't Gooi deel 37. Max. 5 smily's per post!

Ja, heb uit medelijden gestemd :$

  • Nee, ben ook een droeftoeter

    Stemmen: 2 16,7%
  • Ja

    Stemmen: 10 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Normale thermo kleding heeft een veel minder goede afvoer van zweet. Je wilt dat je zo snel mogelijk weer droog bent, daarvoor moet het zowieso geen katoen zijn.
Het materiaal waar deze onderkleding van gemaakt is bestaat uit 2 lagen, namelijk Tactel en Aquator. Samen zorgen deze lagen ervoor dat je lichaam makkelijker kan afkoelen. De Tactel-laag zorgt ervoor dat je zweet snel van je lijf wordt afgevoerd. De Aquator-laag zorgt ervoor dat het zweet verspreid wordt en het zo makkelijker kan verdampen. :)

Klinkt goed :Y
Ik wacht de review af ;)
 
Poikie heeft ook gestemd zie ik :')


full
 
@ Els leuk pakje :Y



[me="Xtra"]gaat een borrel nemen :9[/me]
 
True... Maar toch. B|


Als ik een kale pipo op mun sliders wil dan plak ik daar zelf wel een ploatsjie op... ;)
Anders rook ik ze zelf op hoor :Y mag ook.


Snap het ook niet helemaal want degene van wie ik de link kreeg heeft wel die op de site gekregen.
Dit zijn ook wel dezelfde, maar dan zonder die letters en met gezichtje :P
 
Anders rook ik ze zelf op hoor :Y mag ook.


Snap het ook niet helemaal want degene van wie ik de link kreeg heeft wel die op de site gekregen.
Dit zijn ook wel dezelfde, maar dan zonder die letters en met gezichtje :P


Neuh, kom wel goe...

Kom ze ergens volgende week wel halen.
 
Er schijnt verschil te zijn tussen zomer en winter thermo ondergoed. Tis al zo oud al wat, (vroegah bij ut vissen ook gebruikt) maar door nieuwe technieken wordt het steeds dunner en comfortabeler....
:Y

Heb al sinds t begin Coolmax-thermo voor szomers....en thermo met windbreakergedoe voor de koudere dagen :)
 
Avondje DVD kijken inclusief een taart van Coonie :} *O*

Ik zet hem gewoon vast op 28 Maart!
Inloop tussen 20:00 en 20:30

Wie komen er:

- Michel
- Diddle
- Deadeye
- Poikie Afvallige :P
- Alexed9
- Tosie (als het uitkomt met werk)
- Xtra
- Jantah
- Achi (komt ietsjes later)
- TT (komt ietsjes later)
- Phoentje
- Coonie (praat zichzelf nog even moed in :+ )
- Yamapino (komt meteen vakantieplannen bespreken _O- )
- Jego
- Little_Bear (komt ook maar weer eens z'n gezicht laten zien.. beer komt uit z'n winterslaap :z )
- V Fred S (lentefeestje gaat niet door, dus wij zijn 2e keus :+ )

Laat even weten zodat ik dan wat zooi in huis kan halen, drank voorkeur?
Tot nu toe is er aanwezig:
- Bier
- Cola
- Ice tea (met bubbels)
- Zoethout thee (Coonie *O* )

Wat te kijken:
The World's Fastest Indian (niet aanwezig dus graag meenemen)
Urban Streetbike Warriors (2 delen aanwezig)
The doctor, the tornado and the kentucky kid (aanwezig)

Iedereen die mijn adres nog niet wist heeft nu als het goed is een mailtje (net verstuurd) met de gegevens. Tot de 28ste *D
Mocht je geen mail gehad hebben of wil je voor de zekerheid toch nog mijn adres, let me know ;)

Parkeren hier in de buurt is wel drama, niet betaald parkeren maar gewoon vol -O-
Als jij alles wat eerder aankondigt, hoef ik me niet aan te melden voor feestjes die TOCH niet doorgaan. :)

(Ik vind afspraak = afspraak.
Dus dan moet er soms wat afvallen en dit keer is het geluk bij een ongeluk, dus ik kom wel naar Hilversum.)
 
Laatst bewerkt:
Mooi circuit... :}

Laguna Seca... waar Rossi die enorme mooie inhaalactie ook had bij Stoner *O* *O* *O* *O* *O* *O* (ow.. 6x :9 ) ... 7 _O-

Maareuh.. present dus.. na 10 pagina's bijgelezen te hebben, waarvan 4 uit het vorige topic :( -O- stel ouwenelen hiero.. pfffff

Welja.. vanavond oproep gemist van Menno en nu dus stille hoop dat het monster klaar is en ik weer ff rubber kan gummen 8-)

:W

:z
 
*O* *O* *O* HALLO DAN, GEZELLIG!! *O* *O* *O*


@ Allen namens meneer Coonie; Héél erg bedankt voor alle felies *O* !!! Hij werd er bijna :$ van! ;) Hij gaat zich binnenkort ff voorstellen op dit *O* -forum! Vandaag staat een slopende tocht op het programma. We zullen ons van motorzaak naar motorzaak slepen (hij heeft er 3! in de planning staan :o ) met hopelijk een paar proefrit-afspraakjes op een mooie V-strom als resultaat!! (al is de Triumph Tiger ook een kanshebber... :} )


@Diddle; was een bestellinkie; wordt om 11 uur opgehaald, is iets roze met bloempjes geworden ;) Ben blij dattie af is. Had zo'n 2 uur bloempjes zitten maken ......laten we zeggen dat ik door mijn eigen onhandigheid weer heulemaal overnieuw kon beginnen.... B| en ff schouderklopje voor je wat betreft de sublieme foto! :Y


@Loesje; strak pakkie! *D
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :Z

Slaap lekker Chris :z





@ Coonie: succes vandaag. V-strom is zeker een mooie :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan