Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tex

pyromaan
18 mrt 2009
60.931
0
Ik kwam niet meer bij, vandaag staat er bij het stoplicht een ventje in een Toyota Auris nota bene! En lekker gassen, flink kijken, optrekken remmen, optrekken remmen.

Je komt toch niet meer bij. _O-

Niet meer gezien, ook niet in de spiegel ;)
 
Laatst bewerkt:
ik ben nog nooit bij het stoplicht een auto tegen gekomen die met me wou sporten wat doe ik verkeerd? -O-
 
Stonden afgelopen zaterdag met nog een paar motoren bij een tankstation te wachten. Komt er een pipo in een Honda Civic naast ons staan gaf flink gas met zijn open uitlaat waarop hij riep en nou jullie!

Toe kwam ik niet meer bij _O-

Diezelfde dag nog wel even een stukje opgereden met een Porsche en later een Ferrari die zijn ook nog de moeite waard om mee te scheuren. Ook die legde het trouwens af op het rechte stuk.

Het blijft overigens wel lachen om te zien hoe sommige hun golf/civic etc. 1.6 injectie bijna opblazen omdat ze denken dat ze sneller zijn.

Lekker laten gaan...
 
Laatst bewerkt:
ooit wel eens een golf gehad achter mij die dacht dat em mij even snel kon inhalen op een 90 baantje .. gast zat al een tijdje te plakken en reden toch wel 100 , hij kon lekker terug naar achter mij gaan rijden

dit was wel met me oude suzuki gsx400tje :)
 
Noem maar op. Alle typen BMW, Opel, VW, Honda, Porsche etc. etc. Enigste waar ik ooit echt moeite mee heb gehad was een oude groep N Sierra Cosworth met iets meer dan 450 PK en enige tweaks. Was gewoon absurd. 0-100 ook rond de 3 sec., 4wd etc. B|
En een Porsche GT3 geloof ik ( met zo'n vleugel erop, rollbar erin etc. ) die dingen rijden ook best hard moet ik zeggen...
 
Stonden afgelopen zaterdag met nog een paar motoren bij een tankstation te wachten. Komt er een pipo in een Honda Civic naast ons staan gaf flink gas met zijn open uitlaat waarop hij riep en nou jullie!

Toe kwam ik niet meer bij _O-

Diezelfde dag nog wel even een stukje opgereden met een Porsche en later een Ferrari die zijn ook nog de moeite waard om mee te scheuren. Ook die legde het trouwens af op het rechte stuk.

Het blijft overigens wel lachen om te zien hoe sommige hun golf/civic etc. 1.6 injectie bijna opblazen omdat ze denken dat ze sneller zijn.

Lekker laten gaan...

zou jij dat ook niet denken in je ferrari, met zo een power ranger naast je?
 
Ai

Bij mij om de hoek woont een kerel met zo'n Volvo 850 T5 moeilijk moeilijk, over the top getuned. Dikste Garret variabel ofzo, en ook iets met chippies, ed... Moet ergens rond de 400peekaatjes uitkomen.

Dus ik zeg tegen hem misschien win je van een Porsche maar van een motor nevernooitniet....
Nou dat was dus niet tegen dovemansoren gezegd! *O*

Vervolgens wij lekker raggen en ik win elk stoplichtsprintje hier in de stad, maar toen de snelweg op....
Ikke plat op me Hornet lekker tot de begrenzer, en hij knipperen met de lichten.... -O-

Kwam er niet over gelukkig, maar bleef wel bij, en dat was voor 't eerst! Boven de 220 heb ik hem maar laten lopen want toen drukte men neus al door men vizier heen. (veel harder wil ie ook niet trouwens 240 ofzo) :$
 
Vorige week ergens, ik rij naar huis, komt er toch een golf gti'tje keihard aanrijden van achteren (was een 2 baans weg binnen de bebouwde kom) met ze groot licht aan, en vlak achter mij naar de linkerbaan met de bedoeling om mij in te halen. Toen ie met ze neus langs mijn neus was toch maar even wat gas erbij gegeven, zag toen alleen nog maar een klein stipje in me spiegels :9
 
Scootertjes proberen het bij mij nog weleens :+

Hoewel ik door de stad met veel smalle straatjes en bochtjes nergens ben tegen zo'n ding -O-

En verder zullen mensen het vast vaak zat proberen alleen ga ik er 99 van de 100x niet op in tenzij iemand het echt verdiend ;)
 
een donkervoort :Y dat was even alle zeilen bijzetten met mijn toenmalige thunderace :P

met de r1 alleen een keer gespeeld met een rs6, ook leuk maar dat word pas boven de 150 een uitdaging ;) verder hou ik me netjes in..
 
M'n ouwe manager bij McDonald's dacht dat zijn Suzuki Swift ook wel heel snel was, ding woog immers zo weinig. Achteraf heeft-ie trots tegen z'n vrienden verteld hoe erg ik wel niet rondjes om 'm heen reed. :W

Verder wel eens wat automobilisten gehad die op de snelweg ontzettend veel harder wilden rijden dan ik, maar boven de 160/180 laat ik ze meestal maar gaan. Roze kaartje is me nog wel een béétje lief.
 
Keertje 2 meiden op een scooter gehad die een stoplicht sprintje wilden doen, maar die waren wel slim genoeg om eerst ff om een voorsprong te vragen :+
 
Laatst bewerkt:
En dit blijft ook leuk... probleem is alleen dat je geen schijn van kans hebt over het algemeen... ( weet dit uit de praktijk )
IMG_9337.jpg


Een paar bekende van me waaronder m'n broer vroeger reden met dit soort beesten. Geweldig spul, dat wel.



 
Laatst bewerkt:
tegen dikke bmw's, mercedes en een enkele keer een petjesauto (die zijn het leukst).

afgelopen vrijdag kwam ik een vw passat w10 4motion tegen, optrekken won ik maar die gast ging zo asociaal hard door de bochten dat ik hem heb moeten laten gaan ;(

afgelopen zondag een audi a8 eruit gereden.
zijn begrenzer klapte er bij 250 ergens in en ik had nog net iets over :+

maar het mooiste moment was toch toen ik een kruising naderde en van ver al een muziekinstallatie hoorde.

golfje met een stoere vent erin en zijn bitch naast hem raampje los zodat iedereen zijn tering herrie hoorde.
hij was aan het spelen met het gas, en je zag mensen geirriteerd kijken.

ben er naast gekropen in zijn dode hoek en toen ff het gas tot in de begrenzer los getrokken.
die vent schrok zich kapot, liet per ongeluk zijn koppeling opkomen en de motor sloeg af.
oeh wat keken ze zuur :+
 
tegen dikke bmw's, mercedes en een enkele keer een petjesauto (die zijn het leukst).

afgelopen vrijdag kwam ik een vw passat w10 4motion tegen, optrekken won ik maar die gast ging zo asociaal hard door de bochten dat ik hem heb moeten laten gaan ;(

afgelopen zondag een audi a8 eruit gereden.
zijn begrenzer klapte er bij 250 ergens in en ik had nog net iets over :+

maar het mooiste moment was toch toen ik een kruising naderde en van ver al een muziekinstallatie hoorde.

golfje met een stoere vent erin en zijn bitch naast hem raampje los zodat iedereen zijn tering herrie hoorde.
hij was aan het spelen met het gas, en je zag mensen geirriteerd kijken.

ben er naast gekropen in zijn dode hoek en toen ff het gas tot in de begrenzer los getrokken.
die vent schrok zich kapot, liet per ongeluk zijn koppeling opkomen en de motor sloeg af.
oeh wat keken ze zuur
:+
_O-
 
Gister nog met een renault laguna....2 petjes erin...

Met de vriendin achterop even er langs gegaan....terwijl mijn meissie gaap gebaren maakte naar die mannen :)

Volgend stoplicht ging het raampje open en de duimen omhoog...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan