rizoma bar end mirrors zilver

jaagpad

Die hard MF'er
4 sep 2004
832
43
wegens overstap naar buikschuiver overcompleet

nieuwprijs 85 euro 't stuk
dus doe een goed bod
nagenoeg nieuw met gratis muggelijkjes *D

full


full
 
Laatst bewerkt:
zicht is volledig trillingvrij, maar je moet goed kijken, kan niet vanuit je ooghoek zoals bij die grote flaporenspiegels

echter je schouders / armen zitten niet in beeld zoals bij vele spiegels daar ze op de uiterste hoeken zitten

voor 75 euro hou ik ze lekker als herrinnering...

dingen zijn als nieuw en 1 seizoen oud...
 
Laatst bewerkt:
tja, ik had het over 75,- als openingsbod,

jij over 85,- en herinneringen....

kom dan eens met een prijsidee / onderhandelingsruimte??

er moet natuurlijk wel wat te sjacheren overblijven, anders koop ik ze net zo gemakkelijk nieuw, maar dan is de lol eraf.

gr. Jos
 
zicht is volledig trillingvrij, maar je moet goed kijken, kan niet vanuit je ooghoek zoals bij die grote flaporenspiegels

echter je schouders / armen zitten niet in beeld zoals bij vele spiegels daar ze op de uiterste hoeken zitten

voor 85 euro hou ik ze lekker als herrinnering...

dingen zijn als nieuw en 1 seizoen oud...

Zitten de contra gewichten + handvaten er ook bij (zoals op de foto )anders heb je er niets aan ?!!
ofwel ?? :?
 
zijn geen contragewichten..t zijn plastic schroefdopjes..en nee de handvatten zullen er niet bij zitten, deze zijn nieuw te koop voor 50
 
inderdaad.

alleen de spiegels, als je beetje rechte contragewichtjes hebt passen ze er gewoon omheen

zitten ook plastic tussenringen bij voor als je contragewichtjes kleiner qua diameter zijn

als ze een beetje taps toelopen past het ook, gewoon je contragewichtje 3mm uitlatensteken

en dan vastklemmen. werkt bij KTM ook prima.

scheelt je weer een paar nieuwe contragewichtjes...

onder de 100 euro doe ik helemaal niks, schroef ik ze wel op mn zoon's mountainbike
 
Laatst bewerkt:
Als pvanderzwaan geen interesse meer heeft, heb ik wel interesse! (mits je bereid bent de spiegels op de sturen)
 
spiegeltjes zijn in Gouda te bezichtigen/af te halen

daaz een mooi motortochtje (veel bochhies hier)

kan ook verzenden maar dan wel eerst ff centjes overmaken


en passen op een speed triple, mn maatje in Goirle heeft ze ook op zn Triple (cp1 hier op het forum)
 
Laatst bewerkt:
spiegeltjes zijn in Gouda te bezichtigen/af te halen

daaz een mooi motortochtje (veel bochhies hier)

kan ook verzenden maar dan wel eerst ff centjes overmaken


en passen op een speed triple, mn maatje in Goirle heeft ze ook op zn Triple (cp1 hier op het forum)

ik ga toch voor de nep Rizoma spiegels! :+
 
Wil wel naar gouda komen , kan helaas niet eerder dan zaterdag 4 april i.v.m bevelvoerdersdienst bij de vrijwillige brandweer komende week. Mag dan de gemeentegrens niet overschrijden.
 
Wil wel naar gouda komen , kan helaas niet eerder dan zaterdag 4 april i.v.m bevelvoerdersdienst bij de vrijwillige brandweer komende week. Mag dan de gemeentegrens niet overschrijden.

Dan zijn 24-uurs diensten bij een beroepskorps toch wel makkelijker..... :Y



ohja..........€ 110,- geboden hiero......(uiteraard exclusief verzendkosten)
 
Laatst bewerkt:
wegens overstap naar buikschuiver

Even of-topic:
Ow, dit is nieuw!!!

De centjes gaan weer rollen!!! *D *D Welke wordt het nu?

En weer on-topic:
Spiegels werken ook heel goed op een S3 1050 :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Dan zijn 24-uurs diensten bij een beroepskorps toch wel makkelijker..... :Y



ohja..........€ 110,- geboden hiero......(uiteraard exclusief verzendkosten)
Ik haak af, heb net nieuwe aplinestars laarzen aangeschaft moest helaas prioriteit stellen. En ja 24-uurs diensten zijn makkelijker je ben dan weer 48 uur vrijaf. :W He cp 1 ben je nog niet op de speed triple topic tegen gekomen :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan