Het grote GSX-F topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :W

Het is vrijdag! *O*
en dan zit ik ziek thuis -O-

beterschap
smiley_fever.gif
 
Razno, zullen we pas gaan juichen als ruitje echt hier wordt afgeleverd ;)

Tis echt lekker weer, ik heb een vrije dag en ga zo dus lekker met maar 1 pk onder mijn kont het bos onveilig maken!
 
Als ruitje erop zit durf ik er nog geen pics van te maken. Misschien al ie over een tijdje helemaal overgespoten is. Zit nu nog veel te veel schade op, maar daar gaat volgende week zaterdag verandering in komen!
 
ik zal deze maand waarschijnlijk een beetje minder posten -O- ,
maar zal proberen alles mee te lezen :Y

wij hebben namelijk een nieuw huis *O*
Gefeliciteerd met je nieuwe huis. *O*
Mocht je toch nog even tijd over hebben: misschien de OP updaten O-)

goedemidag ;)


Goedemorgen :W

Het is vrijdag! *O*
en dan zit ik ziek thuis -O-
komt me bekend voor, zit al een week thuis, beterschap mtel

mooi man dat je hem dan nu toch nog hebt, kijk je hem wel goed na/pas je hem wel even, zodat je zeker weet dat het de goede is. Je weet maar nooit })


@Tuffer, dan ga je toch gewoon in je korte broek en t-shirt rijden :+

----------------------------------

Zelf mis ik mijn f ontzettend. Heb vorig weekend mijn schouder gekneusd en kan dus absoluut niet rijden, en juist nu is het zo mooi weer. Hij staat fijn in de schuur smerig te zijn ;(
Naja, misschien dat ik komende week weer heel voorzichtig wat kan proberen te rijden.
 
Goedemorgen mensen :W


Zo meteen op zoek naar bijpassende laarzen bij me koe :pompom:


Edit - Me poten zijn te klein, volgende week beter B|
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen richting Assen, schijnt een mooi stukje weg te liggen in de buurt van het circuit...
We gaan met een groepje van MF zwolle die kant op, zal eens ff kijken of ik mijn suus voor het eerst dit jaar weer echt tot het uiterste kan drijven... }) :]

:W
 
Net in de aankondiging van het RTL nieuws.
De motor mag weer uit de schuur. Maar het is wel oppassen.
Herhaald mijn oudste(6) Ja, papa je mag nu je motor pas weer uit de schuur halen, maar je moet wel oppassen.

als of ik op het nieuws zal moeten wachten om mij te vertellen dat hij naar buiten mag. :+

Maar hij heft wel gelijk. Je moet oppassen. -O-
 
Laatst bewerkt:
Net in de aankondiging van het RTL nieuws.
De motor mag weer in de schuur. Maar het is wel oppassen.
Herhaald mijn oudste(6) Ja, papa je mag nu je motor pas weer uit de schuur halen, maar je moet wel oppassen.

als of ik op het nieuws zal moeten wachten om mij te vertellen dat hij naar buiten mag. :+

Maar hij heft wel gelijk. Je moet oppassen. -O-
mag ie nu in de schuur of uit de schuur? :+
 
Pff, als zelfs RTL Nieuws al gaat vertellen dat je je motor weer uit de schuur moet halen, is het wel duidelijk dat motorrijden al lang geen hobby meer is voor stoere mannen (en vrouwen)... Vroeger! Toen mensen nog motor reden als ze daar zin in hadden! (zei degene die net een jaar z'n motor heeft :P).
 
Hee mensen, op mijn speurtocht over het net kwam ik een tweetal werkplaatshandboeken tegen van onze F in PDF-formaat.

Je kan ze downloaden op:

GSX-R750 & GSX-R1100 '85 to '92 GSX600F, GSX750F & GSX1100F (Katanas) '88 to '96

GSX600F, GSX750F & GSX750 '98 to '02

De linken zijn wel ontzettend traag, dus heb even geduld voordat ze geladen zijn, maar ze werken wel :)


Kleine tip:
sla ze op op je eigen pc, nadat ze eenmaal geladen zijn, kan je er altijd van genieten ;)

Zo dat is een net boek, alle tekst is al digitaal. *O*

Deze kunnen ook wel in de OP.
 
Hee mensen, op mijn speurtocht over het net kwam ik een tweetal werkplaatshandboeken tegen van onze F in PDF-formaat.

Je kan ze downloaden op:

GSX-R750 & GSX-R1100 '85 to '92 GSX600F, GSX750F & GSX1100F (Katanas) '88 to '96

GSX600F, GSX750F & GSX750 '98 to '02

De linken zijn wel ontzettend traag, dus heb even geduld voordat ze geladen zijn, maar ze werken wel :)


Kleine tip:
sla ze op op je eigen pc, nadat ze eenmaal geladen zijn, kan je er altijd van genieten ;)
vind je het te veel
ik heb de gsxf 98/02 op cd
en hier staan
www.mijnalbum.nl/Album=CIOHM7AB
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen richting Assen, schijnt een mooi stukje weg te liggen in de buurt van het circuit...
We gaan met een groepje van MF zwolle die kant op, zal eens ff kijken of ik mijn suus voor het eerst dit jaar weer echt tot het uiterste kan drijven... }) :]

:W

Frank heeft een hekel aan rechtuit rijden, ik heb nog nooit iemand zoveel bochtjes zien maken op de rechte weg _O- Weer tiet voor nieuwe sliders :)
 
Laatst bewerkt:
Hee mensen, op mijn speurtocht over het net kwam ik een tweetal werkplaatshandboeken tegen van onze F in PDF-formaat.

Je kan ze downloaden op:

GSX-R750 & GSX-R1100 '85 to '92 GSX600F, GSX750F & GSX1100F (Katanas) '88 to '96

GSX600F, GSX750F & GSX750 '98 to '02

De linken zijn wel ontzettend traag, dus heb even geduld voordat ze geladen zijn, maar ze werken wel :)


Kleine tip:
sla ze op op je eigen pc, nadat ze eenmaal geladen zijn, kan je er altijd van genieten ;)


je kan ze direct op slaan op de link met rechts klikken en opslaan als, heb je gelijk het pdfje dr op staan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan