Regio - Haarlem - Deel 55: Het Batty topic!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn tegenwoordig van 1 firma sloten op de markt die niet knipbaar zijn, enigste probleem is dat deze sloten met schakels van 20mm dik niet te tillen zijn ( geloof iets van 15 kilo! ), laat staan handig in dagelijks gebruik. Maar ja, zelfs dan nemen ze hem nog mee als het moet...

HEb zelf een goedgekeurd slot van Topline ( HLL CHAIN + BPL PADLOCK ) Heb je voor een tientje of 4 een flink lange ketting met hangslot goedgekeurd en wel. En die is net zo knip-resistent als een dure Abus oid van 200 euro... You do the math...


Succes met je aankoop, en laat je niet gek maken met duurder is beter...

Las ik dus net in http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/11674478

ik ga deze bestellen denk ik dan maar..
 
willen de geen die hun kleding naar bullay willen laten brengen Opstaan a.u.b
of om het makkelijker te doen zodat wij ook weten wie of wat het lijstje afmaken in het weekend weg topic!!!
Wij hopen dit weekend die kant op te gaan om kleding te brengen, dit wilde we eerst plannen op 19 april, maar dan is ook assen een evenement, de week daar op zitten wij (Roy, dion, en ik) ook in assen (SBK).
11 april word de route bekeken en dit zal niet met de auto gebeuren en zal er dus geen kleding mee genomen worden :N .
dus voor de geen die graag zonder bepakking naar bullay wilt rijden vul dan a.u.b het lijsje even in ;)
 
helaas geen wheelie foto's maar dan maar ff een nieuwe want anders word daphne boos op me :j

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan