Het grote GSX-F topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
24ste kan ik ook niet, ik zit dan een klein weekje op Vlieland. 31ste ben ik van de partij :)
Klinkt alsof 't de 31ste gaat worden :).
@tuffer, de datum maakt mij niet uit voorlopig, maar het zou wel lekker zijn als we een goede datum hebben, ivm met andere afspraken maken.

Laten we er maar definitief de 31e van maken. dan moeten we allen nog kijken welke route het nu gaat worden.

en wie denkt te weinig kilometers te maken, mijn seizoensteller staan nu op 326km.

zo ik mag ook weer spammen. het is een ander pak geworden, want van Buse was de kleinste maat nog te groot en ze konden hem niet fatsoenlijk kleiner maken...

du ik krijg een dainese yu

[afbeelding]

nog max 2 weken wachten, mijn maat natuurlijk weer niet op voorraad, maar hij staat zo onwijs gaaf :Y *O*

Strak pak hoor powerranger. :Y
hoi hoi, is iedereen aan het rijden of zitten er nog mensen achter de pc?
[…]
Heeft iemand tips?

Ik ben lekker wezen rijden. Even tussen alle verplichtingen door een uurtje of twee vrijgemaakt. :] gelijkt nog even wat plaatjes gemaakt. helas door de belabberde weersomstandigheden niet heel mooi geworden.(kon ook even geen mooie lokatie vinden.)

full
 
@Razno, ik heb hem er ook al eens geprobeerd af te halen. Volgens mij zat hij vastgelijmd ofzo...

is het nog te herstellen?

Het is nog wel te lijmen, maar hij zit geloof ik inderdaad vastgelijmd. Moet maar iets anders fabriceren,

Maar ik ben wel van die mooie gele stickertjes af *O*
 
Het is nog wel te lijmen, maar hij zit geloof ik inderdaad vastgelijmd. Moet maar iets anders fabriceren,

Maar ik ben wel van die mooie gele stickertjes af *O*

_O- ik was er aan gewend, aan die mooie gele stickertjes :9

maar staat je km teller nu ook weer op nul? *D
 
Ik wil ook wel met de rit mee, datum maakt niet uit *O*

alleen waarom in mei pas -O-
 
Laatst bewerkt:
Met een grote groep ga ik niet keihard bochten nemen hoor :o

Zal niet de eerste kettingbotsing in een groep motorrijders zijn -O-
 
Middag lui :W

Voor de 650F rijders hierzo: ik zie net toevallig dat het Haynes handboek voor de GSX650F aangekondigd is, vanaf mei is hij te bestellen *O* Klikkie.

Tourritje is misschien wel leuk om mee te doen, tegen die tijd even aankijken of ik dan niet al ergens anders rondhang :)
 
nee op 30000, maar dat was toch ook ongeveer wat er op dat blok gereden was?

toen dat blok in mijn motor ging had hij nog net geen 24000 km gelopen...

achterop de rekening van het blok staat de km stand in mijlen toen... moet je ff rekenen :+

maar meer dan 30000 zal het niet geweest zijn idd.
 
toen dat blok in mijn motor ging had hij nog net geen 24000 km gelopen...

achterop de rekening van het blok staat de km stand in mijlen toen... moet je ff rekenen :+

maar meer dan 30000 zal het niet geweest zijn idd.

Ik ga het nazoeken :D,


eerst maar eens zorgen dat ik erop mag rijden B|
 
Misschien beetje knullige vraag. Maar mijn voorlicht (dimlicht) is kapot, en ik krijg het lampje met geen mogelijkheid los!!! knipperlicht en achterlicht was nooit n probleem, maar dit snap ik echt ff niet.

Iemand enig idee hoe dit moet bij mijn model gsxf??
 
Misschien beetje knullige vraag. Maar mijn voorlicht (dimlicht) is kapot, en ik krijg het lampje met geen mogelijkheid los!!! knipperlicht en achterlicht was nooit n probleem, maar dit snap ik echt ff niet.

Iemand enig idee hoe dit moet bij mijn model gsxf??

Heb je die ijzeren klemmetjes los gehaald die de lamp op zijn plaats houden?
 
Heb je die ijzeren klemmetjes los gehaald die de lamp op zijn plaats houden?


Het is inmiddels gelukt, had ruzie met het rubbertje (komt normaal toch niet voor O-) ) Maar het is gelukt.... Was voort een beetje irritant om alsmaar met groot licht te rijden.

trouwens die nieuwe koe ziet er netjes uit hoor
 
Zo net ff 181 km p/u gehaalt op me 25kw fje

Hij wilde nog door, denk zeker wel 185 miss 190 :Y , maar snelweg was op :o

Wat halen de andere 25kwers onder ons??
 
De motor staat inmiddels eindelijk thuis in de garage *O* Schoner kan 'ie ook niet meer worden, nu alleen nog het rijbewijs :)
Dus ook maar even een nieuwe foto voor de OP:

2e2j82d.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan