Het grote GSX-F topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als mijn schatje weer thuis is ga ik ook maar eens wat mooie fotos er van maken :)

Pinkers in je remlicht uhmm zit er een schot tussen je pinkers en je remlicht? zo niet dan zou je theoretisch gezien als je remt met je rem licht je licht van je pinkers kunnen overheersen dus dat je die pinkers niet meer ziet. maar ja heb geen ervaring met die dingen.
 
Het mooie is dat m'n eigen motor momenteel eigenlijk helemaal origineel is, op de knipperlichten en achterlicht na... Verder issie vrijwel onbeschadigd, dat maakt 'm wel mooi... Maar is niet bijzonder veel aan gedaan :+
 
kleine knippers, die iennemienie dingen en knipperlichten in het achterlicht gebouwd vindt ik absoluut onveilig.
Met de GSXF club vele toertochten gereden en daardoor achter verschillende motoren gereden met 'niet' originele achterlichten en of knippers.
Ik vindt ze over het algemeen zeer slecht zichtbaar. Of het nou een led of gewone uitvoering is, gewoon niet doen, in mijn optiek als je gaat voor veiligheid en zichtbaarheid.

Een ex GSXF rijder.
Thans (nog) motorloos
 
Het mooie is dat m'n eigen motor momenteel eigenlijk helemaal origineel is, op de knipperlichten en achterlicht na... Verder issie vrijwel onbeschadigd, dat maakt 'm wel mooi... Maar is niet bijzonder veel aan gedaan :+

telt het ook, dat ik alle onderdelen heb om hem weer volledig standaard te maken?

Zal wel een paar daagies duren, maar het kan wel :+
 
Laatst bewerkt:
heb je al een foto gepost voor de OP dan?

Je hoort mij niet maar ik lees wel mee ;)
Toch vind ik dat je je dan wat vaker mag laten horen. *D
Ik zal is kijken voor een foto in de OP, mag ik nog kiezen ook. :P
Wat bedoel je die kappen voor de knipperlichten? heldere bedoel je denk ik? Is indd niet verkeerd. Even kijken wat het moet kosten. Dan gelijk ook maar led achterlichtje mee nemen. Wel vet. Wat het ruitje betreft, ik vind helder wel mooi op mijn kleur bike. Maar dat is een kwestie van smaak. Gaas dat laat ik liever aan The St.. Racer88 bedoel ik over. Dat is net wat te voor mij.
Maar goed ieder zijn ding.
Als mijn ruitje gemonteerd is, zal ik wel even een poser foto maken voor de OP :P kreeg net een mailtje van optitune, week 5 verwachten zn dat ding binnen. Dus nog een weekje geduld dan moet ie hoop ik op de mat liggen.
Ja, het moest er ook maar is van komen hè. ;)
Wat vindt men hier trouwens van een achterlicht met ingebouwde pinkers? Ik vind het aan de ene kant wel mooi, maar erg dubieus. Gewone knipperlichten zijn toch echt beter zichtbaar DUS veiliger in mijn optiek.
Wat vinden we ervan?
Mooi en redelijk veilig dus doen!
Mooi maar niet echt veilig dus verstandiger van niet.
Niet mooi wel doen
Niet mooi niet doen

Ik ben zeer benieuwd
Niet mooi wel doen. ;)
Nee, ik denk dat ik voor niet mooi niet doen ga.
Hij staat er bij.


Is er hier nog iemand echt handig met Photoshop :? Ik zoek nog een mooie openingsplaat voor de OP..... 8-)
Ik kan het een beetje, dus wellicht dat we er samen uit kunnen komen. ;)
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp niet helemaal waar die teun het over heeft ik heb zelf led achterlicht met de knipperlichten erin maar dat het slecht te zien zou zijn is gewoon niet waar ik weet niet
of de beste man een bril heeft of niet sterk genoeg is????
led is vele malen scherper dat gewoon licht.

enof het mag daar hou ik me nietzo mee bezig ik ben heel goed te zie en het maakt naar mij inziens de gsx650f een stuk mooier
 
tja mijn motor heb ik ook kleine ledjes op zitten en met sterke laaghangende zon zijn mijn klleine ledjes beter te zien dan die grote originele dingen (scheelt dat ik nog het oude model had met van die koelkasten op de kuip als knipperlicht)
ik vind het dus mooier en duidelijker.
ieder z'n eigen smaak offcourse.
 
deze heb ik er achterop

SUZUKI%20GSXR1300%20GSXF%20600%20750%20KATANA%20WLL-18-IT-S.gif


SUZUKI%20GSXR1300%20GSXF%20600%20750%20KATANA%20WLL-18-C-L-S.jpg


met dit kapje
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp niet helemaal waar die teun het over heeft ik heb zelf led achterlicht met de knipperlichten erin maar dat het slecht te zien zou zijn is gewoon niet waar ik weet niet
of de beste man een bril heeft of niet sterk genoeg is????
led is vele malen scherper dat gewoon licht.

enof het mag daar hou ik me nietzo mee bezig ik ben heel goed te zie en het maakt naar mij inziens de gsx650f een stuk mooier
Nja ik snap het wel. Ik ken iemand die had in z'n Triple ook zo'n ding met ingebouwd knipperlicht. Hij heeft er weer normale knippers opgezet. Hij reed vaak ritjes als voorrijder en iedereen ging altijd de verkeerde kant op. Is mij 3 keer gebeurd toen ik erachter reed... Er knippert wel iets, maar geen idee welke kant op _O-.

Bovendien was bij dat achterlicht het kleurverschil minimaal en aangezien er nogal veel mensen zijn die last hebben van kleurenblindheid (ik onder andere) is dat dubbel vervelend :+.

Ik blijf zelf gewoon bij normale knipperlampjes, al was het alleen al voor m'n eigen veiligheid :Y



Overigens heb ik mijn setje knippers + achterlicht bij Whitelights besteld via Ebay. De achter knipperlichten zijn gewoon andere (witte) glaasjes die over het standaard knipperlicht heen komen. Werkt prima :Y. Rode glaasjes eraf, witte erop :)
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp niet helemaal waar die teun het over heeft ik heb zelf led achterlicht met de knipperlichten erin maar dat het slecht te zien zou zijn is gewoon niet waar ik weet niet
of de beste man een bril heeft of niet sterk genoeg is????
led is vele malen scherper dat gewoon licht.

enof het mag daar hou ik me nietzo mee bezig ik ben heel goed te zie en het maakt naar mij inziens de gsx650f een stuk mooier
laat ze maar lullen ik vind het ook mooier en feller
 
Toch vind ik dat je je dan wat vaker mag laten horen. *D
Ik zal is kijken voor een foto in de OP, mag ik nog kiezen ook. :PJa, het moest er ook maar is van komen hè. ;)Niet mooi wel doen. ;)
Nee, ik denk dat ik voor niet mooi niet doen ga.Ik kan het een beetje, dus wellicht dat we er samen uit kunnen komen. ;)

Als ik denk dat het is in het belang van de discussie, en ik daar ook een bijdrage aan kan leveren al dan niet gebaseerd op feiten, of anders zienswijze die aan mij gepresenteerd is. Dan zal ik niet gebaseerd op enige vorm van kennis een reactie geven.
:+
 
Als ik denk dat het is in het belang van de discussie, en ik daar ook een bijdrage aan kan leveren al dan niet gebaseerd op feiten, of anders zienswijze die aan mij gepresenteerd is. Dan zal ik niet gebaseerd op enige vorm van kennis een reactie geven.
:+
Roger. _O-
En what about Photoshop?
 
photoshop hoe schrijf je dat?

of wie kan er nog een mooi plaatje maken?

Op bijde vragen heb ik nog geen antwoordt
Ik heb gezegd dat ik misschien wel iets moois kan maken, maar dat wil ik dan wel graag in samenwerking doen. Dus dat je me helpt met welke plaatjes we kunnen gebruiken e.d.
 
zo weer een update

eerder op de avond ff de rest van de kap en tank geschuurd.
daarna schoongemaakt en ontvet en laten drogen.

full

full

full

full



toen maar eens goed gaan lezen hoe ik dat met die glasmat zooi moest doen.

full

full

full


en daarna maar aangebracht

full

full


nu maar afwachten hoe het er morgenochtend uitziet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben heel benieuwt naar de resultaten. Ik heb nog een klein plekje wat ik van binnen uit wil repareren.

wat voor glasmatje gebruik je eigenlijk? zo op de foto lijkt het net op het helemaal niet geweven is.
 
tja gewoon bij de praxis, tis voor polyester, geen id wat voor soort het precies is.

ze hebben er ook hele polyestersetjes voor dus met de hars erbij voor de kleine reparaties.
voor de zekerheid heb ik maar wat groter gekocht omdat de scheuren op meerdere plekken zitten en ik nog weleens wat kan verneuken en sommgie stukken nog best wat oppervlakte zijn.

maar zoals het er nu naar uitziet zal ik ook nog genoeg overhouden (meot nog wel een gedeelte maar ik denk probeer eerst even de makkelijke stukken)
 
de motor ingesneeuwd :P
hebbiej um af en toe wel wat aandacht gegeven zo emt die kou en alleen in dat hok ingebouwd met sneeuw?
 
Sodeknetters, wat een nacht :Z :Z
@RichardF: Ja beetje jammer om dat aan te moeten zien.

Ben zeer benieuwd hoe dat polyster projectje afloopt fluxburn3r. Dat zijn altijd van die spannende dingen hoe het uiteindelijke resultaat er uitkomt te zien.

En photoshop schrijf je toch gewoon als photoshop?
Adobe® Photoshop® Of wordt ik nou gek?
 
de motor ingesneeuwd :P
hebbiej um af en toe wel wat aandacht gegeven zo emt die kou en alleen in dat hok ingebouwd met sneeuw?
Nou, ik heb tussen de sneeuw door een aantal keren met 'm gereden, ondanks dat het wel vreselijk koud was. (behalve één zondag, 17 jan, toen was het gewoon warm zelfs)
Gisteren heb ik de tuinslang er nog opgezet om het zout weg te spoelen en heb wat siliconenspray erop gespoten.
Dit is wel genoeg aandacht toch? *D
Sodeknetters, wat een nacht :Z :Z
@RichardF: Ja beetje jammer om dat aan te moeten zien.

Ben zeer benieuwd hoe dat polyster projectje afloopt fluxburn3r. Dat zijn altijd van die spannende dingen hoe het uiteindelijke resultaat er uitkomt te zien.

En photoshop schrijf je toch gewoon als photoshop?
Adobe® Photoshop® Of wordt ik nou gek?
Ja, jij wordt gek. :P
 
nee neit in de goede kleur met stickers...
dus tjah en dit was een hele set, en dat wa snodaig ook, want de tank (mn eigen) zit een megadeuk in en deze set is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel midner werk op te knappen dan mn eigen spul..

wat er voor de rest te vinden vcalt is alleen maar telkens van bijvoorbeeld 1 set een gedeelte voor de hoofdprijs.

nu heb ik een hele set voor een zacht prijsje.. ok met ietsje werk maar dat waren de losse delen vaak ook.

plus.. het is weer effe een leerzaam projectje, helpt me de winter door als ik toch neit kan rijden met die kut sneeuw en gladheid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan