Valbeugels Yamaha Xjr

EstolA

MF'er
24 apr 2003
88
0
Amsterdam
Te Koop:
In goede staat verkerende, stoere valbeugels/engine guards voor een Yamaha Xjr 1300.

Doe een goed bod en ze zijn voor jou.
full

Ik ben zelf nog opzoek naar nieuwe zijkapjes, met logo xjr 1300
 
Laatst bewerkt:
De bevestiging is eenvoudig. 2 bouten in het blok en zo'n halve-maan-beugeltje(jeweettoch?) met twee boutjes aan de onderkant van het frame.
En voor de andere kant geldt precies hetzelfde.

Bouten, moertjes en beugeltjes zitten er vanzelfspreken bij.

Ronnie, weet jij nog ergens twee knappe zijkapjes voor mijn Xjr? Bij voorkeur zwart en met de logo's erop.
De vorige eigenaar heeft in de kapjes zitten zagen zodat de luchtfilters zichtbaar werden :X
 
Laatst bewerkt:
Zo 123 weet ik niet waar zijkappen zijn... Heb je op het XJRCAFE al rondgekeken???
www.xjrcafe.nl

Daar is ook een forum met tekoop en gevraagd. Wie weet zijn daar mensen die je kunnen helpen. Zit er zelf ook bij.

Wat zijn trouwens de verzendkosten van de beugels? Enne, zijn ze chroom of matzilver gespoten?
 
Oke ik ga eens kijken bij xjrcafe.
Ik weet niet wat de verzendkosten zijn, hangt er ook vanaf waar naartoe denk ik...
Ze zijn, zoals op de foto, mat zilver gespoten.
 
Laatst bewerkt:
Ik hou 'm open t/m vrijdag als dan niemand meer biedt dan €25, zijn ze van jou. Is dat wat?
De verzend kosten komen bovenop de €25.

Oh ja, ik woon in Amsterdam, je zou ze eventueel ook kunnen ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Dat betekend dat ik nog 3 dagen moet wachten voordat ik zeker weet of ik ze daadwerkelijk kan overnemen... klinkt niet echt toppie, maarja als het niet anders kan is het niet anders.

Woon zelf bij Breda en werk in de Botlek, dus even ophalen zit er niet in, tenzij we ergens zouden kunnen treffen, maar dat word waarschijnlijk lastig te regelen en ik schat dat de verzendkosten ongeveer 6,20 euro zijn. Dus daar ga ik dan niet over tobben.
 
3 dagen wachten, tja...je kan ook €45 bieden, dan stuur ik ze meteen op.
 
Laatst bewerkt:
Hallo hallo,

het is vrijdag en ik wilde even informeren hoe of wat?

Gr. Ronald

Hi Ronald,

Ze zijn voor jou. Gefeliciteerd met deze stoere en zeer scherp geprijsde engine guards *O*
Mail me even jouw pers. gegevens en hoe je wil betalen a.u.b.

Gr, Danny
 
Hi Ronald,

Ze zijn voor jou. Gefeliciteerd met deze stoere en zeer scherp geprijsde engine guards *O*
Mail me even jouw pers. gegevens en hoe je wil betalen a.u.b.

Gr, Danny

Helaas voor Ronald gaat de verkoop van de valbeugels, door omstandigheden, niet door en zijn ze nu weer te koop.
Dus mensen, U kunt weer bieden op deze schitterende valbeugels *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan