SV650 N
SC28 in wolfskleren
quote:RijNooit schreef op 07 maart 2009 @ 20:51:
He Shaggy, maar zie ik het goed dat de vork kats krom was bij aankoop?
Ding ziet er veel belovend uit
quote:#4 schreef op 08 maart 2009 @ 00:51:
[...]
ja ik dacht dus ook dat die voorvork krom zou zijn aan de 1e foto te zien.. maar niks bleek minder waar zoals het nu lijkt.. prima dus![]()
Een aantal stuntmods komen pas nadat ie ff straatlegaal gemaakt word..
Heb al wel de olie aanzuiging int carter beetje gemod.. waardoor ie zn olie iets verder achter in het blok aanzuigt.
quote:jerryt schreef op 07 maart 2009 @ 19:40:
Hee L.Leuk dat je hier een topic opend bij dit gespuis.
![]()
Vind die (kermis)kleur wel heftig!Past wel bij zo'n fiets.
Succes met de bouw!
quote:#4 schreef op 08 maart 2009 @ 15:00:
[...]
He jerry!.. heb jij dat zadeltje van wouter aangepast voor het subframe?.. krijg me standaard zadeltje er niet zo 1,2,3 mooi passend op
quote:#4 schreef op 08 maart 2009 @ 18:05:
nja ik bedoelde eigenlijk het gewone zadeltje en niet het duo-zadeltje..
die is helaas niet om te wisselen met 1 van een zadelcover.. dus ik ben zelf nu druk die haakjes aan het bewerken.. komt nog vrij precies..
quote:#4 schreef op 08 maart 2009 @ 18:05:
nja ik bedoelde eigenlijk het gewone zadeltje en niet het duo-zadeltje..
die is helaas niet om te wisselen met 1 van een zadelcover.. dus ik ben zelf nu druk die haakjes aan het bewerken.. komt nog vrij precies..
quote:#4 schreef op 08 maart 2009 @ 19:57:
Het past nu allemaal.. toch wat moeten veilen enzo nog.. arm subframebij de occ hadden ze dit voor het spuiten gedaan. maar ik ben teun beun dus doe het pas na het spuiten helaas :x
naja.. eind goed, al goed![]()
Heb de voorvorkpoten er toch nog ff uitgehaalt, morgen ofzo even beter checken op rechtheid.. hoop dat het meevalt

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1