Kawasaki 636 Stunter (fighter) #4

#4

MF veteraan
28 feb 2004
5.447
228
Assen
Ik ben eigenlijk niet zo heel actief poster hier int Streetfight gedeelte maar dit project heb ik qua opknappen wel wat plezier van en dat deel ik graag met jullie.

De motor.. tis een 2004 zx6r, door de smoothe injectie erg fijn om mee te stunten en fijne stuntdelen leverbaar. Een stuntmotor mag best mooi zijn maar functionaleit blijft belangrijk.. hou dit in je achterhoofd als je de rest bekijkt :P

Zo kocht ik em:

rh2tt4.jpg



Zodra de kawa zijn nieuwe thuis binnenkwam, werd ie direct bruut in stukken gedemonteerd:



2qklauo.jpg



ru0dxu.jpg



wl1xxw.jpg





Ik liep al vrij lang rond met het idee dat ik een custom subframe wilde, gewoon omdat die dan in 1 keer goed stevig is en ik lompe laurens geen dingen als stuntstays enzo nodig heb


Hierover contact met JerryT gehad, die vond het een leuk idee (had ie achteraf wel spijt van geloof ik :P) en die ging realiseren voor mij!,

In de tussentijd kon ik eigenlijk niet veel doen en ging ik maar kleine dingetjes opknappen:


s2r1qv.jpg



En toen kon ik het spul bij JerryT ophalen:


2ef1buv.jpg



Ook een crashcage door meneer in elkaar laten maken:


14ui7sy.jpg




Nou dit was dus allemaal wel mooi en netjes, dus daar moest een lakje overheen


2958x94.jpg



En vervolgens moest de boel ook nog weer in elkaar:


wkfvc8.jpg



53jkef.jpg



Laurens zegt:

1195h4x.jpg


Thumps up!
 
functionaliteit boven vorm zeg je... maar wat een vet kleurtje! frame, subframe en achterbrug ziet er zo echt wel mooi uit!
ga dit project wel even volgen ben wel benieuwd wat er allemaal komt kijken voor zo'n stuntbike.
 
Hee L. 8-) Leuk dat je hier een topic opend bij dit gespuis. :+
Vind die (kermis)kleur wel heftig!Past wel bij zo'n fiets.
Succes met de bouw! :W
 
Hey stuntman ;)

ziet er veelbelovend uit :9~


ga het volgen ;)



@ yerryT , gespuis :?


al dat gespuis komt bij jouw over de vloer _O- _O- _O-
 
He Shaggy, maar zie ik het goed dat de vork kats krom was bij aankoop?

Ding ziet er veel belovend uit :)
 
He Shaggy, maar zie ik het goed dat de vork kats krom was bij aankoop?

Ding ziet er veel belovend uit :)


ja ik dacht dus ook dat die voorvork krom zou zijn aan de 1e foto te zien.. maar niks bleek minder waar zoals het nu lijkt.. prima dus :)

Een aantal stuntmods komen pas nadat ie ff straatlegaal gemaakt word..

Heb al wel de olie aanzuiging int carter beetje gemod.. waardoor ie zn olie iets verder achter in het blok aanzuigt.
 
ja ik dacht dus ook dat die voorvork krom zou zijn aan de 1e foto te zien.. maar niks bleek minder waar zoals het nu lijkt.. prima dus :)

Een aantal stuntmods komen pas nadat ie ff straatlegaal gemaakt word..

Heb al wel de olie aanzuiging int carter beetje gemod.. waardoor ie zn olie iets verder achter in het blok aanzuigt.

echt een gave fiets, bijna zonde om te gaan stunten

gr stefan
 
ik denk dat de vork op de eertse foto krom lijkt vanwege de kuip die op half 11 over het voorwiel hangt... ;)

maaruh, sjiek ding zo... :D
 
Laatst bewerkt:
Vet hoor! Superbike stuurtje staat ook wel heel goed, ben benieuwd in wat voor kleur je het plastic maakt!

Owja, zo'n jurgen v/d goorberg poster heb ik ook nog! maar dan een maatje kleiner :')
 
Laatst bewerkt:
Hee L. 8-) Leuk dat je hier een topic opend bij dit gespuis. :+
Vind die (kermis)kleur wel heftig!Past wel bij zo'n fiets.
Succes met de bouw! :W


He jerry!.. heb jij dat zadeltje van wouter aangepast voor het subframe?.. krijg me standaard zadeltje er niet zo 1,2,3 mooi passend op :P
 
He jerry!.. heb jij dat zadeltje van wouter aangepast voor het subframe?.. krijg me standaard zadeltje er niet zo 1,2,3 mooi passend op :P

Nee,klopt.Je moet dat stukje ijzer even omwisselen wat onder het zadeltje is gebout.
Dat is helemaal met een boel researchwerk aangepast ja.(Heb ik je verteld! :Y ) :W
 
Laatst bewerkt:
nja ik bedoelde eigenlijk het gewone zadeltje en niet het duo-zadeltje..

die is helaas niet om te wisselen met 1 van een zadelcover.. dus ik ben zelf nu druk die haakjes aan het bewerken.. komt nog vrij precies..
 
nja ik bedoelde eigenlijk het gewone zadeltje en niet het duo-zadeltje..

die is helaas niet om te wisselen met 1 van een zadelcover.. dus ik ben zelf nu druk die haakjes aan het bewerken.. komt nog vrij precies..

Okee,zit me rot te denken of ik daar wat aan veranderd heb :?
Volgens mij niet,maarja is ook al weer een tijdje geleden. :X
 
nja ik bedoelde eigenlijk het gewone zadeltje en niet het duo-zadeltje..

die is helaas niet om te wisselen met 1 van een zadelcover.. dus ik ben zelf nu druk die haakjes aan het bewerken.. komt nog vrij precies..
anders doe je gewoon een stuk hout als zitje toch...
 
Het past nu allemaal.. toch wat moeten veilen enzo nog.. arm subframe '( bij de occ hadden ze dit voor het spuiten gedaan. maar ik ben teun beun dus doe het pas na het spuiten helaas :x


naja.. eind goed, al goed :]

Heb de voorvorkpoten er toch nog ff uitgehaalt, morgen ofzo even beter checken op rechtheid.. hoop dat het meevalt :)
 
Het past nu allemaal.. toch wat moeten veilen enzo nog.. arm subframe '( bij de occ hadden ze dit voor het spuiten gedaan. maar ik ben teun beun dus doe het pas na het spuiten helaas :x


naja.. eind goed, al goed :]

Heb de voorvorkpoten er toch nog ff uitgehaalt, morgen ofzo even beter checken op rechtheid.. hoop dat het meevalt :)

Toch vreemd,waren de zitjes dan wel identiek.Niks voor mij om het niet goed passend te maken. O-)
Heb je nu in dat mooie spuitwerk zitten te flexxen?! :(
 
Laatst bewerkt:
zadeltje is idd iets anders dan de cover.. alleen gevijlt en geboort.. en alles uit zicht.

dus kan er niet echt mee zitten..

Die ronde bar achter is wel mooi geworden nu qua lengte hoor!
 
nog even foto van de gemodificeerde tank, die ligt nu al bij de spuiter om strakgemaakt te worden en gespoten.


ev2icp.jpg




En kijkje in het blok, olie aanzuiging gemodificeert.



15fg9pw.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan