mf 400cc meeting 2009

nou luitjes ik ben thuis ,even wachten op de foto's.

wel leuk om de gezichten bij de motors te zien.

jammer dat er een aantal mensen zoek zijn geraakt.

volgende keer toch maar telefoonnummers uitwisselen.
 
Ja, zeker, ik vond het ook leuk, en zeker voor herhaling vatbaar.

Tja, ik vond het wel vreemd dat ze zijn kwijt geraakt.
Aan het begin hebben we achter in de groep echt grote gaten laten vallen, maar schijnbaar is het toch mis gegaan.
Vreemd is het wel, wand het was met een brommer nog haast bij te houden :P.
 
Heren, bedankt voor de gezelligheid en het mooie weer! :]

Idd jammer dat we de achterste helft al zo snel kwijt waren. Maar blijkbaar was hun ritje toch leuker want wij zijn al thuis. ;)

Groeten, Karl
 
Dag jongens, Hendrik en ik zitten nog steeds in dat internetcafe in Barneveld (Telekip)
Hoe lang gaat het nog duren voordat jullie je GSM opnemen. We wachten nog 5 minuutjes (het is nu 20.15 uur) maar dan gaan we echt naar huis. Het was een leuke meeting en een mooie route, alleen jammer dat het zo kort duurde. Zijn jullie onderweg ook nog het nieuwste model van Susuki tegen gekomen. Wij wel, wij genieten van de omgeving ( de eigenaar vond het helemaal niet leuk dat wij een foto gingen maken.)
full


We zijn nu de Belgische NC 30 een servicebeurt aan het geven. Zo komt alles toch nog goed. :9~
full
 
@ belg: Lucky bastard!

Zonde dat jullie zo snel kwijt waren. Het was een mooie dag, Bert bedankt voor het organiseren. Snel nog maar een keer doen. (maar dan compleet)

Heb trouwens nog geen plek gevonden voor die bout die ik bij tankstation tevoorschijn toverde, zal nog wel een foto maken, kunnen mensen mij misschien helpen. Heb ook al kappen eraf getrokken, maar lijk niks te missen..
 
Zo, de bbq is achterde rug, en de alcohol heeft rijkelijk gevloeid, nu even mijn excuses maken aan de achterblijfers.
Sorry dat we jullie kwijt zijn geraakt, er zaten 4 stoplichten in de route, en na de 2e zijn we jullie al kwijt geraakt.
Hebben echt op jullie gewacht, maar ik zag in mijn spiegel nog steeds motoren, en zo hard hebben we niet gereden, zeker niet bij Arnhem, dankzij die bejaarden.
Hoop dat jullie je ook vermaakt hebben, Maar ik zie de belgische nc30 in drenthe staan, wij allen zijn jaloers.
drenthe, antwerpen, nog een leuk ritje voor de boeg.

Maar toch was het een geslaagde dag, leuk volk, mooie motoren.
Maar weer eens gauw afspreken.

Trouwens, in de buurt van Utrecht lag een katalysator op de snelweg, iemand iets verloren?

Mannen bedankt, topdag

full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full
 
Leuk om te zien! Maar nou met legenda wie wie is! En wat is die motor met sterretjes erop? Edit: is het een gsx?
 
Laatst bewerkt:
Roel even een vraag?
Wat is dat daar in de hoek bij de pijlen?

Trouwens, twijfel toch aan de foto,volgens mij hebben jullie zitten fotshoppen in de telekip.


full
 
Zo heren ik heb me naam denk wel een bietje waar gemaakt of nie Bert? _O-

Het was een mooi ritje alleen ik ben wat meer bochten gewend ;) Zullen we het volgende ritje tussen de rivieren gaan maken ik ken nog wel een rondje dat is bijna 100km en een en al bocht en geen snelweg *D

En het was jammer dat we de andere NSR rijder al zo snel kwijt waren :/
 
Heren, bedankt voor de gezelligheid en het mooie weer! :]

Idd jammer dat we de achterste helft al zo snel kwijt waren. Maar blijkbaar was hun ritje toch leuker want wij zijn al thuis. ;)

Groeten, Karl

Wat je zegt, ben daarnet om 15u thuisgekomen.

Volgende keer wel even vermelden dat je een pyama en tandenborstel moet meenemen, ik wist niet dat dat moet bij een meeting...

Btw Roel, je RC45 is echt fantastisch, alsof je op een vliegtuig zit *O* :] *O*
En dat diep gegrom als je je RC30 in toeren laat komen is onwijs gaaf
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te zien! Maar nou met legenda wie wie is! En wat is die motor met sterretjes erop? Edit: is het een gsx?

[afbeelding]

Als ik het goed heb (van links naar rechts):

Omafiets- Daniel
NielsDerksen - Niels
Djeepert - Jaap
PoserThom - Tom
thefastmen - Nando
Beach - Coen

Krijg de foto niet zichtbaar..
 
Laatst bewerkt:
Niels klopt wel idd, en voor de goede orde rijd ik de GSX-R400rr, die zwarte, dus GEEN sterren er op.

Ja, als ik er op rijd, dan een ster op het zadel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan