mf 400cc meeting 2009

Kom ook wel die kant op. Zou met thefastmen rijden, maar dies dus pleite, moet iemand omleggen ofzo.

En nick had aangegeven dat ie 190 bij 90 is, dacht ik :+
 
Kom ook wel die kant op. Zou met thefastmen rijden, maar dies dus pleite, moet iemand omleggen ofzo.

En nick had aangegeven dat ie 190 bij 90 is, dacht ik :+
185 bij 90 he! :(

Die 5 kg heb ik er hardhandig vanaf gewerkt en ben er trots op! Nou nog 5-10 en ik bene helemaal happy! *O*
 
Nee hoor ik hoef niemand om te leggen. Ik moet een zinken dakgoot gaan maken. Klussie had ik aangenomen alleen de timmerman die het houtwerk moet vervangen. Die ken nooit op zaterdag vanwege voetbal :r

Maar wie ken ik belle om te vragen waar jullie zijn???
 
Nee hoor ik hoef niemand om te leggen. Ik moet een zinken dakgoot gaan maken. Klussie had ik aangenomen alleen de timmerman die het houtwerk moet vervangen. Die ken nooit op zaterdag vanwege voetbal :r

Maar wie ken ik belle om te vragen waar jullie zijn???

Ik had graag aangeboden, alleen zit ik met een mobiel met kuren, die het vaker niet, dan wel doet.

Zou ervoor zorgen dat je 3 nummers hebt. Spreid je kansen.
 
Nee hoor ik hoef niemand om te leggen. Ik moet een zinken dakgoot gaan maken. Klussie had ik aangenomen alleen de timmerman die het houtwerk moet vervangen. Die ken nooit op zaterdag vanwege voetbal :r

Maar wie ken ik belle om te vragen waar jullie zijn???


Je kan mij bellen.
nummertje met info over de route stuur ik je nog toe.
 
O ja zijn er mensen uit de omgeving purmerend/amsterdam, die gezien willen worden met zón rare 3 wieler?

Misshien samen op rijden?
 
Ik heb dan net drie dagen m'n rijbewijs in huis (als het meezit).. misschien een beetje heel enthousiast :P Volgende meeting ben ik er bij! :9~
 
Ik heb dan net drie dagen m'n rijbewijs in huis (als het meezit).. misschien een beetje heel enthousiast :P Volgende meeting ben ik er bij! :9~~

Kom gewoon!

Heb 1 dag nadat ik me RBW had, 150km gereden in/door de sneeuw!!

Me moeder was het er ook niet mee eens, maargoed, kan het beter maar gelijk leren.

Door thuis te zitten en niets te doen leer je het nooit.

Al kan ik je niet dwingen.

EDIT: zover ik weet zitten er best wat onevaren rijders bij (aantal met nog maar 1/2 jaar hun rbw) Dus tempo zal, denk ik, sowieso niet echt hoog liggen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dan net drie dagen m'n rijbewijs in huis (als het meezit).. misschien een beetje heel enthousiast :P Volgende meeting ben ik er bij! :9~~


Ja ,gewoon komen, weet je gelijk waarvoor je je rijbewijs hebt gehaald.
gezelligheid en over motoren ouwehoeren.
Tempo zal niet hoog liggen, kan ook niet met een groep.
Dus tot de 31e. *O*
 
tempo zal wel meevallen idd, aangezien er een hoop 25 kw'ers zijn.

overigens zal ik deze route afleggen

63867111.jpg


Mensen die graag met een rode VFR meerijden geef een gil/inbox dan spreken we een gezamelijke rit af :)
 
Wat duurt het laden van jouw foto's steeds lang zeg! Bij het VFR400 topic ook al, maar dat waren ook plaatjes van 4MB. Beetje resizen voor je ze upload kan geen kwaad ;) Deze daarentegen, geen idee wat daarmee mis is. Misschien is een server van imageshack aan het sterven...
 
tempo zal wel meevallen idd, aangezien er een hoop 25 kw'ers zijn.

overigens zal ik deze route afleggen

[afbeelding]

Mensen die graag met een rode VFR meerijden geef een gil/inbox dan spreken we een gezamelijke rit af :)
Ik en rubberduck rijden vanaf Utrecht hetzelfde stuk

Ik weet alleen niet ofdat hij met een rode VFR gezien wil worden ;-)
 
Nog een vraagje, zal er iemand iets van gereedschap meehebben of gaan we ervan uit dat niemand een panne heeft?

Ik was dit weekend toch blij dat ik wat gereedschap meehad op mijn motorritje naar Frankrijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan