chopper/cruisers gezocht in flevoland

*Jet*

MF veteraan
9 aug 2008
19.400
0
Lelystad
hoi allemaal

ik ben op zoek naar chopper/cruiserrijders in de omgeving van flevoland, om af en toe eens een ritje te maken.
Ik rij zelf een honda shadow en mijn man een honda magna..
Ik houd helemaal niet van heel hard rijden, maar dat doen de meeste chopperrijders niet denk ik ;)

Vind je het gezellig af en toe of vaak een ritje met meerderen te doen, met na afloop een bakkie bij de een of de ander,, laat wat van je horen,,,,,,,,,
Als je geen chopper rijdt, mag je ook gewoon meedoen hoor,,,als we maar niet gaan racen,,, :P

shadowjet (mariette)
magnaAndre (Andre)
 
Hoi shadowjet en magnaAndre.
Ik woon ook in Lelystad, ben in het bezit van een Kawa LTD454, en ga regelmatig op zondag rijden, ik ben wel lid van een vrienenclub (motorrijders) en daar gaan we regelmatig ook een rit maken. neem even contact op zodat we wat af kunnen spreken over hoe we de ritten gaan indelen, en wie wat gaat doen.
Groetjes Ton
 
hoi Ton,

leuk te horen dat er een club is in Lelystad,,ik wist dat niet.
Zeg maar wanneer jullie gaan rijden dan kijk ik of we mee kunnen,,Andre moet wel vaak werken op zondag, maar niet altijd,,dus het gaat vast wel lukken,,,
waar zitten jullie precies of werken jullie vanuit huis en hebben jullie en website?

zo, weer vragen genoeg,,,hoor het wel
groetjes mariette
full
 
Hoi Mariette, Nee ik ben niet de Ton die bij Perspectief reed, ik ben 57 en heb pas sinds 2 jaar mijn motorrijbewijs gehaald bij van Buuren. We hebben een website (www.up-en-go.nl) en we zijn bezig om een SeizoensOpeningsRit(SOR) te plannen, waarschijnlijk in April, de preciese datum is nog niet bekend, maar dat kan je gauw genoeg lezen op de site, als je je aanmeld voor de lidmaatschap(0,00 euro) krijg je een mailtje wanneer het is, we vertrekken meestal vanuit huis. Groetjes Ton (bunt.a@live.nl) kan je me rechtstreeks mailen.
 
nou, ik heb ons aangemeld hoor,,,hoeveel leden hebben jullie eigenlijk en met hoeveel mensen rijd je dan zo'n rit?
 
Hoi Mariette, dat vindt ik erg leuk, er zijn ongeveer 50 motorrijders ingeschreven maar de ritten gebeuren meestal met een beperkte groep mensen, die altijd komen dus van de 50 man komen er tussen de 5 en 10 dus geen grote groep maar wel een gezellige groep, en we kunnen van elkaar op aan, want ons device is: samen uit, samen thuis.
Ik hoop jullie bijeen van de eerste ritten te zien dan kunnen we verder kennismaken, en natuurlijk heerlijk motorrijden. Groetjes Ton.
 
Hoi Ton,
We horen het wel wanneer de eerste rit is,,,en dan hoop ik dat we mee kunnen,,,in ieder geval tot gauw,,,,
we hebben er zin in :Y
 
Hoi Mariette en Andre(natuurlijk ook)
Als jullie je hebben opgegeven en ook het e-mail adres bij ons bekend is, dan krijgen jullie automatisch een mailtje wanneer de eerste rit is, er zijn ook een aantal thema ritten o.a. naar Wieringerwerf en naar Lemmer en misschien komen er nog een paar bij, maar dat zit nog in de pen, ik hoop op leuke en veilige motorritten samen.
Groetjes Ton.
 
lijkt ons heel gezellig,,,wat is er precies in wieringerwerf?, dat de rit daar heen gaat, of is het gewoon de rit zelf die leuk is? ben niet nieuwsgierig hoor. :P
 
Hoi, Wieringerwerf is een dit jaar 50-jarig jubileum van de Tulpenrit, een rit door N-H. van 150 a 200 km, deze is eind April, daarvoor willen wij nog onze openingsrit houden, dus het wordt een druk maandje, en een gezellig maandje want het is Lente en motorrijweer. Lemmer is een INDIAN museum interresant om te bezoekenen oude motoren te bekijken, in Wieringerwerf is ook "Wieringerwerf op Wielen"een een daags evenement met vorig jaar meer dan 600 motoren en een kleine route door N-H. Groetjes Ton
 
klinkt goed allemaal,,, we gaan proberen om overal aan mee te doen,,, maar Andre heeft vaak onregelmatige diensten,,,dus we moeten even kijken wat de data zijn,,,
Als je die weet hoor ik het graag van je,,,
Nu zijn we voorlopig ff offline,,, zwemmen met dochter

groetjes Andre en Mariette
 
Hoi, ik ga ook zo de winkel sluiten, en morgen ben ik pas weer on-line, maar de eerste twee data zijn: Tulpenrit 26 april, en Wieringerwerf of wielen 28 juni, beide op Zondag. Jullie kunnen ook via Google beide intypen dan kan je vast kijken wat er allemaal gebeurd.
Veel plezier en tot horens.
Groetjes Ton.
 
we gaan proberen die data vrij te houden,, ik hoop dat het lukt,,
spreek je morgen wel weer,,, :W
 
Stomerij Lelycentre. En ik las dat jullie je hebben opgegeven voor de MFMM op 3-05-09, al het mogelijk is wil ik dan ook mee, als dat goed is.
 
Tuurlijk,,wij vertrekken vanaf d mac'donalds om 9..00 uur geloof ik met een hele ploeg, dan halen we nog wat mensen op in harderwijk en dan naar amersfoort.
hartstikke gezellig,,
waar zit je dan in het lelycentre,,ik ga daar altijd boodschappen doen,,,kom ik ff een bakkie bij je halen,,, :9
 
Achterzijde AH (tussen AH en het GGD-gebouw) vanaf het Noorderwagenplein langs de AH na de onderdoorgang en trappetje op zitten wij rechts. Koffie is altijd klaar of kan gezet worden, lijkt me leuk. :]
 
leuk,,ik zal kijken of ik/wij van de week even langs kunnen rijden,,,
en ik zag dat je je ook al hebt opgegeven voor de megameeting,,
full
 
Is goed, alleen zijn wij zaterdag's om 12.30 gesloten.
en Ja ik heb mij al opgegeven maar ik weet nog niet of ik kan, ik kan altijd afmelden.
Ik zie jullie. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan