Suzuki GSX-R Onderdelen!

Mr.GiXx

MF veteraan
15 jan 2008
1.608
19
GUESS WHAT !
Geachte MF-ers,

De volgende onderdelen gooi ik te koop!

- Standaard Demper voor de GSX-R 600 K7!

20zrwh2.jpg


-------------------------------------------------------------------------------------------

- Standaard Demper voor de GSX-R 600 K8 & 9!

2drtiki.jpg


-------------------------------------------------------------------------------------------

- AchterSpatbord GSX-R 600 K8 & 9!

25ge5xd.jpg


-------------------------------------------------------------------------------------------

- Demper K7!

Vraagprijs € 90,-

- Demper k8 & 9
- Spatbord K8 & 9

Vraagprijs € 125,-

Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag via een PB of via dit topic. ik doe NIET aan verzenden dat maakt het een stuk makkelijker.

Gr.

GiXx
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het "vasthoudpersoon" die arent82 bedoelt. Het kuipruitje, is deze gewoon blank? Of is het een getinte variant? En verstuur je eventueel ook?
 
Ik ben het "vasthoudpersoon" die arent82 bedoelt. Het kuipruitje, is deze gewoon blank? Of is het een getinte variant? En verstuur je eventueel ook?

Kuipruitje is gewoon blank! : )

Anders maak ik morgen wel eff een foto zonder het plastic.. Dan kan je het nogmaals zien : )

Ik ben niet zo van het versturen maar als er geen andere optie is ...

Hoor het wel !

Gr.

GiXx
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat de gsxr in bezit is vd verzekeringsmaatschappij? Zo nee, ja klinkt gek, maar wil jij voor mij de aansluitstekkers voor de koplamp afknippen en in een envellopje doen?
 
Ik neem aan dat de gsxr in bezit is vd verzekeringsmaatschappij? Zo nee, ja klinkt gek, maar wil jij voor mij de aansluitstekkers voor de koplamp afknippen en in een envellopje doen?

Mijn oude Gixx is in bezit van de dealer.. En er valt weinig vanaf te knippen want hij is zo goed als gerepareerd.. : )

Helaas dus .. ; )

Gr.
 
Goed, bij deze heb ik alleen belang bij het zitje, mits de prijs goed is.

Wat is je vraagprijs, en waar woon je, voor het eventuele afhalen.

Edit: zou je misschien nog een foto willen maken van de onderzijde van het zitje?
 
Laatst bewerkt:
Goed, bij deze heb ik alleen belang bij het zitje, mits de prijs goed is.

Wat is je vraagprijs, en waar woon je, voor het eventuele afhalen.

Edit: zou je misschien nog een foto willen maken van de onderzijde van het zitje?

Ik ga straks een foto maken ..

Zitje is € 25,-

Woonplaats Maassluis.

Je ziet de foto later vandaag wel verschijnen ! : )
Is het kuipruitje er nog?

Welke prijs?

Kuipruitje is er nog ..

€ 40,- : )

Gr.
 
Ik ga straks een foto maken ..

Zitje is € 25,-

Woonplaats Maassluis.

Je ziet de foto later vandaag wel verschijnen ! : )Kuipruitje is er nog ..

€ 40,- : )

Gr.

Ik wou graag bij deze het zitje reserveren. Wacht de foto's nog ff af, maar denk wel dat je een deal hebt!
 
he goeiendag ik heb interesse in je zitje, ruitje en je achterspatbord als die op een k7 past?

Wat moet dat geintje kosten zo allemaal bij elkaar?!

hoor het wel

mazzl Frank
 
he ik had je een reactie gestuurd en toen zei je dat ik het zitje, zadel en kuipruitje voor 80 euro op kon halen dat wil ik nu nl want ik heb vant weekend een k7 gehaald uit de uk!

ik hoor graag van je! anders bel je me maar:0624240513
 
he ik had je een reactie gestuurd en toen zei je dat ik het zitje, zadel en kuipruitje voor 80 euro op kon halen dat wil ik nu nl want ik heb vant weekend een k7 gehaald uit de uk!

ik hoor graag van je! anders bel je me maar:0624240513
Hallo Jan !

Niet erg netjes van mij, maar vandaag is er iemand langsgeweest die interesse had in het ruitje EN zitje ...

Hij heeft ze beide gekocht voor een leuke prijs. Nu wilde ik je al op de hoogte stellen hiervan maar je hebt het geld al gestort.

Mijn excuses hiervoor.. Ik wacht nog even je geld af en dan stort ik het terug naar je rekening.

iig bedankt voor je reactie op mijn zitje.

Met vriendelijke groet,

Jeff/GiXx

Maak ff hele goede afspraken met de verkoper, voor diegene die de demper of de rest wil. Want hij heeft blijkbaar nogal moeite om ze na te komen :(
 
Maak ff hele goede afspraken met de verkoper, voor diegene die de demper of de rest wil. Want hij heeft blijkbaar nogal moeite om ze na te komen :(

De teleurstelling begrijp ik en ik heb mijn excuses aangeboden. Maar ik vind dit weer erg jammer dat het op zo'n manier kenbaar moet worden gemaakt.

Gr.
 
Laatst bewerkt:
De teleurstelling begrijp ik en ik heb mijn excuses aangeboden. Maar ik vind dit weer erg jammer dat het op zo'n manier kenbaar moet worden gemaakt.

Gr.
Waarom niet dan, is toch gewoon de waarheid? Heb je zelf ook in de gaten dat dit gewoon onfatsoenlijk is? Vraag maar aan een moderater of die het wil weg halen, ik laat het staan als waarschuwing voor een eventuele koper. Als een moderater het ook ongepast vindt mag die het rustig weghalen.
 
Bahhh dit is wel heeel vies. :r

Vooral omdat de 1e koper het geld al gestort heeft.
Als hij nu maar wel eerlijk is met het geld terug storten Jama
 
Bahhh dit is wel heeel vies. :r

Vooral omdat de 1e koper het geld al gestort heeft.
Als hij nu maar wel eerlijk is met het geld terug storten Jama

Dat zit wel goed, en nu kan je natuurlijk nog meer teleurstelling spam neergooien en mij het verkopen lastig maken maar daar schieten we ook niet veel mee op.

Alvast Bedankt!
 
Leuk leuk aan verschillende mensen hetzelfde artikel verkopen. RESPECT hoor!!!!

Ik hoop dat je verwijderd word van MF :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan