meer tijd voor de motoren.....

Hmmm... minder... :/
Op betere tijden dan maar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan