Suzuki DR500s 1983 slachtfeest

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Ik heb via dit forum een DR500s van het bouwjaar 1983 overgenomen puur voor het blok en wat losse onderdelen en de rest sloop ik dan voor de losse onderdelen die anderen dan misschien weer willen overnemen/kunnen gebruiken. Misschien kan ik de vrouw dan ook weer een beetje tevreden stellen als er wat terug komt :P

Gaat om deze DR :+

full
 
En ondertussen staat die er dan ongeveer zo bij als op de foto, deze week is die wel helemaal kaal en hopelijk over een week is dan de mijne waarvoor ik het blok nodig had helemaal klaar *O*

full
 
Jammer -O- Ik heb zelf ook 2 Dr's, maar kan een goed setje schokbrekers wel gebruiken. Kun je misschien een lijstje maken met alles wat je verkoopt van de DR of van wat je zelf wil houden :)
 
Het is al later dan de eind volgende week, waar blijft het lijstje ;) Heb je overigens nog blokdelen over die je niet meer gaat gebruiken? onderblok/cilinder(kop) enz.?
 
Laatst bewerkt:
Het is al later dan de eind volgende week, waar blijft het lijstje ;) Heb je overigens nog blokdelen over die je niet meer gaat gebruiken? onderblok/cilinder(kop) enz.?
Inderdaad :$ gewoon vergeten en geen andere reden voor :')

Heb wel overal een foto van gemaakt en zal het dit weekeind dan ff maken, heb inderdaad blokdelen over waaronder een zeer goed onderblok zonder speling op bigend.
 
Hoe is de staat van de remblokken voor en achter? En de kettingset? Indien in goede staat heb ik wel interesse.
 
Hoe is de staat van de remblokken voor en achter? En de kettingset? Indien in goede staat heb ik wel interesse.
Kettingset is nog goed, remschoenen zo goed als nieuw want die had de vorige eigenaar net vernieuwd, moet daar nog een foto van maken.
 
Oke ik heb nog liggen van de DR500s:

Belastingvrij frame 1983, compleet met papieren en kentekenplaat, is geschorst nu.
Buddy, paar kleine droogte scheurtjes
Tank, roestvrij met dop en benzinekraan in orginele gele kleur en orginele stikkers
Achterspatbord, oranje van kleur
Carburateur, heeft iemand een optie op
BSM uitlaat en demper, is wel overgespoten met hittbestendig, zeker in goede staat
Luchtfilterhuis compleet
Achterlicht kompleet met spatbordbeugel
KM-teller, stand 38.234
Toerenteller
Gedemonteerd blok km-stand 38.234, onderblok prima in orde, cilinder en kop ook goed op een paar kleine vreetspoortjes/helicols na, reden demontage was dat de vorige eigenaar de nokkenasketting wilde stellen maar het koppelingsdeksel heeft verwijderd en daarna de kluts kwijt, blok moet dus ook weer op tijd gezet worden.
Contaktslot
Linkerstuurschakelaars, missen wat knopjes aan
Zijkapjes, geen afgebroken delen, wel scheurtje in midden
Gashandvat
Bobine, spanningsregelaar,CDI, kabelboomenz, heeft iemand optie op
Remhendel met remlichtschakelaar
Decompressiehendel met kabel
Voetsteuntjes
Kickstarter
Rempedaal, dacht dat die wel wat krom was
Jiffy, vers gespoten met hammerritte, maar niet meer opgehaald
Achterbrug
Remstang en kabel compleet
Achtervelg, kleur goud met bijna nieuwe [semiweg] band, compleet met tandwielhouder en remdeksel en wielas
Voorvelg, licht noppenband voor 50% goed, compleet met remdeksel en wielas
Voorspatbord in oranje kleur
Recht stuur
Recht mooie voorpoten, linker heeft wel lekke keerring
Mooie balhoofdplaten met T-stuk en stuurhouders en trillingsdempers
Mooie koplamp met kapje
Bovenkapje voor koplamp
Waarschijnlijk nog wel wat kleinde dingen die ik vergeet, bovenstaande is allemaal op foto gezet, uiteraard verkoop ik alles het liefste in 1 keer en bij een leuk bod heb je een heleboel leuke onderdelen :)
 
Laatst bewerkt:
Wil je eens een prijsje maken voor de remschoenen, kettingset, buddy, stuur en eventueel benzine kraantje?
 
Je woont een beetje uit de buurt '( Ik heb namelijk wel interesse in het blok. Het is gedemonteerd, maar is hij geheel compleet en goed lopend te krijgen? Zuiger, cilinder + kop in goede staat? Wat zou een richtprijsje zijn? :)
 
Sorry voor de zeer late reaktie maar ben niet altijd achter de Pc te vinden en vreselijk druk de laatste dagen op het land.

Het blok is zeker weten goed draaiend te krjgen want dat heeft het gedaan met voldoende compressie maar toen een bekende van mij [vorige eigenaar] de nokkenasketting wilde stallen omdat deze klapperde toen heeft hij het voor elkaar gekregen om de ketting van het onderste tandwiel te lichten.

75 euro voor het blok compleet, ligt dus wel gedemonteerd maar zo is alles dan weer goed te bekijken.

Stuur, Buddy, kettingset en [bijna nieuwe] remschoenen, lijkt me 75 euro ook netjes.
 
Sorry voor de zeer late reaktie maar ben niet altijd achter de Pc te vinden en vreselijk druk de laatste dagen op het land.

Het blok is zeker weten goed draaiend te krjgen want dat heeft het gedaan met voldoende compressie maar toen een bekende van mij [vorige eigenaar] de nokkenasketting wilde stallen omdat deze klapperde toen heeft hij het voor elkaar gekregen om de ketting van het onderste tandwiel te lichten.

75 euro voor het blok compleet, ligt dus wel gedemonteerd maar zo is alles dan weer goed te bekijken.

Stuur, Buddy, kettingset en [bijna nieuwe] remschoenen, lijkt me 75 euro ook netjes.

Ketting is neem ik aan een o-ring ketting? 75 incl verzenden is dan goed. Wil je het benzine kraantje ook nog kwijt?
 
Benzinekraantje en tank zou naar iemand anders gaan die ik nog moet lezen via de mail, zal het eens wegen of het niet boven de 10 kilo komt :+ O-ringketting, eeuuuhhh durf ik zo niet te zeggen, zal er nog naar kijken.
 
Voor 75 euro neem ik graag het motorblokje over. Alleen zie ik dat je een aardig stukje rijden van mij vandaan woont...

Kom je toevallig binnenkort langs Katwijk? :9
 
Voor 75 euro neem ik graag het motorblokje over. Alleen zie ik dat je een aardig stukje rijden van mij vandaan woont...

Kom je toevallig binnenkort langs Katwijk? :9
Katwijk, nou nee zit niet in de planning eigenlijk :+

Als je hem wilt prima dan hou ik hem compleet voor jou apart, laat even weten hoe of wat.
 
Had ik maar helium :+ pakket zit net boven de 1o kilo maar oke twas mooi weer vandaag dus laat je gegevens maar weten dan mail ik de mijne wel terug ;)

Clignoteur en jiffy zijn ook verkocht overgens :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan