Handgemaakte lawaai-demper aansluiting 60mm..

sandberg

MF veteraan
29 apr 2005
9.751
193
Alkmaar
Ik heb te koop een handgemaakte herriepijp in goede staat. Hij's rond, een bolt-on (op standaard linkpijp 60 mm), ik gebruikte 'm op m'n ZX-9R uit 2000.

Geluid is stevig te noemen vanaf 6000 rpm, daaronder is 't nog redelijk "beschaafd", daarboven begint ie te gillen.

Prijs zo rond de 125 a 150 euri's, bij interesse mail naar sand.berg@12move.nl

:W
 
Foto doet vaak wonderen voor de verkoop!!

Absoluut! :Y

full


8-)
 
Ik heb te koop een handgemaakte herriepijp in goede staat. Hij's rond, een bolt-on (op standaard linkpijp 60 mm), ik gebruikte 'm op m'n ZX-9R uit 2000.

Geluid is stevig te noemen vanaf 6000 rpm, daaronder is 't nog redelijk "beschaafd", daarboven begint ie te gillen.

Prijs zo rond de 125 a 150 euri's, bij interesse mail naar sand.berg@12move.nl

:W

Is niet helemaal duidelijk...

Je hebt een bolt-on demper, daaraan zit een stuk linkpijp die je kan klemmen op een 60mm uitlaatbocht?

Puur ter info, ik heb geen interesse hoor ;)
 
Is niet helemaal duidelijk...

Je hebt een bolt-on demper, daaraan zit een stuk linkpijp die je kan klemmen op een 60mm uitlaatbocht?

Puur ter info, ik heb geen interesse hoor ;)

De diameter vd (originele) linkpijp die erop past is 60 mm.

Zo dan?
*D
 
Euh nee... verkoop je een losse demper of een demper met een stuk pijp die als slip-on op een 60mm bocht past?

Want als het een losse demper is heb je meer aan de HOH afstand van de demper aansluiting, daarom snapte ik niet helemaal wat je nu verkocht (en nog steeds niet maar goed, ik heb geen 4T dus niets aan je uitlaat :) )
 
Euh nee... verkoop je een losse demper of een demper met een stuk pijp die als slip-on op een 60mm bocht past?

Want als het een losse demper is heb je meer aan de HOH afstand van de demper aansluiting, daarom snapte ik niet helemaal wat je nu verkocht (en nog steeds niet maar goed, ik heb geen 4T dus niets aan je uitlaat :) )

:? :)

Check de eerste foto, tis een bolt-on aansluiting, op een standaard linkpijp, die volgens mij 60mm meet. Ik verkoop alleen een losse demper.

Zo goed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan