gear indicator "Datatool"

sailortim

Die hard MF'er
22 jan 2007
727
0
Venray
deze heeft op mijn honda fireblade 929RR gezeten. na verkoop motor wilde ik deze op mijn nieuwe fireblade plaatsten maar ben voor een andere gegaan dmv plug-and-play.

voor verdere informatie: http://www.datatool.co.uk/consumer/products/products/index.php?product=digi

prijs 50 euro.

staat t/m a.s dinsdag te koop, dan moet ik weer werken in het buitenland. als hij dan niet weg is hou ik hem voor mijn racer.

2009%5C03%5C20%5Cbikepics-1606133-full.jpg


2009%5C03%5C20%5Cbikepics-1606134-full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem ook op mijn 929 zitten. Erg handig.

Nieuw kosten ze circa € 100,- dus nette prijs.

Suc-6 met verkopen!

:) TNT :)
 
is dit er 1 voor electronischkm teller en toeren teller zoja dan ga ik even kijken of dat op m`n motor ook zo is.

mvg
 
deze heeft op mijn honda fireblade 929RR gezeten. na verkoop motor wilde ik deze op mijn nieuwe fireblade plaatsten maar ben voor een andere gegaan dmv plug-and-play.

voor verdere informatie: http://www.datatool.co.uk/consumer/products/products/index.php?product=digi

prijs 60 euro.
is dit alleen een indicator of ook de kabels erbij :?

kun je ook een foto maken van die kabels :?


misschien heb ik aan de hand daarvan wel interesse :Y


wil namelijk ook een G.I hebben en dit is dan een oplossing ;)

ow en ik heb een Blade 954 dus moet wel lukken dacht ik :?
 
ja idd dank je wel *D


wel jammer dat deze verkoop topic om zeep geholpen word maar ja er zal heus wel iemand zijn die van Tim overneemt ;)

thanks ragerno1

ach moeten we maar mee leven dat sommige mensen geen fatsoen en ook geen verstand hebben. om zulke mensen maak ik me niet druk die komen zich zelf wel eens tegen.
 
thanks ragerno1

ach moeten we maar mee leven dat sommige mensen geen fatsoen en ook geen verstand hebben. om zulke mensen maak ik me niet druk die komen zich zelf wel eens tegen.
had je nog een foto van die kabels die erbij zitten :?
 
is dit alleen een indicator of ook de kabels erbij :?

kun je ook een foto maken van die kabels :?


misschien heb ik aan de hand daarvan wel interesse :Y


wil namelijk ook een G.I hebben en dit is dan een oplossing ;)

ow en ik heb een Blade 954 dus moet wel lukken dacht ik :?


zal vanavond foto's maken. op de blade 954 past ie zeker. heb zelfs bij mijn elektrische schema van de 929 (uit vergroot) alles uitgetekend waar hij zal moeten worden aangesloten, maar zit in een verhuizing en weet zo niet waar hij is gebleven, ,maar heb hem nog wel. zal er nog na kijken misschien heb je er nog wat aan. denk dat het aardig over één komen de schema's.
 
Het is solderen en play. Of kroonsteentjes en play....

Je moet in je kabelboom snijden, maar als je alles netjes waterdicht dichtmaakt: geen problemen.

:) TNT :)
 
Het is solderen en play. Of kroonsteentjes en play....

Je moet in je kabelboom snijden, maar als je alles netjes waterdicht dichtmaakt: geen problemen.

:) TNT :)

heb zelf nooit in mijn kabelboom gesneden, vindt ik absoluut geen prettig idee. wat als je iets verkeerds raakt of sloopt?

heb de mijne gewoon op de stekker pinnen op de printplaat van het display gesoldeerd (waar de stekker in komt van de kabelboom) was zo ook zeer makkelijk te verwijderen en de kabelboom is nog intact.
 
thanks ragerno1

ach moeten we maar mee leven dat sommige mensen geen fatsoen en ook geen verstand hebben. om zulke mensen maak ik me niet druk die komen zich zelf wel eens tegen.

Niet zo zeuren, 60 euri is een mooie prijs.
Maar er mag wel positief gepost worden dat die dingen 100 euro kosten terwijl ze momenteel veel goedkoper zijn. :?

Moet ook niet kunnen, maar veel succes heb er net ook één gemonteerd(wel ander merk) maar werk prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan