Ducati Topic 36: Mika Kallio, a new ducati-star is born

Status
Niet open voor verdere reacties.
Andersom lijkt me nog vervelender _O- _O-
Op deze manier heb ik gewoon op mn gemak een goede deal kunnen vinden. Anders had ik zeker te weten straks op hete kolen gezeten en als een gek op zoek geweest naar een fiets :W :W

Dat kan ik alleen maar beamen, vorig jaar haalde ik in oktober mijn rijbewijs maar mijn motorfiets kwam pas in maart overgewaaid vanuit Japan. Nu hetzelfde, er zijn een aantal mooie dagen geweest maar ik mag weer wachten omdat ik zonodig iets nieuws wilde :+

Zit nu al te stuiteren van opwinding en kan haast niet wachten tot zaterdag! :D
 
@Swet en Fog!

Laatste keer van het off road seizoen!

Joppen en Juine....wij zijn er ook!

[afbeelding]
Niet alleen Swett en Fogg...........

Pak het groots aan, motorseizoen is voor de softies inmiddels ook los, nodig gewoon dit hele topic uit, De Wijk ligt voor velen mooi centraal!!

Feesje...........!!!!!!!! *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O*
 
Zo,

ff wat kabeltjes vanavond netjes weggewerkt van mijn knippers en spiegels.
Beetje krimpkousjes toegepast en het betere tie-wrap werk.

Hier nog rustig gebleven zo te zien.
Beetje voetbal aan het kijken schat ik hier.... _O-

Volgende week weer F-Side tijd }) tegen die K*T fransmannetjes...

:X houden jullie niet van? Beter dan Autosport :r 4 wielers. Kijk ik nog liever naar modderrijders en dat vind ik echt niks aan.

Voetbal kan me afgezien van een potje PES op de PS3 niet echt boeien, hockey vind ik daarentegen wel weer leuk om te kijken. Veel meer actie, sneller spel, veel meer heen en weer en dameshockey :+! Ikzelf ben voornamelijk goed in de derde helft!

Bij de autosport ben ik inderdaad ook al een tijd geleden afgehaakt. De WTCC is nog wel leuk om te volgen soms maar echte spanning zoals in de SBK of MotoGP is er gewoon niet!
 
die weet wat her precies aan gedaan is en waardeert dus de meerwaarde meer dan een Motorport bijvoorbeeld.

Dat was mijn punt. Daar waar je hem onderhoud en tuned is het makkelijker inruilen dan bij een dealer die onbekend is met wat jij er aan gedaan hebt.

(en nog zo'n eentje, meerwaarde biggelaartuning! wordt als verkoopargument altijd toegevoegd. Snappie!!!!)

Nadeeltje""(voordeeltje weer voor de koper) is meteen, als je hem niet bij biggel in onderhoud hebt, dan gaat hij er vanuit dat hij voor hij hem weer verkoopt eerst een grote beurt moet geven.

Scheelt toch weer een beetje.

Maar is wel heel open in dit soort dingen
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag de laatste les voor het AVB examen.
Ff flink duimen en dan volgende week afrijden :Y :Y

Veel succes!

Succes! Lijkt me lastig, een motor in je bezit hebben maar nog niet de juiste papieren hebben....

Da's juist de goede volgorde, eerst de Duc, dan het rijbewijs, geeft je extra reden om goed je best te doen.

(Hoewel het wel vreselijk irritant is, alleen maar poetsen en niet rijden |( )
 
Jammer, had een interesse uitstaan naar die 888, toen nog met fraaie monoblocs, maar die zijn er inmiddels af en de motor hier laten bezorgen erg duur.... '(

(ik weet niet, heb ook zo'n gevoel dat ie (serieus) op circuit is gebruikt en dat ie er mede daarom nog steeds staat, maar daar kan'k naast zitten, houdt me alleen wel nogal tegen af te reizen naar zuid-holland)

[afbeelding]


In de buurt van Rotterdam??? klopt een en ander niet met de onderdelen die erop zitten, scheelt in bouwjaren, ene hoort erop andere niet
 
Bij deze!!Dengaman come in!!

(betreft die grijze ST4-S die vorig jaar een beetje onder me neus weggekaapt was maar nu al enige tijd weer op MP aangeboden wordt, minus een kontdeel :/ )


(zal zo eerst eens buiten de deur kijken, kijken hoe dat an me duffe zere kop voelt, meteen ff op fietske naar Motoport, was zondag weer een knipperlichtje verloren, het glaasje althans, rammelt nogal eens wat van die 916 af _O- (di's het 2e knipperglaasje, een keer een pas gekocht stuureindje, wekelijks handenvol Bolt-jes etc :P _O- )


stuur hem maar een mailtje

info@motototaal.nl


Hier zien we hem niet zoveel
 
In de buurt van Rotterdam??? klopt een en ander niet met de onderdelen die erop zitten, scheelt in bouwjaren, ene hoort erop andere niet
:Y :Y :Y Die ja............, heb er al even prettig met Gobert over gekeuvelt, klopt idd het eea niet, maar zo op de foto's staat ie er wel leuk bij (gevoel bij mij zegt: 2 = 1 ??)
 
Zo vandaag de laatste les voor het AVB examen.
Ff flink duimen en dan volgende week afrijden :Y :Y

Succes dan! :Y *O*

Een paar van me maten hebben ook net het rijbewijs gehaald *D
Met het team zijn we inmiddels zo ver dat we bij een uitwedstrijd alleen met motoren aan kunnen komen. De heren op de motor en de dames achterop :P
Een goede entree is het halve werk 8-)
(de dames willen er zelf nog niet echt aan..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan