mf 400cc meeting 2009

Ik kan helaas niet mee.... We hebben een probleem aan het dak, en het gaat wel een dag of 2-3 duren voor het gerepareerd is. Dus het komt wel goed uit dat er een lang weekend aankomt, maar ik baal onwijs. Had me echt op de meeting verheugd!!

Veel plezier jongens, en ik wil wel foto's zien!
 
Ik kan helaas niet mee.... We hebben een probleem aan het dak, en het gaat wel een dag of 2-3 duren voor het gerepareerd is. Dus het komt wel goed uit dat er een lang weekend aankomt, maar ik baal onwijs. Had me echt op de meeting verheugd!!

Veel plezier jongens, en ik wil wel foto's zien!

Das minder zeg...
Schijnt nogal gestormd te hebben daar in "het westen" ofniet?
Maak moet je daar bij blijven dan?
En hoe erg is je dak wel niet beschadigd als ze 2 a 3 dagen nodig hebben om te repareren?
Ik die tijd dek je normaal 2 a 3 huizen compleet opnieuw.
 
ja lijkt mij ook sterk dat ze 3 dagen werk hebbe hoor. Als ik zoiets voor de beun aan neem dan wil ik het in 1 dag maken
= :Y
 
Ik kan helaas niet mee.... We hebben een probleem aan het dak, en het gaat wel een dag of 2-3 duren voor het gerepareerd is. Dus het komt wel goed uit dat er een lang weekend aankomt, maar ik baal onwijs. Had me echt op de meeting verheugd!!

Veel plezier jongens, en ik wil wel foto's zien!

Laat je vriend het dak doen, ga jij lekker rijden.
Waarvoor heb je anders een vriend?
 
We doen het zelf, en dit is ons eerste huis met dak. Dus als er iets niet helemaal gaat zoals we gepland hadden, moeten we wel de tijd hebben om het dicht te maken enzo. En ik ga niet weg als Martijn op het dak zit, het is wel teamwork natuurlijk!!!

Het is ook zo dat we meteen de isolatie weghalen binnen, en na het repareren van het dak isoleren we het meteen opnieuw. Liefst ook meteen een likje verf, en dan moeten de balken ook meteen. We zijn nogal perfectionistisch, dus daar gaat altijd aardig wat tijd in zitten. Maar het is stukken goedkoper dan het laten doen!
 
We doen het zelf, en dit is ons eerste huis met dak. Dus als er iets niet helemaal gaat zoals we gepland hadden, moeten we wel de tijd hebben om het dicht te maken enzo. En ik ga niet weg als Martijn op het dak zit, het is wel teamwork natuurlijk!!!

Het is ook zo dat we meteen de isolatie weghalen binnen, en na het repareren van het dak isoleren we het meteen opnieuw. Liefst ook meteen een likje verf, en dan moeten de balken ook meteen. We zijn nogal perfectionistisch, dus daar gaat altijd aardig wat tijd in zitten. Maar het is stukken goedkoper dan het laten doen!

Vroeger woonde je op straat?

:+


Jammer dat je niet meegaat, haken steeds meer mensen af '(
 
Nee, gaat echt niet lukken. Het is ook een beetje dat Martijn binnenkort moet afstuderen, en dan heeft hij nog minder tijd om aan het huis te klussen, en nu we ook nog dat gat in het dak hebben gevonden, is het gewoon heel belangrijk dat we het meteen goed aanpakken. Van uitstel komt afstel, en dat is niet handig met een eigen huis ;)
 
Nee, gaat echt niet lukken. Het is ook een beetje dat Martijn binnenkort moet afstuderen, en dan heeft hij nog minder tijd om aan het huis te klussen, en nu we ook nog dat gat in het dak hebben gevonden, is het gewoon heel belangrijk dat we het meteen goed aanpakken. Van uitstel komt afstel, en dat is niet handig met een eigen huis ;)

ik snap het. wel jammer..
 
Jammer :(

Met z'n hoevelen zijn we nu?

En voor degenen die vanaf Rotterdam/Den Haag komen; hoe laat spreken we af bij Afslag Nieuwerbrug/Waarder op de A12?
 
Trouwens sindsdien al iemand er bij gekomen die ook uit het oosten komt?
Achterhoek? Ikwijd dan denk ik langs Arnhem richting Woudenberg.
 
Het begint te korten dus misschien wordt het tijd om een paar concrete afspraken te maken.

Rubberduck, waar en om hoelaat spreken we af?
Ik stel voor ergens net aan een afrit/oprit afspreken. Aan welke oprit kom jij op de autostrade en is daar ergens een parking oid?
(graag ook gsm nummer doormailen naar ..... voor als er iets van problemen is)

Omafiets, we hadden gezegd om vanaf Utrecht samen te rijden maar dan is het nog 10 minuten tot aan het plaats delict.
Ik denk dus dat we best ineens afspreken aan het tankstation (zoals beschreven in de openingspost)
Tenzij jij erop staat om het laatste stuk samen te rijden, dan geef je maar een gil.

De Belg
 
Laatst bewerkt:
Dan verwijs ik je >>>HIER<<< naartoe.

Is allemaal al bekend.
Makkelijk te vinden ook, gewoon aan de A12.

Trouwens is dat gewoon die aan de A12, met die toopbrug over de snelweg naar dat andere tankstation/wegrestaurant?
 
Het begint te korten dus misschien wordt het tijd om een paar concrete afspraken te maken.

Rubberduck, waar en om hoelaat spreken we af?
Ik stel voor ergens net aan een afrit/oprit afspreken. Aan welke oprit kom jij op de autostrade en is daar ergens een parking oid?
(graag ook gsm nummer doormailen naar Hendrik_Speleman apestaart msn.com voor als er iets van problemen is)

Omafiets, we hadden gezegd om vanaf Utrecht samen te rijden maar dan is het nog 10 minuten tot aan het plaats delict.
Ik denk dus dat we best ineens afspreken aan het tankstation (zoals beschreven in de openingspost)
Tenzij jij erop staat om het laatste stuk samen te rijden, dan geef je maar een gil.

De Belg
Ja precies,

Zie je wel gewoon bij de meeting plek.
Ik neem aan dat Bert iedereen nog een inbox stuurt met de gegevens etc?
 
Had beloofd iedereen een bericht te sturen.
krijgen jullie nog deze week.
Heb even geen tyd gevonden, door de motor.
Ben druk met de electronica bezig, spanningsregelaar verplaatst naar de voorkant van de motor.
druk aan het solderen dus.

hier nog een keer de gegevens
teller staat nu op 14 man.



31 mei 2009



In het midden van het land, zodat het centraal ligt voor iedereen.


Verzamelen tussen 11 en half 12,
aan de a12 richting utrecht, Total pomp.

TOTAL Oudenhorst Rijksweg A12 3931 PD WOUDENBERG

Google Maps

voor degene die nog moeten tanken kunnen hier de tank volgooien, bakkie koffie en wat ouwehoeren.
vertrek rond 11:30 uur, na vertrek zullen we door de binnenlanden rijden.
Onderweg zullen we een keer pauzeren voor koffie en de inwendige mens.



Rit zal ongeveer honderd tot 150 km zijn.





gedragsregels (kleine lettertjes)

Ik zal me niet aan de toegestane snelheid houden, maar ga er ook niet overdreven overheen , maar boetes zijn voor eigen risico
Hou degene die achter je rijdt in de gaten, zie je hem/haar niet meer in je spiegels, stop dan op een veilige plek tot ze weer bij de groep zijn. Als iedereen dit doet raken we niemand kwijt.
We rijden baksteensgewijs.
Ga niet gevaarlijk rijden/stunten of jezelf proberen te bewijzen tegenover de groep, zoiets loopt vaak slecht af en het is niet nodig.
Onderweg wordt een pauze ingelast, waar je zoveel kunt posen als je wilt, doe het dus daar en niet op de openbare weg.

boetes zijn voor eigen risico.
 
Laatst bewerkt:
Had beloofd iedereen een bericht te sturen.
krijgen jullie nog deze week.
Heb even geen tyd gevonden, door de motor.
Ben druk met de electronica bezig, spanningsregelaar verplaatst naar de voorkant van de motor.
druk aan het solderen dus.

hier nog een keer de gegevens
teller staat nu op 14 man.



31 mei 2009



In het midden van het land, zodat het centraal ligt voor iedereen.


Verzamelen tussen 11 en half 12,
aan de a12 richting utrecht, Total pomp.

TOTAL Oudenhorst Rijksweg A12 3931 PD WOUDENBERG

Google Maps

voor degene die nog moeten tanken kunnen hier de tank volgooien, bakkie koffie en wat ouwehoeren.
vertrek rond 11:30 uur, na vertrek zullen we door de binnenlanden rijden.
Onderweg zullen we een keer pauzeren voor koffie en de inwendige mens.



Rit zal ongeveer honderd tot 150 km zijn.





gedragsregels (kleine lettertjes)

Ik zal me niet aan de toegestane snelheid houden, maar ga er ook niet overdreven overheen , maar boetes zijn voor eigen risico
Hou degene die achter je rijdt in de gaten, zie je hem/haar niet meer in je spiegels, stop dan op een veilige plek tot ze weer bij de groep zijn. Als iedereen dit doet raken we niemand kwijt.
We rijden baksteensgewijs.
Ga niet gevaarlijk rijden/stunten of jezelf proberen te bewijzen tegenover de groep, zoiets loopt vaak slecht af en het is niet nodig.
Onderweg wordt een pauze ingelast, waar je zoveel kunt posen als je wilt, doe het dus daar en niet op de openbare weg.

~boetes zijn voor eigen risico~.


Nou dat valt tegen, had op ze minst wel verwacht dat daar een potje voor zou zijn..

:+


Heb er zin an !
 
ik niet, het wordt 25 graden. allemaal lawaaierige 400 cctjes.
mijn vrije zondagsrust weg.

Nee hoor, ik heb een fluisterpijpje.
Soort cup / circuit uitlaat.

Ik heb er wel zin in!
Zal nog even mijn spiegel profesorisch vast maken, het klem meganisme is overleden.
Komt wel een nieuwe op, maar niet op deze termijn.
 
Beter nog, ik heb vandaag al 2 nieuwe spiegels gemonteerd.
Mede mogelijk gemaakt door Racekip.

Ook heb ik me kuipdeel en koplamp weer gerepareerd, en vast zitten.
Olie gecontroleerd, ketting gevet, vloeistoffen nagekeken, enz.
Morgen nog even wassen, en dan in het weekend weer vies maken!!!
Wedden dat ik met een vieze motor arriveer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan