Bulletcam

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.856
70
Achterhoek
Ik zet mijn bulletcam te koop.. 2 jaar terug ofzo gekocht bij rfconcepts in de UK..

Set is compleet met snoeren en batterypack.. Het ding kan 480 beeldlijnen produceren, dus kwaliteit zit wel snor. Je krijgt ook nog het originele koffertje erbij waar alles in heeft gezeten, dat mooie blauwe koffertje dus :)

Doe een goed bod zou ik zeggen en we zien wel waar het schip strand :)

bulletcam.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zet mijn bulletcam te koop.. 2 jaar terug ofzo gekocht bij rfconcepts in de UK..

Set is compleet met snoeren en batterypack.. Het ding kan 480 beeldlijnen produceren, dus kwaliteit zit wel snor. Je krijgt ook nog het originele koffertje erbij waar alles in heeft gezeten, dat mooie blauwe koffertje dus :)

Doe een goed bod zou ik zeggen en we zien wel waar het schip strand :)
heb je een foto ervan en een prijsindicatie :?


kan wel zeggen 25,- maar dan verklaar je me voor gek :+
 
Nieuwprijs van een dergelijke camera, zonder batterij houder en koffertje is 90 euro.

Dat is dan een 12 volt uitvoering, waarbij je dus je boordspanning af kan tappen.

ik denk daarom dat een bod van 70 ~ 75 euro zeer redelijk is. maar ben zelf al voorzien ;)
 
Laatst bewerkt:
Niet om het 1 of ander hoor, maar zie ik daar een soldeer station achter dat koffertje staan...

Hoeft er natuurlijk niks mee van doen te hebben, maar je zou dan bijna gaan denken dat er aan gesoldeerd is...

Is misschien iets om te onthouden als je volgende keer een foto maakt ;)
 
Heb je ook beeld materiaal voor ons?

Wil het wel eens even zien wat voor een filmpjes je ermee kan maken

Op mijn site staan voorbeelden..

Nieuwprijs van een dergelijke camera, zonder batterij houder en koffertje is 90 euro.

Dat is dan een 12 volt uitvoering, waarbij je dus je boordspanning af kan tappen.

ik denk daarom dat een bod van 70 ~ 75 euro zeer redelijk is. maar ben zelf al voorzien ;)

Doe het dan meteen goed en plaats er een linkje bij waar die te halen is..

60euro? Maar kan je deze makkelijk op je helm bevestigen?

Bevestigings spullen zitten er niet bij, die zul je zelf ergens zien te ritselen, ikzelf gebruik altijd klitteband/velcro

Niet om het 1 of ander hoor, maar zie ik daar een soldeer station achter dat koffertje staan...

Hoeft er natuurlijk niks mee van doen te hebben, maar je zou dan bijna gaan denken dat er aan gesoldeerd is...

Is misschien iets om te onthouden als je volgende keer een foto maakt ;)

Niet om het een of ander, maar ik zie een vangrail op jouw avatar staan, je zou haast denken dat je je hoofd er tegen aan gestoten hebt..

Met andere woorden, je kan overal wel wat achter zoeken op zo'n manier he..

Ik wacht nog steeds op mail

patrick_1989_2@hotmail.com

Ik ook? Zoals ik al zei, bieden met die handel..
 
Nieuwprijs van een dergelijke camera, zonder batterij houder en koffertje is 90 euro.

Dat is dan een 12 volt uitvoering, waarbij je dus je boordspanning af kan tappen.

ik denk daarom dat een bod van 70 ~ 75 euro zeer redelijk is. maar ben zelf al voorzien ;)

Voor 90 euro heb je niet zo'n bulletcam die aangeboden is hoor? Ik weet het nagenoeg precies want ik heb precies zo'n zelfde bulletcam gekocht. Trouwens je kan de nieuwprijs natuurlijk ook zo op internet opzoeken.
Anywhee, de topic-opener succes met de verkoop gewenst.
 
Op mijn site staan voorbeelden..Doe het dan meteen goed en plaats er een linkje bij waar die te halen is..Bevestigings spullen zitten er niet bij, die zul je zelf ergens zien te ritselen, ikzelf gebruik altijd klitteband/velcroNiet om het een of ander, maar ik zie een vangrail op jouw avatar staan, je zou haast denken dat je je hoofd er tegen aan gestoten hebt..

Met andere woorden, je kan overal wel wat achter zoeken op zo'n manier he..Ik ook? Zoals ik al zei, bieden met die handel..
_O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan