Het grote GSX-F topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
danku



Weet iemand hoe je dit soort knippers krijgt? ziet er wel leuk uit :Y
soes5av0.jpg
 
Frank heeft een hekel aan rechtuit rijden, ik heb nog nooit iemand zoveel bochtjes zien maken op de rechte weg _O- Weer tiet voor nieuwe sliders :)

Hahaha inderdaad veel bochtjes gemaakt...
Heb de vreemde tik om inderdaad veel te slingeren zodat de banden eerder warm zouden worden, sommige mensen beweren zelfs dat je banden er helemaal niet eerder warm van worden... :+ maar goed, je moet toch iets te doen hebben :9

Jammer dat ik net voor de Holterberg moest afhaken, maar heen weg was al mooi :]
Vooral de blikweg (die weg welke verboden was voor motoren :X ) was echt niet meer normaal, zo lekker...
Was er nooit geweest, maar ik ken maar weinig wegen die daaraan kunnen tippen :9~

Later in Assen ook goed vermaakt, na een tijdje kwam de politie nog ff kijken, maar toen was de lol er ook al vanaf dus kwam mooi uit :P

Voor de politie kwam :
GroteFoto-INHF8LZN.jpg


:W


@ razno, succes!!
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*





Een paaseitje was het :Y


Goed werk, man! Gefeliciteerd :}
Nog een paar weekjes dus, en dan kun je lekker :]. 15 mei afrijden betekent in ieder geval dat je de 31ste met ons mee kunt (en wij zijn toch veel gezelliger dan zo'n MFMM :+).
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha, dat geloof ik best :Y

Maar ik vind het nog allemaal erg lang duren,
Met dit weer wil ik ook rijden! Me ouders zitten 't hele weekend op de brommer, en ik kan ze alleen maar uitzwaaien :')
 
Me ouders zitten 't hele weekend op de brommer, en ik kan ze alleen maar uitzwaaien :')



Komt me heel bekend voor ja...en dan altijd nog een schepje er bovenop: "of wil je misschien mee achterop" -O-

Maar een maand kan heel snel gaan, hoop 't in ieder geval wel
 
hahaha, beide geen duoseat dus dat word m ook niet :+


+ ze willen me niet achterop, iets met niet goed vasthouden en in slaap vallen :z :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan