Ducati Topic 36: Mika Kallio, a new ducati-star is born

Status
Niet open voor verdere reacties.
was al duidelijk toen je stelde dat het om een motor ging, is toch wat anders dan een Ducati....[afbeelding]
Idd, zo'n Duc is maar een hoop slecht functionerend snelroestend oud ijzer, kun je eigenlijk niet echt een motor noemen zoiets. :P })



@ Omdat er bij Toine??? (gebaseerd op?)
 

die weet wat her precies aan gedaan is en waardeert dus de meerwaarde meer dan een Motorport bijvoorbeeld.

Dat was mijn punt. Daar waar je hem onderhoud en tuned is het makkelijker inruilen dan bij een dealer die onbekend is met wat jij er aan gedaan hebt.

(en nog zo'n eentje, meerwaarde biggelaartuning! wordt als verkoopargument altijd toegevoegd. Snappie!!!!)
 
Laatst bewerkt:
die weet wat her precies aan gedaan is en waardeert dus de meerwaarde meer dan een Motorport bijvoorbeeld.

Dat was mijn punt. Daar waar je hem onderhoud en tuned is het makkelijker inruilen dan bij een dealer die onbekend is met wat jij er aan gedaan hebt.

(en nog zo'n eentje, meerwaarde biggelaartuning! wordt als verkoopargument altijd toegevoegd. Snappie!!!!)
Aha, en daarmee verwijs je er dus automatisch naar dat als Meneer X Motor X daar niet; gekocht, onderhouden etc. heeft ie dus bij Toine een lagere inruilprijs zou scoren dan de dealert die het niet kan schelen........ :X Althans dat zou je kunnen concluderen :/

Kijk ''shoppen'' betaald zich (vrijwel) altijd uit, maar in mijn ervaring betaald ''zelf je voertuig verkopen en geen inruil'' zich nog altijd veel beter uit :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb al menig motor gehad en ook menig motor ingeruild.
Zag ze daarna voor een bedrag te koop staan waarvan ik wist waarom hij zo'n lekkere auto had staan.
Safe Veenendaal toendertijd.
Maar goed, ik deed er zelf aan mee omdat de motor die ik dan wilde hebben ook zo graag wilde hebben dat de inruil ondergeschikt was aan het verkrijgen van de motor :9~

De motor die ik nu heb heb ik op superbe manier aangeschaft. Uiteraard ook het internet gebruikt om overal te checken waar, hoe en wat.
En dan met de dealer om de tafel om tot een overeenkomst te komen.
Als je zelf uiteindelijk met een glimlach de zaak met motor uitrijdt dan heb je het goed gedaan.
Als ik 'm nu inruil krijg ik er nooit meer voor wat ik zou willen hebben en dat accepteer ik dan ook. Maar deze gaat nooit meer weg, wordt hoogstens een circuitbike als ik er niet meer mee de weg opga.
Hell, Ducati is niet dusdanig heilig voor me dat ik niet een andere motor erbij zal kopen.
Heb er zelfs 2 in het vizier... een Yamaha en een Kawasaki.
 
Aha, en daarmee verwijs je er dus automatisch naar dat als Meneer X Motor X daar niet; gekocht, onderhouden etc. heeft ie dus bij Toine een lagere inruilprijs zou scoren dan de dealert die het niet kan schelen........ :X Althans dat zou je kunnen concluderen :/
Kijk ''shoppen'' betaald zich (vrijwel) altijd uit, maar in mijn ervaring betaald ''zelf je voertuig verkopen en geen inruil'' zich nog altijd veel beter uit :Y

Eeeuuh, lezen hè. Ik had het specifiek over de bike van GSCORSE. Omdat hij een totaal intern verbouwde Duc heeft. Dat maakt het lastiger om de juiste prijswaarde te bepalen bij inruil of verkoop.

En er zijn genoeg verkoopsites om een beetje de waarde van je motor te bepalen in NL/BE en DU.
Dan weet je waar je ongeveer op kan rekenen met inruilen of particulier verkopen.
En soms volg je je hart en neem je de extra, wat is het, € 500.00 verlies op de koop toe bij een inruil. Want uiteindelijk kan je dan 2 dingen doen.
Eerst verkopen en dan een ander kopen of die motor tegenkomen die je altijd al wilde hebben en dan met inruil tot een deal proberen te komen.
Niks meer en niks minder.
 
Eeeuuh, lezen hè. Ik had het specifiek over de bike van GSCORSE.
Dat had ik er zo in 1e instantie niet uit opgemaakt, maar ik snap em nu.


Nog dringender:
- Wie is schappelijk in het (snel) leveren van nieuw Ducati plaatwerk?!?
 
Dat ESPN kijk ik gelij ook niet meer.
Zou nu een kwartier GP aan de gang zijn maar zie alleen maar kerels draaien op het ijs -O-
 
Dat had ik er zo in 1e instantie niet uit opgemaakt, maar ik snap em nu.


Nog dringender:
- Wie is schappelijk in het (snel) leveren van nieuw Ducati plaatwerk?!?
Voor welke duc??
Heb net hier boven ergens een ad geplaatst van iemand die zijn racekuipen verkoopt
 
Jammer, had een interesse uitstaan naar die 888, toen nog met fraaie monoblocs, maar die zijn er inmiddels af en de motor hier laten bezorgen erg duur.... '(

(ik weet niet, heb ook zo'n gevoel dat ie (serieus) op circuit is gebruikt en dat ie er mede daarom nog steeds staat, maar daar kan'k naast zitten, houdt me alleen wel nogal tegen af te reizen naar zuid-holland)

full
 
Jammer, had een interesse uitstaan naar die 888, toen nog met fraaie monoblocs, maar die zijn er inmiddels af en de motor hier laten bezorgen erg duur.... '(

(ik weet niet, heb ook zo'n gevoel dat ie (serieus) op circuit is gebruikt en dat ie er mede daarom nog steeds staat, maar daar kan'k naast zitten, houdt me alleen wel nogal tegen af te reizen naar zuid-holland)

[afbeelding]
Ik weet nogwel een mooie gele 750SS te koop staan voor je
 
Probeer dengaman eens misschien dat die nog wat weet

Bij deze!!Dengaman come in!!

(betreft die grijze ST4-S die vorig jaar een beetje onder me neus weggekaapt was maar nu al enige tijd weer op MP aangeboden wordt, minus een kontdeel :/ )


(zal zo eerst eens buiten de deur kijken, kijken hoe dat an me duffe zere kop voelt, meteen ff op fietske naar Motoport, was zondag weer een knipperlichtje verloren, het glaasje althans, rammelt nogal eens wat van die 916 af _O- (di's het 2e knipperglaasje, een keer een pas gekocht stuureindje, wekelijks handenvol Bolt-jes etc :P _O- )
 
Jammer, had een interesse uitstaan naar die 888, toen nog met fraaie monoblocs, maar die zijn er inmiddels af en de motor hier laten bezorgen erg duur.... '(

(ik weet niet, heb ook zo'n gevoel dat ie (serieus) op circuit is gebruikt en dat ie er mede daarom nog steeds staat, maar daar kan'k naast zitten, houdt me alleen wel nogal tegen af te reizen naar zuid-holland)

[afbeelding]


waar staat ie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan