kuipdelen, zadels, etc GSXR1100/750 W

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rednas

MF veteraan
12 mrt 2003
3.683
24
Almere-Buiten
Te koop aangeboden: veel kuipdelen, zadels, stepjes, tank, koplampen etc voor Suzuki GSXR 1100W en 750W.

full


o.a.
zijkuipen
topkuip (1100w '94)
tank
zadels (750 en 1100w)
achterlichten
koplamp (1100w '94)
koplamp (750w '93)
duostepjes
remklauwen (6 en 4 zuigers)
 
Hoi Rednas,

die koplamp voor de 750 en de 1100 W, zijn die gelijk?
En zijn ze beide nog van glas?

De mijne, origineel, is van glas en dat ding is erg zwaar.

Wat wil je eventueel hebben voor de lamp?

Gz
Hey :)

die lampen zijn volgens mij redelijk hetzelfde. Zijn allebei van glas inderdaad. Mogen weg voor 50 euro per stuk.
 
Laatst bewerkt:
Hey :)

die lampen zijn volgens mij redelijk hetzelfde. Zijn allebei van glas inderdaad. Mogen weg voor 50 euro per stuk.

Hey Rednas,

ik wel nog interesse in de komplamp van de 750W.
Ik moet alleen weten of het glas niet bekrast is (heb ik nu wel).
En dan zijn er de verzendkosten natuurlijk nog.

Ik doe een tegenbod van 55 Euro incl. verzending naar België.

Grtz
 
Hey Rednas,

ik wel nog interesse in de komplamp van de 750W.
Ik moet alleen weten of het glas niet bekrast is (heb ik nu wel).
En dan zijn er de verzendkosten natuurlijk nog.

Ik doe een tegenbod van 55 Euro incl. verzending naar België.

Grtz
Hoi Tambu, het glas is echt netjes, geen krassen oid.
Versturen kost bij de TNT 19,50 naar België. Als je een adres hebt in NL waar de lamp naar toe kan hebben we een deal voor 55 euro, anders schiet ik er teveel bij in, daar is de lamp simpelweg nog te mooi voor...
 
Hoi Tambu, het glas is echt netjes, geen krassen oid.
Versturen kost bij de TNT 19,50 naar België. Als je een adres hebt in NL waar de lamp naar toe kan hebben we een deal voor 55 euro, anders schiet ik er teveel bij in, daar is de lamp simpelweg nog te mooi voor...

Hey Rednas,

ik heb een adres in Nederland. Kan je me even de nodige gegevens (IBAN, BIC, Naam,...) mailen dan stort ik je het geld en bezorg ik je het afleveradres.

Greetz
 
Hoi man,
Ik ben op zoek naar een topkuip, kuipframe, koplamp, knipperlichten voor l+r, en linker spiegel en een km-teller kabel voor m'n gsx-r 750w. Wat heb je nog liggen? waar kan je me nog mee helpen?

Ik zie dat meerdere gsx-r w klussers hier rond struinen dus mocht iemand anders dit lezen en mij ergens mee helpen dan hoor ik het natuurlijk heel graag!!!

Alvast bedankt!
m.v.g. Daniel
 
Hoi Daniel, een km teller kabel + opnemer heb ik liggen voor je, voor 15 euro, de rest helaas niet meer.
De koplamp is verkocht aan tambu hierboven, ik zal vanavond of morgen even kijken of die van een 1100 hetzelfde is, dan kan je nog helpen. De rest van je lijstje is al verkocht.
je hoort van me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan