Het grote GSX-F topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ook diehard zitten poetsen vandaag })

29032009142.jpg


29032009141.jpg


29032009139.jpg
 
Hey!

Ik zag al in deel 2 van dit forum dat veel mensen een 4-1 uitlaatsysteem hebben. }) Hier ben ik ook al een tijdje naar op zoek maar is lastig te vinden (2e hands dan)
Heeft iemand een adresje voor me of heeft iemand er zelf nog 1 liggen??
Owja is er een mooie oplossing voor dat lelijke achterlicht (dat is toch die taartschep?)

Bouwjaar 1996
Mijn dank is groot!




full
 
@Racer, ziet er strak uit die knipperlichten, heb je dat nu zelf zwart gespoten en werken ze nog als je ze aan zet?

Ja ze werken zeker nog,

de zwarte die je aan deze kant ziet is met backlight gespoten, alleen als de zon erop staat is het amper te zien, aan de anderekant heb ik hem helemaal zwart gespoten, alleen ik heb letters eruit gesneden die oplichten, dit geeft al beter licht.

Dus ik zoek nog een oplossing eiegnlijk


Zit er over na te denken om ze zwart te laten, en knipperlichtstrips op de spiegels te maken, net zoals bij autos, kan alleen niet iets goeds en voor een mooie prijs vinden
 
Laatst bewerkt:
Hm, zit te twijfelen tussen een licht getinte ruit (grijs) of een donkere (zwart, ongeveer wat racer88 heeft), toch maar eens kijken hoe dat er in het echt uit zou zien bij mn soes.
En dan een verhoogd ruitje of standaard formaat? Heeft er iemand hier een grotere ruit dan standaard en hoeveel scheelt dat?
 
Oke, ik had het verhaal wel gelezen met het uitgesneden-logo en de knipperlichtstrips, maar ik dacht dat je inmiddels al een oplossing had gevonden.

Nee helaas nog niet, moet zeggen dat ik er niet veel meer naar heb gezocht


Hm, zit te twijfelen tussen een licht getinte ruit (grijs) of een donkere (zwart, ongeveer wat racer88 heeft), toch maar eens kijken hoe dat er in het echt uit zou zien bij mn soes.
En dan een verhoogd ruitje of standaard formaat? Heeft er iemand hier een grotere ruit dan standaard en hoeveel scheelt dat?


Mijne is standaard iig, heb hem gewoon zwart gspoten aan de binnekant voor 3 euri's :')
 
Laatst bewerkt:
Jongens, wat een weer! Zonet na m'n werk weer even de Lekdijk tussen IJsselstein en Schoonhoven op en neer gereden. Ik merk dat ik op die smalle weg toch niet echt lekker door de bochten durf, omdat ik gewoon bang ben om op m'n bek te gaan. Bij klaverbladen en andere brede bochten heb ik daar veel minder last van. Ik denk dat het komt omdat ik in die dijkbochtjes niet ver genoeg door de bocht durf te kijken, omdat ik bang ben dat ik dan te ver naar de buitenkant "drijf". Maar goed, uiteindelijk ging ik volgens mij toch nog met een redelijke snelheid door de meeste bochten (iig bij de meeste met de toegestane snelheid, alleen de hele scherpe gingen met 40 of zo).

Ik kijk dus ook wel uit naar de toertocht met dit groepje, hopelijk kan ik daar nog wat van leren. Of misschien merk ik wel dat ik helemaal niet zo beroerd rijd als dat ik denk :D. Hoe dan ook, ga deze week nog wel wat van die ritjes maken na m'n werk. Geeft gewoon meer zekerheid als je er wat ervarener in wordt (en dan ga je juist de greppel in, omdat je denkt dat je het wel even kunt :+).
 
Zo net ff 181 km p/u gehaalt op me 25kw fje

Hij wilde nog door, denk zeker wel 185 miss 190 :Y , maar snelweg was op :o

Wat halen de andere 25kwers onder ons??


190 red ik ook wel, das denk ik wel een heel eind de max. Maar heb het pas 1 keer geprobeerd eigenlijk...
 
Ok mensuh,
Ben sinds enige tijd ook bezitter van een gsx600f uit 95. nog ff geen fotootjes want hij ligt een beetje uit elkaar. Heeft een tijdje stil gestaan en wordt eerst eens helemaal doorgelicht.
Er wordt op dit moment gewerkt aan de uitlaten. aangezien het allemaal een beetje budget is, is deze uitlaat een redelijk goede gebruikte van een 750. Het past bijna. Er was een dubbele pakking nodig om het geheel goed vast te kunnen maken bij het blok. Dan komt het gaatje van de beugel waar de uitlaat aan het frame vast zit ongeveer een halve centimeter te kort. Voor de rest moet het gaan lukken hopen we.

Nog ff een vraagje, de vorige eigenaar had wat schuifschade gemaakt. Waar kan ik vinden welke kleur ik moet hebben om het geheel weer wat te verbeteren? Ik heb volgens mij dezelfde kleur als Cambia en
 
Heb een nieuwe koe !!! 8-)

[afbeelding]

Het gaat wel hard met de koeien de laatste tijd.

Jongens, wat een weer! Zonet na m'n werk weer even de Lekdijk tussen IJsselstein en Schoonhoven op en neer gereden. ......

ssst niet zo hard. :X De meeste weten nog niet dat de dijk daar weer open is.
Het is er nog lekker rustig nu.

Ik ben de laatste tijd even te druk om te rijden. en het weer was het afgelopen weekeind ook niet echt aantrekkelijk om er even op uit te gaan. Ach ze geven aan het einde van deze week nog warm weer op dus ga ik dan wel even. :]
 
Laatst bewerkt:
ik beloof dat ik morgen de openingspost even update :Y

ben zo verschrikkelijk druk geweest, onder andere het vivarium afgelopen weekend... en afstuderen

mijn excuses....

:W
 
Hier meld zich een GSX rijder. Ik ben op zoek naar een achterbandje. Mijn GSX 600 F is een tijdje terug gejat en total loss gereden. Niet voor verzekerd. Inmiddels is kuipruitje besteld, knipperlichten vervangen, accu en zadel vernieuwt en de contactsloten vervangen. Nu moet er alleen nog een nieuw achterbandje op om hem rijklaar te maken. De kappen herstellen is van later zorg, wil met dit weer gewoon weer lekker rijden. Ik kan allen nergens een betaalbare goede achterband vinden. Hier iemand die de tip voor mij heeft?
 
Hier meld zich een GSX rijder. Ik ben op zoek naar een achterbandje. Mijn GSX 600 F is een tijdje terug gejat en total loss gereden. Niet voor verzekerd. Inmiddels is kuipruitje besteld, knipperlichten vervangen, accu en zadel vernieuwt en de contactsloten vervangen. Nu moet er alleen nog een nieuw achterbandje op om hem rijklaar te maken. De kappen herstellen is van later zorg, wil met dit weer gewoon weer lekker rijden. Ik kan allen nergens een betaalbare goede achterband vinden. Hier iemand die de tip voor mij heeft?

Ik heb nog wel een heel mooi bandje voor je.
pm me maar even
 
Kevin blade, ik bel je vanavond even, heb namelijk geen mogelijkheid om het hele ding in Almere te krijgen ;)
Iemand wel eens zaken gedaan met Japarts?
Heb daar maand geleden kuipruitje besteld, zou in die week bezorgd worden. Niets meer vernomen. Gister gebeld, zou binnen uurtje terug gebeld worden. Wederom niets gehoord...
 
Iemand wel eens zaken gedaan met Japarts?
Heb daar maand geleden kuipruitje besteld, zou in die week bezorgd worden. Niets meer vernomen. Gister gebeld, zou binnen uurtje terug gebeld worden. Wederom niets gehoord...
Terugbellen en zeggen dat ze die ruit in in hol kunnen duwen? Als men geen afspraken nakomt, moet je er ook geen zaken mee doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan