Shell introduceert zuinigere benzine

Dat maakte het olieconcern vrijdag bekend. "Aan de nieuwe benzine is een wrijvingsverminderaar toegevoegd, waardoor energieverlies in de motor vermindert, vooral op plaatsen waar motorolie moeilijk bij komt'', aldus Shell in een verklaring.

Ik heb uit 'betrouwbare' bron vernomen dat ze in elke tankauto met benzine, een Tefal-pan oplossen. :Y
 
Há, we hebben weer een nieuwe marketingstunt gevonden. *O*

Die ene liter betaal je zelf al.
Ga naar de onbemande pomp en je hebt hetzelfde resulaat, gegarandeerd. :Y

Niet waar.

Ga naar een onbemande shell pomp en je betaalt die euro minder + je rijd op de nieuwe benzine = 2 euro winst :P
 
een ander goedje door de benzine mengen hoeft niets extra te kosten voor shell.. hun voordeel halen ze, denk ik, uit de goedkopere en mindere kwaliteit benzine die ze kunnen gaan gebruiken.
 
Shell introduceert zuinigere benzine

AMSTERDAM - Goed nieuws voor automobilisten. Olieconcern Shell zet een zuiniger brandstof in de markt. Vanaf 1 april zal de nieuwe 'FuelSave' Euro 95 binnen een paar weken de huidige Euro 95 in heel Nederland vervangen.

Ja hoor :+
 
Haha, ja dat er dát nog steeds bijstaat zeg! Loodvrije benzine.. :')

Dacht dat de mensen onderhand wel wisten dat het spul giftig is


een motor kan er prima tegen
ze trillen een stuk minder en het draait zo lekker soepel
mensen zijn dat vergeten nu :')
 
Oftewel, in plaats van dat we nu om de zoveel tanks en flesje forte erin moeten kieperen kunnen we nu gewoon altijd bij shell terecht.... :+
 
Net zoals shell Pura zeker. Was ook schone brandstof en zuiniger. Geef mij maar Vpower 100 uit Duitsland *O* Dat is de beste brandstof die ik heb gehad. :Y
Nog niet in Duitsland geweest de laatste tijd?

De V-Power 100 bestaat niet meer, heet nu V-Power Racing.....what's in a name....
De Super Bleifrei heet nu V-Power 95 oid.....
 
Net zoals shell Pura zeker. Was ook schone brandstof en zuiniger. Geef mij maar Vpower 100 uit Duitsland *O* Dat is de beste brandstof die ik heb gehad. :Y
Maakt geen hol uit....95/98/100... de mijne haalt met gemak altijd de 200km/h.....
 
als ik dit bericht zo eens lees dan rijst gelijk bij mij de vraag :?
dan hebben ze toch al die benzine...dat was toch het zelfde als met Shell V-POWER benzine..de eigenschappen dat het beter voor de motor is...het reinigt de motor en je kan er betere presstaties door krijgen van de motor,en het is ook zuiniger in gebruik
alleen is V-POWER duurder in aanschaf

Ja maar dit is NOG beter.

Het is net wasmiddel, elke keer weer beter, vernieuwd en amazing.

Als het echt zo goed smeert is het misschien wat voor 2-takten :+.
 
Haha, ja dat er dát nog steeds bijstaat zeg! Loodvrije benzine.. :')

Dacht dat de mensen onderhand wel wisten dat het spul giftig is

er is hier 1 tankstation die nog brandstof verkoopt voor oude autos/motoren en daar kan je nog brandstof kopen met loodvervanger en het zou je nog verbazen hoeveel mensen benzine tanken met loodvervanger in een moderne auto. (ik heb ze al een paar keer er op moeten wijzen als ik er zelf tank)
mensen zijn dom.

maar ontopic, als we uitgaan van een auto tank van gemiddeld 50liter en een verbruik van 1:10, dan kan je mss 10 à 15km rijden :?

besparing van niets.
 
Laatst bewerkt:
Nog niet in Duitsland geweest de laatste tijd?

De V-Power 100 bestaat niet meer, heet nu V-Power Racing.....what's in a name....
De Super Bleifrei heet nu V-Power 95 oid.....


Hmz, hier over de grens hebben ze gewoon Euro 95, en V-Power octan 100.
Euro 98 zit er niet in de pomp meer even als 91 wat niet meer verkocht word bij Shell in Deutschland.
Mijn ervaring met de Duitse V-power is dat het stationair iets mooier loopt, verder geen enkel verschil.
Trouwens wel een x een idee op er loodvervanger in te knikkeren.
Hier in het dorp is nog zo'n pomp.
Een motor van 91 heeft geen kat lijkt me :P.
 
Ben erg benieuwd.

Shell V power heeft trouwens toch ook een snellere acceleratie als gevolg?
Ben benieuwd of dat bij deze brandstof ook is.

Iedereen die het over eventuele verhogingen heeft:

Laten we niet vergeten dat shell waarschijnlijk meer denkt af te zetten waardoor de kosten verhoudingsgewijs kunnen dalen. Dan hoeven ze inderdaad geen prijsverhoging door te voeren om toch meer te verdienen dan nu ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan