Ducati Topic 36: Mika Kallio, a new ducati-star is born

Status
Niet open voor verdere reacties.
Btw weet iemand hier een bedrijf welke uitlaatpijpen en systemen voor je op maat kan maken? ik zit er wel eens aan te denken om de pijpen die er nu op te zitten te vervangen voor een wat lichter systeem, voor de monster dan

Ik had voor mijn monster bij Superpole een andere demper erop laten zetten. Ze kunnen de uitlaten om maat voor je maken. Was er erg tevreden over en nog behoorlijk betaalbaar.
http://www.superpole.nl/
 
Mogguh iedereen :W :W
Even lekker een lang weekend weg geweest naar Londen. Wel een vet mooie stad is dat zeg zou er zo weer terug gaan :+
 
Mogguh iedereen :W :W
Even lekker een lang weekend weg geweest naar Londen. Wel een vet mooie stad is dat zeg zou er zo weer terug gaan :+

:W

Yo big G.



M'n hele schuur ligt nog vol dankzij jou _O- Maar gaat allemaal goed komen...
Was van plan om 't tijdelijk tegen het plafond te plakken als een legpuzzel ;)
Al was het vanwege ruimtegebrek.
Zit er wel aan te denken om ze helemaal te gaan pimpen. Schuren, netjes maken en dan in een speciaal ontwerp te laten spuiten (of zelf :X )
Ben al sinds ik bij je geweest ben over aan het denken wat ik ermee zou doen.
Vind het toch enorm zonde om er in te gaan knippen voor het vullen van de knipperlichtgaten. Ga bij de mijne wel stickers overheen plakken ofzo.
Maar wordt toch pas later in het seizoen dat ik er aan begin en tot die tijd is het plafondvulling _O- :W
 
:W

Yo big G.



M'n hele schuur ligt nog vol dankzij jou _O- Maar gaat allemaal goed komen...
Was van plan om 't tijdelijk tegen het plafond te plakken als een legpuzzel ;)
Al was het vanwege ruimtegebrek.
Zit er wel aan te denken om ze helemaal te gaan pimpen. Schuren, netjes maken en dan in een speciaal ontwerp te laten spuiten (of zelf :X )
Ben al sinds ik bij je geweest ben over aan het denken wat ik ermee zou doen.
Vind het toch enorm zonde om er in te gaan knippen voor het vullen van de knipperlichtgaten. Ga bij de mijne wel stickers overheen plakken ofzo.
Maar wordt toch pas later in het seizoen dat ik er aan begin en tot die tijd is het plafondvulling _O- :W
_O- _O- Lastig he iedere keer weer nieuwe ideeën :+
 
nog wat afscheidsfoto's van dit topic met de enige toprijder van Ducati MotoGP
casey-stoner-wheelie-wallpaper-180307.jpg
 
Laatst bewerkt:
en dan afsluiten met de topicopener...
282x282_MikaKallio.jpg



Op naar Topic 37.....

Is er al een start gemaakt? Ik heb er al een klaar staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan