't Gooi deel 36!

Hoeveel km maak jij komend jaar?

  • max. 2000 (michel)

    Stemmen: 6 19,4%
  • 2000-5000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 5000-10000

    Stemmen: 11 35,5%
  • 10000-15000

    Stemmen: 7 22,6%
  • 15000-20000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 20000-25000

    Stemmen: 1 3,2%
  • 25000 +

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
wacht maar tot er nog maar 1 minuut te gaan is })
176 bedoel je.


:+


edit;
babe.jpg

Tja verplichtingen.. Heb er een hekel aan, maar het moet. :N
 
Laatst bewerkt:
Nou X: 22:367...


Heb de chips al klaar staan.
 
Laatst bewerkt:
Je wil dit blijkbaar graag horen dus hier gaat ie:

JA, jij zit mij echt dwars, de reden waarom ik bijna nooit met het gooi ga rijden is omdat jij er bijna altijd bij bent.
Een weekend Eifel lijkt me geweldig maar een heel weekend met jou in de buurt totaal niet, daarom ga ik dus nu ook niet mee.
Er zijn maar weinig mensen die het voor mekaar krijgen dat ik ze niet mag, maar jij bent daar toch echt 1 van.

En dan probeer je hier op het forum "stoer" te doen en dan op msn zeggen: het is maar een grapje hoor :z

Dat is ook precies wat ik van je vind: achterbaks en schijnheilig. Ik mag je dus ook totaal niet, probeer zoveel mogelijk je posts te negeren (leven en laten leven) maar dat lukt me lang niet altijd zoals je ziet. Aard van het beestje...

Je hebt een grote muil, vind jezelf helemaal geweldig..maar als er wat gebeurd tijdens ritjes ben jij er wonderbaarlijk altijd bij betrokken...daar pas ik voor.

Anyways ik ga gewoon door met je zoveel mogelijk negeren...zoals ik al deed. Nu weet je voor eens en altijd hoe ik erover denk.

Oke.... ik heb lang zitten na te denken hoe/of/wat ik zou reageren. Je had me echt even speechless.... iemand die zo impulsief reageert meestal die de hele dag over dit onderwerp heeft na zitten te denken.

Ik plaats dit publiek, omdat ik ook mensen wil bereiken die hetzelfde gevoel over me hebben als Michel. In de hoop dat dit iets duidelijk te laten maken waarvan nu blijkt dat ik erg de mist ben in gegaan.

Het is niet niets dat iemand verteld dat hij je totaal niet mag of erger en zelfs niet met ritjes mee wilt gaan omdat jij eraan mee doet..... eerlijk gezegd raakt het me best wel.

Ik wou er erg graag wel even op in willen haken omdat ik zelf het gevoel hebt dat er heel wat fout gaat. Laat ik voorop stellen dat ik ook veel blunders en misstappen heb gemaakt, dingen die ik verrot heb gezegd op de verkeerde momenten en te overhaaste dingen.

Ik zie in dat ik het "hoe kom ik op internet over" erg heb onderschat.... daardoor worden dingen die ik anders bedoel geinterpreteerd als bijtend en spottend.... mensen willen kleineren e.d....

Om even wat punten uit Michel's post op te pakken:

Over de "pluisjes on tour" post die ik maakte, ik had zelf het idee een grapje te maken over een aantal mensen die voor het eerst in een lange tijd weer rijden, ik bedoelde er ECHT niets spottends mee en ik vind het jammer dat het wel zo is opgevat.

Ik ben niet iemand die serieus neer kijkt op mensen die niet rijden in de winter.... sterker nog, het is best knap om je motor uit liefde voor het beestje te laten staan. Ik snap dat ik hier wel eerder grapjes over heb gemaakt, en al klonk het misschien niet zo, ik bedoelde het niet op die manier... iedereen maakt zijn eigen keuze: rijden of niet, en daar doe je het mee... je bent er echt niet minder om. Geloof me, het liefste liet ik hem ook in een warme schuur staan en reed ik rond op een CBR 600F2 om de kilometers en pekelzooi te doorklieven.

Toen ik tegen Michel zei dat het een grapje was (op MSN), probeerde ik duidelijk te maken dat "pluisjes on tour" een post was die op een grappige manier gezien diende te worden. Helaas had dat berichtje een hele andere wending gekregen dan ik bedoeld had... was dus niet zo bedoeld.

Ik vind mijzelf ook helemaal niet geweldig en ik betreur het eigenlijk wel dat er een directe relatie wordt getrokken tussen mij en incidenten, zo wil niemand gezien worden toch? Ik zeker niet.... we leren allemaal.... en juist ik. Ik denk dat ik eerder onzeker genoemd kan worden, maar dat is een ander verhaal.

Ik hoop hiermee een en ander uitgelegd te kunnen hebben. Ik zie in dat dingen die ik als "grapje" bedoel heel anders geïnterpreteerd kunnen worden. Dat ligt misschien meer aan de wijze hoe en waarop ik dingen zeg. Ik heb daar eigenlijk nooit echt bij stil gestaan (zal het zeker gaan doen ;)).
 
Weekendje Italie lijkt me wel een uitdaging :Y
Alleen bij Munchen wil mijn lichaam niet meer _O-
Gaan "oude tijden" herleven?

Met MF 't Gooi 1 (of 2) weken met een groep op vakantie naar de Dolomieten???

(We zijn ooit met MF Gouda (13 personen) 2 weken naar Oostenrijk geweest).
 
"Ik zie in dat ik het "hoe kom ik op internet over" erg heb onderschat.... daardoor worden dingen die ik anders bedoel geinterpreteerd als bijtend en spottend.... mensen willen kleineren e.d...."

"ik bedoelde er ECHT niets spottends mee en ik vind het jammer dat het wel zo is opgevat."

"Helaas had dat berichtje een hele andere wending gekregen dan ik bedoeld had... was dus niet zo bedoeld."

"Ik vind mijzelf ook helemaal niet geweldig en ik betreur het eigenlijk wel dat er een directe relatie wordt getrokken tussen mij en incidenten, zo wil niemand gezien worden toch?"

"Ik hoop hiermee een en ander uitgelegd te kunnen hebben. Ik zie in dat dingen die ik als "grapje" bedoel heel anders geïnterpreteerd kunnen worden. Dat ligt misschien meer aan de wijze hoe en waarop ik dingen zeg. Ik heb daar eigenlijk nooit echt bij stil gestaan (zal het zeker gaan doen ;))."


Kut voelt dat hè?.. Ik ken het ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan